Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ در مراسم اختتامیه دهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر که شب گذشته جمعه 4 اسفند در تالار وحدت برگزار شد به 10 برگزیده بخش رقابتی بدون رتبه‌بندی جوایزی شامل تندیس طوبای زرین، لوح افتخار و عضویت در مؤسسه هنرهای تجسمی معاصر، معرفی به منظور استفاده از سفر مطالعاتی در سیته فرانسه و 150 میلیون ریال وجه نقد به شرح زیر اهدا شد:

حسن قائدی از تهران، حسن کاکاوند از تهران، سجاد رافعی از اهواز، سمانه سلیمی از رشت، عبدالرحمان مجرد از اردبیل، میترا سلطانی از تهران، لیلیانا پتروویچ  از صربستان، مرتضی پورحسینی از تهران، مهدی بهبودی از تهران و نیما آذرگان از بابلسر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش همچنین در بخش اینستاگرام دهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر، معادل ریالی دو هزار دلار به صمد قربانزاده و حسین اسفندانی تعلق گرفت.

در بخش دیگری از این مراسم مدیران هنری منتخب بخش استانی جشنواره معرفی و از آنها با لوح تقدیر و جایزه 20 میلیون ریالی تقدیر شد که اسامی آنها به شرح زیر اعلام شد:

احمد تاجی از چهارمحال و بختیاری، حجت مجرد از اردبیل، سیدتقی رضایی از خراسان شمالی، مجید کاظمی از قزوین، یاسر قادر  از آذربایجان غربی، علی راشکی از سیستان و بلوچستان که علی راشکی علاوه بر این جایزه هنرمند منتخب بخش استانی را نیز شامل لوح سپاس و جایزه 50 میلیونی از آن خود کرد.

طبق هماهنگی و اعلان قبلی ستاد جشنواره، مفاخر هنرهای تجسمی که آثارشان در این دوره از جشنواره نیز به نمایش درآمد نیز در آئین اختتامیه مورد تجلیل قرار گرفته و به آنها به شرح زیر طوبای زرین اهدا شد:

امرالله فرهادی(گرافیست)،ایرج محمدی(مجسمه‌ساز)،عبدالصمد صمدی(خوشنویس)، حبیب‌الله صادقی (نقاش)، امیرهوشنگ جزی‌زاده (نگارگر)، علی دیواندری (کاریکاتوریست)،هادی شفاییه(عکاس)، فریده تطهیری‌مقدم(سفال و سرامیک)، حسین محجوبی (نقاش) و اکبر نیکان‌پور(تصویرگر).

این گزارش حاکی است از جمله دیگر بخش‌های این مراسم رونمایی از کتاب طوبای زرین سال 96 بود که مؤسسه توسعه هنرهای معاصر آن را چاپ و منتشر کرده است.

انتهای پیام

گزارش از امیرسجاد دبیریان

 

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۲۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار مجلس دوازدهم از هفتم خردادماه/ ۲ خرداد؛ مراسم اختتامیه مجلس یازدهم

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره مجلس در تاریخ ۷ خردادماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجتبی یوسفی در حاشیه جلسه علنی امروز -دوشنبه بیست و هفتم فروردین- مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آخرین جلسه مجلس یازدهم چهارشنبه دوم خردادماه خواهد بود و در این روز مراسم اختتامیه مجلس یازدهم برگزار می‌شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم افزود: آغاز به کار مجلس دوازدهم دوشنبه هفتم خردادماه است که در همان روز مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم بر اساس پروتکل‌ها و مدارک مندرج در آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

بر این اساس، ۴۴ کرسی از ۲۹۰ کرسی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هنوز نماینده مورد نظر خود را نشناختند تا در مرحله دوم انتخابات مجلس که روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، تکلیف این ۴۴ کرسی مدنظر مشخص شود.

«تبریز، آذرشهر و اسکو»، «شبستر»، «میانه»، «پارس آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان»، «سمیرم»، «لنجان»، «کرج، اشتهارد و فردیس»، «تهران، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس»، «بیرجند، درمیان و خوسف»، «مشهد و کلات»، «آبادان»، «رامهرمز و رامشیر»، «خدا بنده»، «زنجان و طارم»، «شیراز و زرقان»، «مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد»، «کرمانشاه»، «گنبد کاووس»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی» و «ملایر»، ۲۱ حوزه برای رقابت نامزدهای مورد نظر آنها در تاریخ مذکور هستند.

کد خبر 744818

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۰ نقال و پرده خوان در اختتامیه جشنواره روستایی آسمان هشتم
  • جزییات تعطیلی باغ گل‌های کرج
  • برگزیدگان سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت تجلیل شدند
  • برگزاری جشنواره فرهنگی رود و ریل در استان لرستان
  • رقابت ۱۰ پرده‌خوان در اختتامیه جشنواره روستایی آسمان هشتم
  • جشنواره «رود و ریل» در روستای گردشگری «بیشه» برگزار می‌شود
  • آغاز به کار مجلس دوازدهم از هفتم خردادماه/ ۲ خرداد؛ مراسم اختتامیه مجلس یازدهم
  • حضور ایران در بینال ونیز با آدم‌های جشنواره فجر چگونه است؟
  • اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی با معرفی ۱۷۱ برگزیده
  • هنرمندان برای «وعده صادق»، دست به‌کار شدند