Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیته انطباق فرمانداری تهران گفت: اکثر افراد عضو شورای شهر تهران متأسفانه نسبت به قوانین شورا‌ها اشراف ندارند.

خبرگزاری فارس: عضو کمیته انطباق فرمانداری تهران گفت: اکثر افراد عضو شورای شهر تهران متأسفانه نسبت به قوانین شورا‌ها اشراف ندارند.

محمد قانبیلی در جمع خبرنگاران، درباره رد مصوبه شورای شهر تهران در خصوص طرح ترافیک جدید اظهار داشت: اکثر افراد عضو شورای شهر تهران متأسفانه نسبت به قوانین شورا‌ها اشرافیت ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اخیراً یکی از اعضای شورای شهر در گفتگویی اعلام کرده است که، چون شورای عالی ترافیک این طرح را تهیه و تنظیم کرده است، کمیته انطباق نمی‌تواند به این طرح ایراد بگیرد که این موضوع اشتباه است.

قانبیلی ادامه داد: در حال حاضر تمامی طرح ترافیک جدید زیر سؤال است و هنگامی که طرحی در شورا به تصویب می‌رسد باید در کمیته انطباق نیز مورد تأیید نهایی قرار بگیرد.

عضو کمیته انطباق فرمانداری تهران بیان داشت: وقتی که در طرح ترافیک می‌خواهند از طرح زوج و فرد نیز از مردم پول بگیرند، نیاز به یک طرح جدید دارند نه اینکه این طرح را در دل طرح دیگر بیاورند و رأی مثبت بدهند و به همین دلیل است که می‌گویم به قوانین شورایی اشرافیت ندارند.

وی افزود: اکثر طرح‌هایی از شورا به کمیته انطباق می‌آید ایراد دارد و این برای شورای پایتخت زیبنده نیست.

قانبیلی افزود: اخیراً نیز شورای شهر تهران مصوبه‌ای درباره مکانی برای تجمعات داشت که اصلاً این موضوع به شورای شهر بازنمی‌گردد بلکه باید شورای تأمین در این خصوص تصمیم بگیرد.

عضو کمیته انطباق فرمانداری تهران تأکید کرد: شورای ترافیک هیچ ربطی به کمیته انطباق و مصوبات شورای شهر تهران ندارد. از ۹ بند طرح جدید ترافیک، ۶ بند آن مورد ایراد است که اگر رفع نشود به هیأت حل اختلاف خواهد رفت که قطعاً هیأت نیز رأی فرمانداری را تأیید می‌کند.

وی ادامه داد: اگر ایرادات این طرح رفع نشود شهرداری نمی‌تواند در اجرای طرح ترافیک سال آینده اقدامی انجام بدهد. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Ieq

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۲۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران به عضویت سازمان جهانی ارزیابی و انطباق درآمد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر کل استاندارد استان گفت: بازرسانی از کشور‌های آمریکا، کانادا، کره جنوبی، مکزیک و پاکستان شرایط آزمایشگاه‌های انطباق کشور را بررسی کردند و با ۹۷ درصد آرا گواهی انطباق برای ایران نیز صادر شد.
میر نظامی افزود: رفع موانع صادراتی برای تجار ایرانی، کاهش هزینه‌های صادرات و سرعت بخشیدن در صادرات و واردات از مزایای پیوستن ایران به این سازمان جهانی است.
او ادامه داد: تا قبل از این تجار و بازرگانان برای ارزیابی و انطباق محصولات صادراتی و وارداتی مجبور به استفاده از آزمایشگاه‌های ارزیابی و انطباق کشور ثالث بودند، اما هم اکنون می‌توانند از ظرفیت آزمایشگاه‌های همکار و انطباق استاندارد استفاده کنند.
هم اکنون ۴۱ آزمایشگاه همکار و انطباق در استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • برای روان سازی ترافیک ۶۰ هزار میلیارد اختصاص یافت
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • ساخت یک بزرگراه جدید در تهران
  • راه سنجش موفقیت هر مجموعه مشارکت مردم در فعالیت‌های آن است
  • اعضای شورا در سختی‌ها کنار مردم است
  • ایران به عضویت سازمان جهانی ارزیابی و انطباق درآمد
  • عضویت ایران در سازمان جهانی ارزیابی و انطباق
  • بیشترین تصادفات تهران در این مناطق رخ می‌دهد
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی