Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-23@19:08:23 GMT

تجلیل از پیشکسوت ورزش همگانی در مشهد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۶۲۷۵۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،مرکز خراسان رضوی،همزمان با سومین سالروز درگذشت یکی از بنیانگذاران ورزش صبحگاهی مشهد و کشور مراسم تجلیل از این شخصیت ورزشی با حضور جمعی از مسئولان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، شورای شهر و ورزشکاران امروز صبح در پارک ملت مشهد برگزار شد.

مسئول کمیته ورزش صبحگاهی هیات ورزشهای همگانی خراسان رضوی گفت: این مراسم با حضور ایستگاههای مختلف ورزش صبحگاهی شهر مشهد و حدود 900 نفر از شهروندان در محل ایستگاه پیشگامان ورزش صبحگاهی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسن شفیعی افزود: شادروان ابوالحسن معدلی سال 1358 با همکاری اساتیدی همچون دکتره قره، باغبانباشی و صابری و تعدادی از ورزشکاران آن زمان ورزش همگانی را پایه گذاری کرد.آن مرحوم به عنوان مربی و داور بین‌المللی پیاده ‌روی، سرداور مسابقات پیاده ‌روی آسیایی 2004 و داور مسابقات قهرمانی کشور در رشته دو و میدانی به مدت 35 سال به عنوان مربی صبحگاهی در پارک ملت فعالیت می کرد.
ابوالحسن معدلی مقام‌ قهرمانی کشور را نیز در رشته‌های 110 متر با مانع و 400 متر با مانع را در کارنامه افتخارات ورزشی خود ثبت کرده بود. وی پنجم اسفند 1393 از دنیا رفت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۲۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجان؛ میزبان اردوی دوستی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ هاشمی گفت: از روز شنبه پذیرش نخستین اردوی دوستی با عنوان «هم صدا در دادرس» آغاز شده که این برنامه کشوری با حضور ۴۰۰ مربی و داور زن و مرد طرح دادرس (دانش آموزان آماده در روز‌های سخت) از سراسر کشور در ۲ دوره انجام می‌شود.

وی افزود: اولین دوره با حضور ۲۰۰ مربی و داور خانم و از یکم اردیبهشت آغاز و تا پنجم همین ماه ادامه خواهد داشت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: دومین مرحله نیز از پنجم تا ۹ اردیبهشت ماه با حضور ۲۰۰ مربی و داور آقا برگزار خواهد شد.

هاشمی ادامه داد: هدف از برگزاری این دوره انتقال مهارت کار با دانش آموزان، تربیت آگاه، تقویت و توسعه کار تشکیلاتی مدرسان مربیان و داوران، ارتقا دانش و بروز رسانی اطلاعات است.

وی، موضوع آموزشی این اردو‌ها را مهارت‌های داوری، تجربه آموزش، کارگاه‌های کار با دانش آموزان، فن بیان، ارزیابی و علائم حیاتی، احیای قلبی و ریوی، پانسمان بانداژ و آتل بندی، اطفای حریق، حمل مصدوم و پناهگیری را از مباحث اصلی این دوره برشمرد.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: در پایان این دوره برای شرکت کنندگان گواهینامه حضور در دوره صادر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • بنگاه داری بانکها از آفات بزرگ مسکن کشور است
  • انقلابی ماندن در گرو تداوم فرهنگ دفاع مقدس است
  • دیار کویری خراسان، لب‌تشنه‌تر از همیشه
  • پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد
  • پدر جدوی خراسان رضوی درگذشت/ پیام تسلیت فرمانده سپاه
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو در ارومیه
  • آسمانی شدن پدر جودوی خراسان
  • زنجان؛ میزبان اردوی دوستی کشور
  • اردوی هلال احمر کشور در زنجان آغاز شد