Web Analytics Made Easy - Statcounter

شوش - ایرنا - رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شوش گفت:از ابتدای امسال تاکنون عملیات بهسازی 14 روستای این شهرستان در سه بخش مرکزی،فتح المبین و شاوور اجرا شده است.

رحیم جلیزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا روستاهای بهسازی شده را شامل روستای حبایه،دحیمه 2،صالح داود،ولیعصر(عج)،شهرک بهرام،میرزاعلیخان،سن کریم، خلف عزیز،مزرعه 1،حریضات،بیت فارس،دوار ،کاظم حمد،صادات نجات بزرگ و مزرعه طریفی عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت:برای بهسازی این روستاها بیش از 35 میلیارد ریال هزینه شده است ضمن اینکه طرح هادی در بیش از 11 روستای این شهرستان بازنگری و مورد تصویب قرار گرفته و برای 10 روستای دیگر نیز تهیه طرح هادی تهیه شده است.
جلیزی گفت:در سه روستای شهید دانش ،سیدخشان و سید رحیمه بامشارکت و همیاری بخشداری و دهیاری حدود شش هزار و400متر مربع آسفالت شده است.
رییس بنیاد مسکن شهرستان شوش گفت:602 فقره تسهیلات مقاوم سازی روستایی بالغ بر9میلیارد و966میلیون ریال و34 فقره تسهیلات حوادث شهری بالغ بر 2میلیارد و400میلیون ریال نیز به ساکنان روستاهای این شهرستان پرداخت شده است.
وی افزود:64 واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25هزار نفر در شهر الوان تا پایان امسال به متقاضیان تحویل می شود.
جلیزی ادامه داد:30 واحد مسکونی از سوی خیرین مسکن ساز در کوی دانیال در حال ساخت است.
رییس بیناد مسکن شهرستان شوش گفت: این بنیاد به منظور تامین زمین برای افراد واجد شرایط در روستاها اقدام به تملک اراضی دولتی وملی درپنج روستای شهرک بهرام ، سادات علوی ، مزعل ضمدی ، مجید ضمدی وجوحی در 92 هکتار و در قطعات 230 متر مربعی به متقاضیان واگذار شده است.
7280/6068

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۱۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی ۵۳۰ متر جاده بین مزارع در میاندورود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، محمدباقر اسفندیاری گفت: بهسازی جاده بین مزارع و دسترسی به مزارع شامل تسطیح بستر و شن ریزی به طول حدود ۵۳۰ متر با عرض حدود ۴ متر و ضخامت حدود ۱۵ سانتی متر در روستا‌های زید سفلی، ولوجا و شهر سورک شهرستان میاندورود در حال انجام است.

وی ادامه داد: بهسازی جاده بین مزارع و دسترسی مزارع شهرستان میاندورود شامل بهبود شرایط بهره برداری از جاده و اصلاح هندسی مسیر با تامین اعتبار صورت گرفته از محل اعتبارات متوازن به مبلغ ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال به طول ۵۳۰ متر در حال انجام می‌باشد که با اجرای کامل این طرح، دسترسی به ۵۰ هکتار اراضی زراعی و باغی این روستا تسهیل می‌شود.

اسفندیاری بیان کرد: تسهیل رفت و آمد کشاورزان در هنگام اقدام به کاشت، داشت و برداشت به موقع در اراضی زراعی و باغی، حمل به هنگام نهاده‌ها و انتقال آسانتر محصولات از مزارع به بازار‌های هدف و در نتیجه کاهش هزینه‌های تولید در واحد سطح از مزایای این پروژه است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میاندورود یادآور شد: تامین سرمایه به منظور اجرای پروژه‌های عمرانی بسیار ارزشمند بوده و نشان دهنده اهمیت ایجاد زیرساخت‌های افزایش تولید در بخش کشاورزی و افزایش درآمد کشاورزان می‌باشد.

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای نخبگان؛ وام خرید مسکن افزایش یافت
  • وام خرید مسکن برای این افراد افزایش یافت
  • وام خرید مسکن برای این افراد افزایش یافت + جزئیات
  • بهسازی ۵۳۰ متر جاده بین مزارع در میاندورود
  • وام خرید مسکن نخبگان به ۲ میلیارد تومان افزایش یافت
  • وام‌های خرید و ودیعه مسکن نخبگان افزایش یافت
  • افزایش وام خرید و ودیعه مسکن نخبگان
  • خبر خوب نوروزی برای نخبگان/ وام خرید مسکن نخبگان افزایش یافت
  • وام خرید و ودیعه مسکن نخبگان افزایش یافت
  • زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است