Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > توپ و تور - همشهری آنلاین:
پرونده لیگ برتر والیبال نشسته سال ۹۶ با قهرمانی تیم جامعه معلولین مازندران بسته شد.

دیدار پایانی رقابت‌های لیگ برتر عر امروز بین تیم‌های جامعه معلولین مازندران و گسترش فولاد تبریز به میزبانی تبریز برگزار شد و تیم گسترش فولاد تبریز با نتیجه سه بر یک تیم جامعه معلولین مازندران را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس گیم برد هر دو تیم به عدد ۴۰ رسید، اما به خاطر این که تیم گسترش فولاد تبریز ۵ گیم باخت و تیم جامعه معلولین مازندران ۴ گیم باخت داشت، عنوان قهرمانی به تیم مازندراني رسید.

بر این اساس گسترش فولاد تبریز نایب قهرمان شد، عنوان سوم به روان‌کارهای گلستان رسید و تیم‌های هیات قم، پالایش نفت آبادان، ذوب آهن اصفهان، هیات اراک و شهرداری ارومیه نیز به ترتیب عناوین چهارم تا هشتم را به دست آوردند.

رقابت‌های لیگ برتر سال ۹۶ با حضور ۸ تیم برگزار و در مجموع ۵۶ بازی انجام شد.

 

در همین زمینه: سپاهان قهرمان لیگ برتر والیبال نشسته بانوان شد

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۲۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورا‌های استان البرز به گسترش تعاونی‌ها کمک می‌کنند

 

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ نماینده استان البرز در شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه در استان البرز ۸۰۵ نفر عضو شورا‌های اسلامی روستا و ۹۷ نفر عضو شورا‌های اسلامی شهری داریم افزود: فرآیند انتخاب شورا‌های برتر از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است، که عملکرد شورا‌ها به دقت بررسی و در نهایت شورا‌هایی که بیشترین اهتمام را در ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به شهروندان داشته انتخاب و معرفی می شوند.

 علیرضا قره حسنلو گفت:  با اقدامات انجام شده در سال‌های گذشته برای ارتقاء سطح معلومات شورایی و آشنایی اعضای شورا‌های اسلامی استان با قوانینريال شاهد رشد کمی و کیفی عملکرد شورا‌ها بودیم؛ که همین موضوع قدری انتخاب شورا‌های برتر را برای این کمیته سخت‌تر کرده است.

دیگر خبرها

  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • شورا‌های استان البرز به گسترش تعاونی‌ها کمک می‌کنند
  • خروج والیبال ایران از مسیر رشد
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • راهپیمایی حمایت از غزه قهرمان در مازندران