Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@00:20:09 GMT

آغاز کاپ های جهانی پیست از مهر سال آینده

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۶۲۶۳۷

آغاز کاپ های جهانی پیست از مهر سال آینده

اتحادیه جهانی دوچرخه سواری برنامه مسابقات پیست را تا پایان رقابت های قهرمانی جهان ۲۰۱۹ را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، در حالی که از ۹ اسفندماه یعنی کمتر از ۳ روز دیگر مسابقات قهرمانی جهان پیست سال ۲۰۱۸ به میزبانی پیست آپلدورن در کشور هلند برگزار خواهد شد،   اتحادیه جهانی دوچرخه سواری برنامه زمانبندی مسابقات سال ۲۰۱۸ و همچنین مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۹ را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به آغاز مسابقات کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو از ابتدا سال ۲۰۱۸، اتحادیه جهانی برنامه مسابقات را بصورت کامل اعلام کرد تا کشورها برای شرکت در این مسابقات به مشکل نخورد.

طبق اعلام سایت رسمی اتحادیه جهانی دوچرخه سواری در سال ۲۰۱۸ در مجموع ۵۴ مسابقه در سطح کلاس یک و دو برگزار خواهد شد که از این ۵۴ مسابقه ۱۱ رویداد در قاره آسیا و ۳۴ رویداد در قاره اروپا خواهد بود و ۹رویداد در قاره های اقیانوسیه و آمریکا برگزار می شوند.

اولین رویداد کلاس یک به میزبانی کشور هنگ کنگ از تاریخ ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ آغاز خواهد شد و آخرین رویداد نیز به میزبانی کشور استرالیا در تاریخ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ برگزار می شود.

همچنین ۳۶ رویداد از ۵۴ مسابقه کلاس یک و دو تا پیش از برگزاری بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا خواهد بود که آخرین رقابت پیش از این مسابقات به میزبانی کشور انگلستان از تاریخ ۲۵ مردادماه آغاز می شود.

اتحادیه جهانی دوچرخه سواری همچنین تاریخ و محل برگزاری شش مرحله کاپ های جهانی پیست در سال ۲۰۱۸ و قهرمانی های جهان پیست در دو بخش جوانان و بزرگسالان را اعلام کرد.

زمان و محل برگزاری مسابقات کاپ های جهانی و قهرمانی های جهان به شهر زیر می باشند:

۱- قهرمانی جهان پیست جوانان: از تازیخ ۲۳ لغایت ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ در کشور سوئیس

۲- مرحله اول کاپ های جهانی از تاریخ ۲۶ لغایت ۳۰ مهر ۱۳۹۶ در کشور فرانسه

۳- مرحله دوم کاپ های جهانی از تاریخ ۳ لغایت ۷ آبان ۱۳۹۶ در کشور کانادا

۴- مرحله سوم کاپ های جهانی از تاریخ ۸ لغایت ۱۲ آذر ۱۳۹۶ در کشور آلمان

۵- مرحله چهارم کاپ های جهانی از تاریخ ۲۲ لغایت ۲۶ آذر ۱۳۹۶ در کشور انگلستان

۶- مرحله پنجم کاپ های جهانی از تاریخ ۲۷دی لغایت ۱ بهمن ۱۳۹۶ در کشور نیوزلند

۷- مرحله ششم کاپ های جهانی از تاریخ ۴ لغایت ۸ بهمن ۱۳۹۶ در کشور هنگ کنگ

۸- قهرمانی جهان پیست ۲۰۱۹ بزرگسالان از ۷ لغایت ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ در کشور لهستان

لازم به ذکر است سهمیه شرکت در مسابقات قهرمانی جهان را با کسب امتیاز از مسابقات کاپ های جهانی می توان دریافت کرد و سهمیه حضور در کاپ های جهانی را با شرکت در مسابقات کلاس های یک و دو می توان بدست آورد.

 سهمیه مسابقات کاپ های پیست همه ساله پیش از ماه اکتبر از سوی اتحادیه جهانی دوچرخه سواری اعلام می گردد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۲۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور تیم ملی ووشو در بازی‌های بریکس در کازان

 مسابقات بریکس در خرداد ماه امسال (۱۴۰۳) طی روز‌های ۱۱ تا ۱۷ ژوئن (۲۲ تا ۲۸ خردادماه) در کازان روسیه برگزار خواهد شد.

پیش‌بینی می‌شود که ۵ هزار ورزشکار در ۳۰ رشته ورزشی و همچنین ۲۷۰۰ کادر اجرایی از کشور‌های ایران، روسیه، چین، اتیوپی، عربستان، امارات، برزیل، هند، آفریقای جنوبی و مصر در این مسابقات که به میزبانی شهر کازان در کشور روسیه برگزار خواهد شد، شرکت کنند.

مجید ملکی دبیرکل فدراسیون ووشو در این باره گفت: تیم ملی ووشو بزرگسالان کشورمان نیز در این رویداد شرکت خواهد کرد. با توجه به محدودیت‌های زمانی و عدم برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در سال جاری و نیاز به ثبت نام نفرات منتخب اعزامی، ترکیبی با نظر سرمربیان تیم‌های ملی نفرات منتخب دوره گذشته مسابقات قهرمانی کشور به همراه نفرات حاضر در اردوی کنونی تیم ملی، با یکدیگر رقابت انتخابی درون اردویی را برگزار می‌کنند تا ترکیب نهایی تیم ملی جهت اعزام به این رویداد مشخص شود.  

او ادامه داد: البته لازم به توضیح است که مسابقات قهرمانی کشور برای پیکار‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا ماکائو، در اردیبهشت ماه در بخش آقایان در مشهد مقدس و در بخش بانوان در تهران به صورت مجزا برگزار می‌شود و خللی در آن ایجاد نخواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • مروری بر رویدادهای ورزش استان در پائیز سال ۱۴۰۲
  • مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا
  • مروری بر کارنامه ورزش قم در تابستان ۱۴۰۲
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • اعزام ووشو کاران به بازی‌های بریکس
  • تیم‌های ملی ووشو ایران به بازی‌های بریکس اعزام خواهند شد
  • حضور تیم ملی ووشو در بازی‌های بریکس در کازان
  • ترکیب کاملا روس بحرین برای مسابقات کشتی قهرمانی آسیا/قهرمان جهان به بیشکک می‌آید
  • دعوت از ۹ تیرانداز به اردوی تیم ملی تپانچه
  • ادامه صدرنشینی نابغه ایران در رنکینگ جهانی تنیس روی میز/ بانوی ایرانی مدیر مسابقات قهرمانی جوانان آسیای میانه شد