Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-30@15:20:26 GMT

◄ نمایشگاه بین‌المللی دریایی امروز افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۶۱۴۶۶

◄ نمایشگاه بین‌المللی دریایی امروز افتتاح شد

تین‌نیوز | 

مسئول دبیرخانه هماهنگی ارگان های دریایی کشور از برگزاری پنجمین نمایشگاه بین‌المللی دریایی از پنجم تا هفتم اسفندماه سال جاری در بندرعباس، به منظور معرفی توانمندی‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری دریایی و بندری خبر داد.

 به گزارش تین‌نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، علی‌اکبر مرزبان در ارتباط با برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی دریایی، اظهار کرد: این نمایشگاه با حضور مقامات کشوری و لشکری و در محل دائمی نمایشگاه های بندر عباس برپا می شود و همانند سایر نمایشگاه های بین المللی؛ محلی برای عرضه محصولات و خدمات دریایی، معرفی فرصت های سرمایه گذاری در بنادر کشور، تجهیزات دریایی و فعالیت ارگان های دریایی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور ۷ شرکت خارجی در نمایشگاه بین المللی دریایی

وی ادامه داد: هفت شرکت بین المللی از چهار کشور مختلف دنیا به همراه ۵۳ نماینده از بخش خصوصی و دولتی داخلی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت تا شاهد برپایی ۶۰ غرفه در محل برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی دریایی باشیم.

مسئول دبیرخانه هماهنگی ارگان‌های دریایی کشور با اشاره به اینکه در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی دریایی، بستری به منظور مذاکره شرکت‌ها و ارگان‌های دریایی به وجود می‌آید، خاطرنشان کرد: چنین فضایی موجب خواهد شد در صورت موافقت شرکت‌کنندگان در نمایشگاه، شرایط انعقاد قرارداد دوجانبه یا چندجانبه‌ای فرآهم شود.

به گفته مرزبان در بخش‌های مختلف پنجمین نمایشگاه بین‌المللی دریایی سازمان‌هایی نظیر حفاظت محیط زیست، شیلات، شرکت ملی نفتکش ایران، سازمان بنادر و دریانوردی، مناطق آزاد و تجاری، نیروی دریایی سپاه، ارتش و... حضور خواهند داشت.

دو هدف اصلی برگزاری نمایشگاه

وی با تاکید بر اینکه دو هدف اصلی برگزاری این نمایشگاه بین المللی معرفی فرصت های سرمایه گذاری در حوزه بندری و دریایی و نیز خدمات ارائه شده در حوزه بنادر است، عنوان کرد: مخاطب این نمایشگاه ارگان‌های مختلف دریایی و نیز جامعه خاص بندری و دریایی است.

 مراسم افتتاحیه پنجمین نمایشگاه بین‌المللی دریایی؛ صبح روز پنجم اسفندماه (شنبه) با حضور مقامات کشوری و لشکری برگزار مى‌شود و به مدت سه روز ادامه خواهد یافت.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۱۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، به همت بسیج دانشجویی بعد از ظهر یکشنبه تجمع دانشجویی تا مسجدالاقصی با حضور دانشجویان قزوینی در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این تجمع که جمعی از دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و مسؤولان این دانشگاه حضور داشتند از خیزش دانشجویان ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا حمایت شد.

در این تجمع فریادهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «شرارت اسرائیل، زیر سر آمریکاست» از سوی دانشجویان سر داده شد.

گفتنی است روز گذشته نیز دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای قزوین تجمع اعتراضی را در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار کرده بودند.

کد خبر 6091175

دیگر خبرها

  • حضور خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس
  • انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • نشر آموت با ۱۸۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/ بازدید بیش از ۳۰۰ هزار نفر از نمایشگاه در ۱۴۰۲
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/بازدید بیش از ۳۰۰۰۰۰ نفر از نمایشگاه در سال ۱۴۰۲
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای وابسته در زابل
  • بازدید هیأت تجاری هرمزگان از نمایشگاه بین‌المللی صنعت شیشه چین