Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی بستانی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بیرجند در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: هرساله با تعامل بسیج خراسان‌جنوبی، بسیج شهرستان بیرجند و آموزش و پروش استان، اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق دفاع مقدس اعزام می‌شوند.
وی با بیان اینکه دانش‌آموزان با همراهی مربیان و کارشناسان به این مناطق اعزام می‌شوند، افزود: در بهمن‌ماه امسال، ۲۸۵ دانش‌آموز پسر شهرستان بیرجند در قالب هفت دستگاه اتوبوس به مناطق جنوب کشور اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بیرجند ادامه داد: همچنین در اواخر بهمن‌ماه جاری، ۱۸۸ نفر از دانش آموزان دختر شهرستان بیرجند نیز به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
بستانی بیان کرد: گروهی دیگر از دختران دانش‌آموز بیرجندی نیز تا اواسط اسفندماه امسال با همکاری بسیج و سپاه پاسداران به مناطق راهیان نور اعزام می‌شوند.
وی ادامه داد: نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در دانش‌آموزان و آشناسازی آنان با ایثارگری‌های هشت سال دفاع مقدس از اهداف برپایی اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی است.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بیرجند با بیان اینکه طی سال جاری، استقبال زیادی از اردوهای راهیان نور شد، یادآور شد: امسال شهرستان بیرجند بیشترین اعزامی در میان شهرستان‌های استان به مناطق راهیان نور را داشت.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۱۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها استان محروم از استخر دانش‌آموزی برخوردار شد

وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاح استخر شهدای دانش‌آموز سمنان گفت: بیان اینکه ضریب هوشی جوانان و نوجوانان ایرانی بسیار بالاست، گفت: بعد از افتتاح این استخر،ساخت ۲ استخر دیگر در دستور کار قرار گرفته است که در همین سال تحصیلی افتتاح خواهد شد.

رضامراد صحرایی بیان کرد: ‌۲ استخر دیگر به غیر از گرمسار، متوقف بود و تلاش دولت تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام است.

وی بیان کرد:‌ بیشتر این طرح‌ها بیش از یک دهه توقف داشته‌اند و تکمیل این طرح‌ها سرمایه‌هایی است که به مردم برمی‌گردد و مصداق بارز افزایش بهره‌وری است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: استخر دانش‌آموزی سمنان باید با بالاترین ظرفیت استفاده شود. گاهی مشاهده می‌شود که یک استخر افتتاح و فقط بعدازظهرها کار می‌کند درحالی‌که باید در ۲ شیفت صبح و بعدازظهر به نحو مطلوب از فضاهای در اختیار استفاده شود.

صحرایی بیان کرد: هم همکاران فرهنگی باید از این فضاها استفاده کنند وهم خانواده‌هایشان و به‌ویژه دانش‌آموزان را به سمت استفاده از این فضاها سوق دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اعزام ۱۵ هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان‌نور و پیشرفت
  • اولین استخر دانش آموزی استان سمنان افتتاح شد
  • افتتاح اولین استخر دانش آموزی استان سمنان
  • تنها استان محروم از استخر دانش‌آموزی برخوردار شد
  • برگزاری پنجمین اجلاسیه نماز دانش آموزی در بیرجند
  • اجرای طرح "ایما" در مدرسه راهیان کوثر شهرستان رزن
  • رقابت داغ 316 تیم در هجدهمین رویداد بین‌المللی ربوکاپ / روبات‌ها کاربردی می‌شوند
  • تخصیص ارز مبادله‌ای برای حجاج بدون مشکل انجام می‌شود
  • کسب جایگاه سوم آموزش وپرورش لرستان در اعزام فرهنگیان به راهیان نور درسال ۱۴۰۲
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا در استان کرمانشاه