Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اعتماد داریوش ارجمند که دیپلم افتخار و جایزه نقدی به ارزش صد میلیون ریال برای بازی در فیلم «ماهورا» دریافت کرد، بعد از دریافت جایزه خود از اینکه در جشنواره امسال بازی ساعد سهیلی مورد بی‌مهری قرار گرفته گلایه کرد و بعضی اظهارنظرها در مورد حضور زیاد این بازیگر در جشنواره امسال را نادرست دانست و گفت: «اجازه دهیم جوانان حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از کسانی که هر سال در جشنواره فیلم فجر جایزه می‌گیرند، ادای بازیگری را درمی‌آورند و من به‌واسطه تخصصی که در رشته بازیگری دارم، می‌توانم این موضوع را ثابت کنم. نمی‌گویم آنها بد هستند اما جای گله است. به داوران و تصمیم‌شان احترام می‌گذارم؛ اما ساعد سهیلی یکی از بهترین بازیگران است.»

او همچنین از زیبایی موسیقی فیلم «ماهورا» که ستار اورکی ساخته تمجید کرد و افزود: «قطعا موسیقی فیلم «ماهورا» وابسته به تصویر است، بعدها نمی‌توانیم این موسیقی را با سوت بزنیم برخلاف فیلم‌هایی که موسیقی‌شان تمام می‌شود با سوت می‌توان آن موسیقی را زد.»

روح‌الله حجازی نیز بعد از دریافت دیپلم افتخار و صد میلیون ریال جایزه نقدی در سخنانی از ساعد سهیلی دفاع کرد. مجری مراسم محمدرضا شهیدی فر هم در این مراسم گفت که ساعد سهیلی در اکثر فیلم‌های جشنواره حضور داشت. روح‌الله حجازی این سخنان مجری را به صحبت‌هایی که در طول جشنواره فیلم فجر به حضور بالای ساعد سهیلی ارتباط داد و گلایه کرد که باکیفیت بازی یک بازیگر اینگونه برخورد نکنیم. او همچنین گفت: «گلایه‌های خود را از جشنواره با دکتر داروغه‌زاده در میان گذاشتم و از این به بعد هم به او می‌گویم. از همه می‌خواهم که در زمان اکران به دیده شدن فیلم‌هایی نظیر «اتاق تاریک» کمک کنند. او همچنین اشاره کرد که ما هم می‌توانیم برای خارج مرزها - آن‌طرف - فیلم بسازیم یا به سمت فیلم‌های کمدی کشیده شویم اما این کار را نمی‌کنیم و تلاش می‌کنیم فیلم‌هایی با طرح موضوعات دغدغه‌مند و دربرگیرنده مشکلات بسازیم.»

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۳۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس

شهرام فرجی اظهار داشت: ۲۳ اثر موسیقی از ۱۶ استان متقاضی شرکت در دومین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس در هرمزگان بودند که با داوری انجام شده ۱۱ گروه از جمله گروه هنری سراب جهانبین از شهرستان فارسان موفق شدند به مرحله اجرایی این جشنواره راه یابند.

وی افزود: بر اساس جدول زمان‌بندی جشنواره، نماینده استان هفتم اردیبهشت به اجرای برنامه می‌پردازد و بخشی از موسیقی بختیاری را با نواختن سرنا، کرنا و دهل و شادیانه‌های محلی به مخاطبان این جشنوراه معرفی می‌کند.

فرجی با بیان اینکه اجرای آهنگ‌های اصیل بختیاری همچون مَرجنگه، شیر علیرمردون و وطنم‌ای جونم از جمله آهنگ‌های انتخابی گروه هنری سراب جهانبین برای اجرا در این جشنواره ملی است، اضافه کرد: گروه‌های دیگری از استان‌های هرمزگان، کرمان، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، کردستان، اردبیل، آذربایجان شرقی، خراسان شمالی و گیلان نیز در دومین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس حضور دارند.

بیشتر بخوانید

تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری

وی بیان داشت: این جشنواره بخشی از چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری خلیج فارس است که بنا به اعلام دبیرخانه در صورت امکان و با توجه با هماهنگی که با شهرداری بندرعباس، گروه‌های موسیقی محلی علاوه بر اجرا در تالار شهید آوینی بندرعباس در فضای باز و در محلات این شهر نیز اجرا خواهند داشت.

فرجی ادامه داد: چهاردهمین جشنواره فرهنگی و هنری خلیج فارس و دومین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس هفتم تا دهم اردیبهشت در بندرعباس برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • جشنواره مسکو به «آه سرد» ۲ جایزه داد
  • «آه سرد» ۲ جایزه از جشنواره مسکو گرفت
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • قابهایی شبیه به زندگی از جنس فلسفه و شعر و عرفان
  • جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف
  • بروزرسانی قوانین اسکار ۲۰۲۵؛ از اهدای جایزه بهترین موسیقی فیلم به ۳ آهنگساز تا تغییر نام برخی از جوایز