Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیکانز موفق به شکست هیت شد.

طرفداری- در چارچوب رقابت های بسکتبال NBA، تیم های نیواورلینز پلیکانز و میامی هیت به مصاف هم رفتند.

در پایان یک دیدار بسیار مهیج، پلیکانز توانست با حساب 124-123 برتری را بدست آورد و برد دیگری را ثبت کند.

ورزشگاه تاریخ ساعت اسموتی کینگ سنتر 24 فوریه 4:30 بامداد گزارش بازی

این دیدار در حالی برگزار می شد که اولین بازی دو تیم پس از رقابت های آل استار بود و هر دو طرف که نسبتا شرایط یکسانی را در دو کنفرانس داشتند، به دنبال حفظ جایگاه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی با عملکرد بهتر هیت آغاز شد و درخشش تیم اریک اسپولسترا در شوتزنی و ثبت امتیازات باعث شد تا در ابتدا میامی تیم برتر میدان شود، اما این موضوع ادامه نداشت و بازی منطقی آنتونی دیویس و جرو هالیدی موجب شد تا اختلاف امتیاز خیلی افزایش نیابد. کوارتر اول با حساب 27-22 به سود میامی پایان یافت.

در وقت دوم بازی، شرایط تغییر یافت و از سوی طرفین شاهد یک بازی کاملا متعادل بودیم. عملکرد بازیکنان نیمکت نشین دو تیم نیز در این مسابقه خوب بود و باعث افزایش جذابیت آن شده بود. نیمه اول با حساب 59-57 به سود میامی پایان یافت.

سبک متعادل بازی در آغاز وقت سوم نیز ادامه یافت اما درخشش گوران دراگیچ باعث برتری هیت شد اما این برتری باز هم ادامه نداشت و این بار، بازی بی نقص آنتونی دیویس، فوق ستاره پلیکانز باعث شد تا همچنان تکلیف برنده میدان مشخص نشود.

بازی به شدت نزدیک دنبال می شد و این حساسیت تا ثانیه های پایانی وقت چهارم هم ادامه داشت. جایی که گوران دراگیچ با کسب 2 امتیاز توانست کار را در نتیجه 108-108 به تساوی بکشاند. در ادامه هر دو تیم در کسب امتیاز مورد نظر ناموفق بودند و بازی به وقت اضافه کشیده شد.

در وقت اضافه نیز همچنان هیچ یک از دو طرف قصد کنار کشیدن را نداشت. در اورتایم، شاهد درخشش بی چون و چرای آنتونی دیویس بودیم. البته کار اصلی توسط جرو هالیدی در کسب امتیاز 124 انجام شد و در ادامه موقعیت های دوین وید و جاش ریچاردسون نیز به ثمر نرسید و پلیکانز برد خانگی پر ارزشی را بدست آورد.

آمار کلی بازی تیم پرتاب منطقه ای پرتاب سه امتیازی ترن اور ریباند نیواورلینز پلیکانز 44% 25% 15 56 میامی هیت 46% 33% 13 58 تیم بازیکن امتیاز بازیکن ریباند بازیکن اسیست نیواورلینز پلیکانز آنتونی دیویس 45 دیویس 17 هالیدی 9 میامی هیت گوران دراگیچ 30 حسن وایتساید 16 دراگیچ 8

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۲۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید

دیدار نیمه تمام اودینزه و آاس رم در هفته ۳۲ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۲-۱ جالوروسی به پایان رسید. رم با این سه امتیاز ارزشمند، ۵۸ امتیازی شد و امیدهای خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را زنده نگه داشت.

رم در ۱۳ بازی تحت هدایت ده روسی در‌ سری آ به ۲۹ امتیاز رسیده است. (۹ برد، ۲ تساوی و ۲ باخت) امتیازات او با ۷ بازی کمتر نسبت به مورینیو در فصل جاری سری آ برابر شد. رمی ها با مورینیو در ۲۰ بازی سری آ فقط ۲۹ امتیاز دشت کرده بودند. به نقل از رمانیوز، ده روسی در این مورد گفت:

این مقایسه ها، آخرین چیزی است که توجه من را جلب می کند. آنچه اهمیت داشت، بازگشت رم به کورس سهمیه بود. به نظرم نقش مربی در بازی امروز بسیار ناچیز بود. وقتی ۲۰ دقیقه بازی در پیش دارید، این بازیکنان هستند که نتیجه را رقم می زنند. رم با مورینیو هم مقابل اودینزه برنده می شد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • دوره مربیگری فوتسال سطح ایران در میامی برگزار شد
  • اضافه‌شدن آرسنال به صف مشتریان فرلاند مندی
  • برگزاری همایش پیاده رویی در میامی و ایوانکی
  • همایش پیاده رویی در میامی و ایوانکی
  • بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!
  • روزگار بحرانی یاران صیادمنش: 9 بازی 3 امتیاز
  • ادامه درخشش بیرانوند در قطر/ ملی پوش تراب به مرحله شوت آف رسید
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد