Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@04:35:07 GMT

هشدار وزارت بازرگاني چين به هند

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۶۱۷۲۲

هشدار وزارت بازرگاني چين به هند

خبرگزاري آريا - پکن - ايرنا - وزارت بازرگاني چين امروز شنبه به هند هشدار داد اقدام هاي ضد تجاري آن کشور عليه پکن روابط اقتصادي دو کشور را تهديد مي کند.

به گزارش ايرنا از بيانيه وزارت بازرگاني چين، هند در ماه هاي گذشته بارها تدابيري عليه چين در زمينه هاي تجاري و اقتصادي اتخاذ کرده است.
تارنماي يي سي چين با اشاره به اين بيانيه آورده است که هند يکي از کشورهايي است که بيشترين تحرکات ضد چيني را در عرصه تجارت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آمار وزارت بازرگاني چين نشان مي دهد تنها در دو ماه اول سال 2018 ميلادي هند هشت بار تدابير ضد دامپينگ و ضد تجاري عليه چين اعمال کرده است.
گزارش مي افزايد در يک سال گذشته تدابير ضد دامپينگ هند عليه چين بيش از 200 مورد بوده است و اين خطري جدي براي روابط اقتصادي دو کشور است.
وزارت بازرگاني چين در بيانيه خود آورده است هند به بهانه اينکه در برابر چين کسري تجاري دارد چنين تدابيري را اتخاذ مي کند.
رسانه چيني به نقل از آمار وزارت بازرگاني آورده است کسري تجاري هند در برابر چين در سال هاي 2016 و 2017 به بيش از 51 ميليارد دلار رسيده است.
اين گزارش مي افزايد وجود کسري تجاري در روابط کشورها و بين چين و هند طبيعي است زيرا هند طبيعتا اتکاي بيشتري به توليدات چين دارد اما اين نبايد بهانه اي براي اقدامات ضد تجاري عليه پکن باشد.
آساق**231**1904**
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۱۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی

مدیرکل حقوقی، املاک و معاضدت قضایی وزارت آموزش و پرورش از شکایت و اعلام جرم رسمی دفتر حقوقی و قضایی وزارت‌ آموزش و پرورش علیه دست اندرکاران اصلی یکی از سریال‌های نمایش خانگی خبر داد.

به گزارش ایسنا، امید رضاوند با اشاره به شان و جایگاه رفیع و والای معلم در جامعه، اظهار کرد: علیرغم این مهم که معلّم به عنوان مهمترین  و اصلی‌ترین رکن نظام تعلیم و تربیت، از نقش و جایگاه منحصر به فردی  در جامعه  برخوردار بوده و نقش وی در هدایت آینده سازان این جامعه غیرقابل انکار است، چندی پیش در یکی از سریال‌های نمایش خانگی نسبت به این قشر  فرهیخته، توهین و اهانت و هتک حرمتی صورت گرفته که این رفتار ناشایست موجب جریحه دار شدن احساسات عمومی جامعه به ویژه فرهنگیان شده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت‌ آموزش و پرورش، مدیرکل دفتر حقوقی، املاک و حمایت قضایی با تاکید بر اینکه وزارت‌آموزش و پرورش اولین مدافع حقوق معلمان است و یکی از وظایف دفتر حقوقی و واحدهای حقوقی تابعه در سراسر کشور نیز معاضدت قضایی از جامعه یک میلیونی فرهنگیان است اعلام کرد: در جهت برخورد با این اقدام ناشایست و غیر اخلاقی نویسنده و کارگردان و عوامل سریال یاد شده، شکایت و اعلام جرم رسمی وزارت آموزش و پرورش به دادستان عمومی و انقلاب ارائه و توقف پخش سریال مورد اشاره و برخورد قانونی لازم تقاضا شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • محصولات تجاری گروه ‌بهمن در نمایشگاه صنعت‌ پخش ایران معرفی می‌شود 
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره «نتایج رویارویی دو قدرت اتمی»
  • شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال‌ نمایش خانگی و درخواست توقف پخش آن
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی شکایت کرد
  • شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی
  • راه اندازی دفتر تجاری اتاق بازرگانی قزوین در اقلیم کردستان عراق
  • هراس کره جنوبی از حملات تروریستی کره شمالی | وزارت خارجه بیانیه داد | افزایش سطح هشدار در ۵سفارتخانه
  • کره جنوبی سطح هشدار خود را در ۵ سفارتخانه افزایش داد
  • ناتو برای درگیری احتمالی با روسیه آماده می‌شود