Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالک باشگاه مشکی‌پوشان معتقد است ترکیب این تیم مقابل سپاهان اصلا خوب نبود و در همه خطوط به هم ریخته بود. ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات

محمدرضا عباسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره شکست سنگین 5 بر صفر تیم فوتبال مشکی ‌پوشان مقابل سپاهان اظهار داشت: نتیجه‌ای رقم خورد که حداقل باعث شد سپاهان از بحران خارج شود و خودش را از منطقه خطر خارج کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه خیلی بد بازی و نتیجه را واگذار کردیم. ارنج تیم از اول اصلا خوب نبود و تعویض‌های خوبی هم انجام نشد. متاسفانه تیم در همه خطوط به هم ریخته بود.

وی ادامه داد: چیزی که من در طول تمرینات از بازیکنان دیدم اصلا در بازی وجود نداشت و عملکردی که بازیکنان در تمرینات‌شان داشتند, با عملکردشان در این بازی اصلا سازگاری نداشت. تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشته بودیم اما همان‌طور که گفتم تیم خیلی بد ارنج شده بود. نمی‌دانم چرا محسن آقایی بهترین مدافع ما بیرون بود, در حالی که بهترین مدافع ما بود. حمید علی‌عسگر چرا باید تعویض شود؟ اشتباهات زیاد بود و از همین اشتباهات ضربه خوردیم. علاوه  بر اینکه مقابل سپاهان که تیم کوچکی نیست بازی داشتیم. سپاهان بازیکنان بزرگ و مربی هوشمندی داشت و توانستند به خوبی از فرصت‌هایی که ما به آنها دادیم اسفاده کنند.

وی درباره کنار گذاشته شدن عنایتی از هدایت این تیم, عنوان کرد: به عنایتی گفته‌ایم که اگر می‌خواهد در تیم بماند و کمک کند؛ قدمش روی چشم. من از عنایتی به لحاظ اینکه فردی اخلاق‌مدار بود, راضی هستم اما دیگر توانش در همین حد بود.

وی در خصوص اینکه برای هدایت مشکی‌پوشان از نام‌هایی مثل فرهاد کاظمی یاد می‌شود و چه زمانی سرمربی این تیم مشخص خواهد شد, خاطرنشان کرد: این موضوع در حال بررسی است و دنبال آن هستیم اما هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم. هنوز با کاظمی هیچ صحبتی نکرده‌ایم. سعی می‌کنیم تا دو, سه روز آینده سرمربی جدید را معرفی کنیم.

انتهای پیام/

R7878/P1015135/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر فوتبال ایران رضا عنایتی سپاهان اصفهان مشکی‌پوشان خراسان

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۳۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کابوس پرسپولیس برای حضور در ال‌کلاسیکو

آفتاب‌‌نیوز :

مدافع مستحکم سپاهانی‌ها که در دیدار مقابل نفت آبادان با خطای مهاجم نفتی‌ها، یوسف کی‌شمس، به زمین افتاده و از ناحیه دست دچار شکستگی شده بود، با گذشت حدودا یک ماه از آن مسابقه آرام آرام به شرایط مطلوب برای حضور در ترکیب سپاهان نزدیک می‌شود.

دانشگر در شرایطی که سپاهان را مشکی به نام کمبود مدافع تهدید می‌کند، در صورت رسیدن به فرم مناسب، مهره‌ای غیرقابل جایگزینی برای ژوزه مورایس خواهد بود که در این فصل روی این مدافع بوشهری تیمش حساب ویژه‌ای باز کرده بود.

دانشگر، اما با پشت سر گذاشتن مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده و قرار است برای بازی با پرسپولیس همراه با تیم به تهران بیاید. البته حضور او در این بازی به نظر مورایس بستگی دارد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پیکان جوانان در قزوین خاموش کرد!
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • آنچلوتی: خوب نبودیم، از مساوی راضی‌ام
  • عنایتی از جایی که فکرش را نمی‌کرد زخم خورد!
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار: بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • آمادگی کابوس پرسپولیس برای حضور در ال‌کلاسیکو