Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@12:21:03 GMT

وضعیت ارزهای مبادله‌ای

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۶۲۲۰۱

وضعیت ارزهای مبادله‌ای

 به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای امروز (شنبه پنجم اسفندماه) با ۲ ریال کاهش نسبت به روز پنج‌شنبه، ۳۷ هزار و ۲۰۸ ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با ۲۰۹ ریال افزایش نسبت به روز پنج‌شنبه، ۵۱ هزار و ۹۷۳ و هر یورو با ۶۲ ریال افزایش ۴۵ هزار و ۷۴۴ ریال ارزش‌گذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس هر فرانک سوئیس ۳۹ هزار و ۷۳۴ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۵۵۴ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۷۴۲ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۱۴۴ ریال، روپیه هند ۵۷۴ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۰ هزار و ۱۳۲ ریال، دینار کویت ۱۲۳ هزار و ۸۱۷ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۳۳ هزار و ۶۷۲ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۴ هزار و ۸۲۲ ریال، دلار هنگ کنگ ۴ هزار و ۷۵۷ ریال، ریال عمان ۹۶ هزار و ۷۶۸ ریال و دلار کانادا ۲۹ هزار و ۴۶۱ ریال قیمت خورد.

همچنین نرخ راند آفریقای جنوبی ۳ هزار و ۲۲۲ ریال، لیر ترکیه ۹ هزار و ۸۱۷ ریال، روبل روسیه ۶۶۰ ریال، ریال قطر ۱۰ هزار و ۲۲۲ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۱۴۱ ریال، لیر سوریه ۷۳ ریال، دلار استرالیا ۲۹ هزار و ۱۸۷ ریال، ریال سعودی ۹ هزار و ۹۲۲ ریال، دینار بحرین ۹۸ هزار و ۹۵۶ ریال، دلار سنگاپور ۲۸ هزار و ۱۹۸ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۹۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۵ هزار و ۶۷۳ ریال تعیین شد.

براساس اعلام بانک مرکزی: نرخ یکصد درام ارمنستان ۷ هزار و ۷۴۲ ریال، دینار لیبی ۲۷ هزار و ۸۷۱ ریال، یوان چین ۵ هزار و ۸۷۳ ریال، یکصد بات تایلند ۱۱۷ هزار و ۴۷۹ ریال، رینگیت مالزی ۹ هزار و ۴۹۳ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۴ هزار و ۵۷۷ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۱ هزار و ۶۳۲ ریال، افغانی افغانستان ۵۴۰ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۹ هزار و ۸۱ ریال، منات آذربایجان ۲۱ هزار و ۸۸۶ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۲۱۷ ریال و بولیوار جدید ونزوئلا ۳ هزار و ۷۲۶ ریال ارزش‌گذاری شد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۲۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموع تامین ارز برای کالا‌های اساسی به ۳ میلیارد و ۴۶۵ میلیون دلار رسید

علی طرزعلی معاون مرکز مبادله در رسانه ملی گفت: نرخ ارز دلار امروز در تالار اسکناس مرکز مبادله ۴۴ هزار و ۳۸ تومان و یورو ۴۷ هزار و ۸۸ تومان ثبت شد. همچنین نرخ دلار در تالار حواله مرکز مبادله ۴۱ هزار و ۱۱۸ تومان و یورو ۴۳ هزار و ۹۶۷ تومان بود.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: در رابطه با میزان تامین ارز از ابتدای فروردین تاکنون به این شرح بود که برای کالای اساسی با نرخ ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ۶۶۲ میلیون دلار، برای کالا‌های تجاری با نرخ ۴۱ هزار تومان ۲ میلیارد و ۱۰۸ میلیون دلار و برای واردات در قبال صادرات با نرخ توافقی ۵۸۵ میلیون دلار تامین ارز داشتیم و در مجموع ۳ میلیارد و ۴۶۵ میلیون دلار تامین ارز در مرکز مبادله داشتیم.

او همچنین افزود: در مجموع برای میزان ارزی که برای کالا‌های اساسی دارو و تجهیزات پزشکی و همچنین کشاورزی اختصاص یافته از ابتدای فروردین ماه تا به امروز ۶۶۲ میلیون دلار بوده است.

طرز علی گفت: مجموع میزان ارز صنایع در سامانه نیما ۲ میلیارد ۱۰۸ میلیون دلار بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • قیمت دینار عراق امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • مجموع تامین ارز برای کالا‌های اساسی به ۳ میلیارد و ۴۶۵ میلیون دلار رسید
  • نرخ جدید ارزها در مرکز مبادله ایران
  • قیمت دلار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • «تتر» جایگزین دلار می شود؟
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • نرخ جدید دلار و یورو در مرکز مبادله ارز