Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-19@11:32:34 GMT

دکل مخابراتی در روستای کریم ایشان نصب می شود+تصویر

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۶۲۳۷۷

دکل مخابراتی در روستای کریم ایشان نصب می شود+تصویر

دکل مخابراتی تقویت کننده امواج همراه اول در روستای کریم ایشان نصب می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از راه اترک، مشکل آنتن دهی تلفن همراه در برخی از نقاط شهرستان مرزی مراوه تپه هنوز وجود دارد.

یکی از نقاطی که این مشکل در آن مشاهده می شد، حد فاصل روستای کریم ایشان تا عرب قاری حاجی است که با پیگیری قربان محمد کن سال، بخشدار گلیداغ ، دهیار وشورای اسلامی روستای کریم ایشان وتلاش بی وقفه فرماندار و رئیس مخابرات شهرستان مرتفع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس هم اکنون مراحل نصب دکل مخابراتی تلفن همراه در روستای کریم ایشان در حال اجرا است و با نصب این دکل مشکل مردم منطقه نیز در ارتباط دهی تلفن همراه برطرف خواهد شد.

این دکل برای اپراتور همراه اول است.

روستای کریم ایشان در شهرستان مرزی مراوه تپه در استان گلستان قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۲۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویلوند: در سایه نظرات منفی، خیلی زود متوجه شدم که بهتر است قبل از بازی‌ها تلفن همراهم را کنار بگذارم

مهاجم ۲۱ ساله تیم ملی دانمارک از روزهای آغازین سخت خود در اولدترافورد می‌گوید.

راسموس هویلوند تصمیم گرفته است برای تمرکز بیشتر و دوری از افکار منفی، قبل از مسابقات تیمش، سراغ تلفن همراه خود نرود.

طرفداری | به گزارش PA، مهاجم جوان منچستریونایتد پس از ماه‌ها تحمل انتقادات، به تدریج راه خود را در این تیم پیدا کرد و حتی جایزه بهترین بازیکن ماه لیگ برتر را به خود اختصاص داد. هویلوند در مصاحبه جدید خود، با نگاهی به روزهای سخت گذشته، گفته است:

طبیعتا این که مردم مدام از این می‌گفتند که در لیگ برتر موفق به گلزنی نشده‌ام، مرا اذیت می‌کرد؛ در حالی که در همان زمان، کسی از این نمی‌گفت که من آقای گل لیگ قهرمانان اروپا هستم. نمی‌توانستم به طور کامل این فکر را از سرم بیرون کنم، بنابراین گذر از آن صفر جلوی اسمم، حس خوبی داشت. 

از همان روز اول می‌توانستم حمایت اطرافیان را حس کنم ولی واضح است که عده زیادی می‌خواهند زمین خوردنت را ببینند چون ممکن است خیلی‌ها به سطحی که رسیده‌ای، حسادت کنند. نظرات مثبت زیادی هم وجود داشت ولی موارد منفی هم بودند که باید با آن‌ها کنار می‌آمدم. 

در ابتدا فرق قائل شدن بین آن‌ها سخت بود. من از نسلی هستم که زمان زیادی را پای تلفن همراه و شبکه‌های اجتماعی صرف می‌کند. من به سرعت متوجه شدم که از گفته‌های خوب یا بد، به ندرت چیزی عایدتان می‌شود، بنابراین سریعا تصمیم گرفتم قبل از بازی‌ها، آن را کنار بگذارم. 

از دست ندهید ????????????????????????

عاشقانه‌های توماس مولر و کره اسبش! (فیلم) مهاجم معروف بلژیکی روی هوادار، فن کشتی کچ زد! (فیلم) مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا در دام اعتیاد عادل فردوسی پور بازنشسته شد؛ خداحافظ صداوسیما ادگار داویدز به زودی در ایران؛ عیدتون مبارک!

دیگر خبرها

  • برخورداری سه روستای خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • هویلوند: در سایه نظرات منفی، خیلی زود متوجه شدم که بهتر است قبل از بازی‌ها تلفن همراهم را کنار بگذارم
  • امکان جست‌وجوی انواع شیر خشک در سامانه «تیتک» فراهم شد
  • توسعه سامانه‌ امن‌ساز تلفن‌های همراه
  • برای دریافت طرح ترافیک خبرنگاری چگونه در سامانه شهرزاد ثبت‌نام کنیم؟
  • مراقب اتصال به Wifi ناشناس باشید
  • چگونه گوشی‌های تلفن همراه هوشمند مغز کودکان مان را مسموم کردند و چگونه با آن مقابله کنیم؟
  • آغاز حراج نوروزی شماره‌های رند همراه اول
  • نصب و راه اندازی دکل مخابراتی جدید در آبادان
  • اظهار نظر عجیب انجمن واردکنندگان تلفن همراه در مورد رجیستری آیفون‌های ممنوعه