Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-08@21:04:07 GMT

واحدهای برتر دانشگاه آزاد اسلامی در اطلاع‌رسانی

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۶۳۱۲۲

واحدهای برتر دانشگاه آزاد اسلامی در اطلاع‌رسانی

خبرگزاری آنا واحدهای برتر دانشگاه آزاد اسلامی در اطلاع‌رسانی مناسب و پوشش اخبار و فعالیت‌های دانشگاه در ماه بهمن را در راستای معرفی ماهانه برترین‌ها، معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار آنا، مدیر عامل خبرگزاری آنا در راستای تجلیل ماهیانه از واحدهای برتر دانشگاهی در امر اطلاع‌رسانی اخبار و انعکاس مناسب فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی از 6 واحد برتر این دانشگاه در ماه بهمن تجلیل و در نامه‌ای به روسای دانشگاه آزاد اسلامی از مدیران و مسئولان روابط عمومی این واحدهای دانشگاهی و نمایندگان خبری خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا) تشکر و قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نامه‌های دکتر یاسر احمدوند به روسای واحدهای برگزیده آمده است: پیرو تصمیم خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی آنا مبنی بر قدردانی، تشویق و تجلیل ماهانه؛ از واحدهای برتر دانشگاه در عرصه اطلاع رسانی و فعالیت‌های رسانه‌ای از نماینده آنا و روابط عمومی آن واحد به پاس اهتمام در تعامل و همدلی با این خبرگزاری و تلاش موثر در اطلاع رسانی و ارسال بموقع اخبار و گزارش‌های فعالیت واحد دانشگاهی‌ در دی 96 و رعایت شاخص‌های تعیین شده خبرگزاری به عنوان روابط عمومی و رابط خبری برتر تجلیل و قدردانی می‌شود.

در این نامه‌ها، محمدحسن رفعت مدیر روابط عمومی واحد بوشهر، محمدحسین خاکی مدیر روابط عمومی واحد قم، امیر خالقی مدیر روابط عمومی واحد مشهد، داریوش راشدنسب مدیر روابط عمومی واحد سنندج، جلیل کاظمی پور مدیر روابط عمومی واحد بردسیر و ایوب سرایلو مدیر روابط عمومی واحد مینودشت به عنوان نفرات برگزیده و برتر خبرگزاری آنا در ماه بهمن معرفی شدند.

احمدوند با اعلام اینکه اکثر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در بخش اطلاع رسانی فعال و با خبرگزاری آنا در ارتباط پویا و تعامل خوب هستند از مدیران روابط عمومی و رابطان خبری بویژه کسانی که در تولید محتوا فعال بوده و اخبار تولیدی به خبرگزاری ارسال می کنند، تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش آنا، واحدهای برتر و برگزیده ماه‌های گذشته همراه برخی از واحدهای بزرگ و کوچک دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور نیز در ماه بهمن از اطلاع رسانی مناسب و تولید اخبار خوبی برخوردار بوده اند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۳۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس

طرفداری| مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان به شدت به یکی از رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور تاخت.

انتشار ویدئویی از پیرمردی هوادار سپاهان در حاشیه دیدار این تیم مقابل پرسپولیس خبرساز شد و واکنش‌های بسیار تندی را به دنبال داشت. در ادامه این فرد از دختران هوادار پرسپولیس عذرخواهی کرد، ولی باشگاه سپاهان معتقد بود باید هویت منتشرکنندگان این ویدئو نیز مشخص شود. محمدرضا میرصالحیان مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان با انتشار یک استوری از رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور بار دیگر به منتشرکنندگان ویدئوی مذکور اشاره کرد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان
  • همایش ملی صنعت فرش ماشینی ایران آغاز شد
  • سرپرست دانشگاه آزاد مهدیشهر معرفی شد
  • «رویداد صدرا» توافق برد-برد دانشگاه و صنعت
  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • برتری ۴ نشریه دانشگاه آزاد رودهن میان نشریات دانشجویی واحد‌های دانشگاهی
  • ادغام ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ
  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان
  • ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ ادغام شد