Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با تکذیب انتقالش به بیمارستان، با اشاره به انجام آزمایش‌های پزشکی در آمریکا تاکید کرد که از وضعیت جسمانی خوبی برخوردار است.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای الحیاة، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در مصاحبه‌ای تلویزیونی ضمن تکذیب اخباری از انتقالش به بیمارستان اظهار داشت: آزمایش‌های پزشکی دوره‌ای را در آمریکا انجام دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس ۸۲ ساله گفت: حضورم در آمریکا فرصت مناسبی برای انجام آزمایش‌های پزشکی بود و من این آزمایش‌ها را انجام دادم و خدا رو شکر تمامی نتایج مثبت و اطمینان بخش هستند.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد، طرحی که به تازگی در شورای امنیت ارائه کردم از استقبال خوبی در سطح شورا و کشورهای عربی و منطقه و نیز مسئولان فسطین برخوردار شد.

عباس در سخنرانی روز سه‌شنبه خود در شورای امنیت طرحی را برای پیشبرد روند صلح با اسرائیلی‌ها از طریق ایجاد یک ساز و کار بین المللی چند طرفه برای کمک به دو طرف در مذاکرات جهت حل تمامی مشکلات از جمله مساله قدس، مرزها، شهرک‌سازی‌ها، پناهجویان و اسرا فلسطینی و مساله منابع آبی بر اساس توافقنامه اسلو ارائه کرد.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در ادامه این مصاحبه تلویزیونی اظهار داشت: برای من اهمیت دارد که مردم ما و نیز اتحادیه عرب، سازمان کنفرانس اسلامی و دیگر نهادهای بین‌المللی و منطقه‌ای از آنچه ارائه کردم راضی باشند.

وی افزود:‌ فکر می‌کنم آنها از این طرح استقبال خواهند کرد به ویژه که آنچه ما درخواست دادیم غیرممکن نبوده و همان اجرای قانون بین‌المللی است و اینکه راهکاری چند طرفه برای نظارت بر مذاکرات وجود داشته باشد.

عباس تاکید کرد، تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برای به رسمیت شناختن قدس به عنوان "پایتخت اسرائیل" به منزله اعلام عقب‌نشینی این کشور از نقش نظارتی خود بر روند صلح در طول دهه‌های گذشته است.

وی در ادامه اسرائیل را به پایان دادن به توافقنامه اسلو که در سال ۱۹۹۳ میلادی به امضا رسیده بود، متهم کرد و گفت: فلسطینی‌ها هرگز آمریکا را به عنوان میانجی در مذاکرات صلح با اسرائیل نخواهند پذیرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۲۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب پلمب یک بیمارستان به دلیل کشف حجاب در شمال تهران

به‌دنبال انتشار خبری در خصوص پلمب یک بیمارستان در شمال تهران به دلیل کشف حجاب، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس این خبر را تکذیب کرد و توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، ساعاتی پیش تصاویری در فضای مجازی منتشر و در توضیح آن ادعا شده بود که بیمارستان محب مهر در شمال تهران به دلیل کشف حجاب پلمب شده است. در پی این ادعا اما مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت موصوع را تکذیب و اعلام کرد:‌ «درپی انتشار فیلم  پلمپ بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می‌رساند که این موضوع کذب است. اصل ماجرا این است که پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰  و حضور مامور پلیس در بیمارستان، مشخص شد که دو بیمارستان محب مهر و هاشمی‌نژاد دارای یک در مشترک هستند و همین موضوع سبب اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور، نرده‌گذاری و پلمب این در شده است.»

در ادامه این اطلاعیه با تاکید بر اینکه «فعالیت هر دو بیمارستان در حال انجام است»، آمده است:‌ «هر بیمارستان در ورودی مجزایی هم دارد که برای تردد مراجعین است.»

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس همچنین در پایان تاکید کرده که «پلیس هر گونه خبری  مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح ندانسته و آن تکذیب می‌کند. از مردم نیز درخواست می‌شود تا اخبار را از  رسانه‌های رسمی کشور پیگیری کنند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب شد
  • تکذیب پلمب یک بیمارستان به دلیل کشف حجاب در شمال تهران
  • تکذیب پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب
  • پلیس پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب را تکذیب کرد