Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه استان سمنان با تأکید بر لزوم تفکیک نیازها و خواسته‌های برای رفع مشکلات مردم در جامعه امروزی گفت: کم‌آبی و امنیت غذایی دو چالش جدی در کشور است که باید با ارائه راهکارهای مناسب برطرف شود. ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱ استانها سمنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سردار حسن حسن‌زاده صبح امروز در یادواره شهید شاطری به مناسبت روز بسیج مهندسین اظهار داشت: در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی قرار داریم باید ببینیم که هر قشری و هر فردی در جامعه  در کجا واقع شده و چه نقشی در این برهه از انقلاب برای خود متصور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در مجامع مختلف در سطوح ملی و فراملی بحث‌هایی تحت عنوان اقتصاد، توسعه و تعالی وجود دارد که این مقوله را برای رفع مشکلات مردم مؤثر می‌دانند اذعان کرد: در سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در آستانه یک جهش صنعتی و اقتصادی و توسعه‌ای هستیم.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه در مجموعه صنعت، معدن،اقتصاد و کشاورزی کشور جامعه متخصص و متعهد نقش‌آفرین است اعلام کرد: اشتغال، تولید و تعالی سه مؤلفه برای ایجاد توسعه پایدار در کشور است.

عده‌ای تلاش می‌کنند تا مانع دست‌یابی به اهداف انقلاب شویم

وی با اشاره به اینکه باید در سه بخش صنعت، معدن و تجارت گام‌هایی را برداریم که توسعه ایجاد کنیم خاطرنشان کرد: ما نمی‌توانیم توسعه و اقتصاد و اشتغال را جدا از اهداف انقلاب اسلامی ببینیم بلکه باید این امر را همگام باارزش‌های انقلابی ببینیم.

حسن‌زاده با تأکید بر اینکه عده‌ای به‌شدت تلاش می‌کنند تا مانع دست‌یابی به اهداف انقلاب شویم تصریح کرد: کم‌آبی و امنیت غذایی از مهم‌ترین چالش‌هایی است که از هم‌اکنون باید به آن بپردازیم.

وی ابراز داشت: جامعه متفکر امروزی باید به ارائه راهکار با در نظر گرفتن تهدیدها، فرصت‌ها و آسیب‌ها به این مقوله مهم و حیاتی بپردازد تا بتواند راهکارهای مؤثر را برای نجات بشر در آینده ارائه کنند.

فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان با بیان اینکه این سه مقوله برای توسعه اقتصادی بارونق بالا بسیار مؤثر است تأکید کرد: در مقوله فرهنگی و جنگ نرم دشمن درصدد پررنگ جلوه دادن خواسته‌ها است و این در حالی است که خواسته‌ها برگرفته از نیازهای جامعه نیست.

وی بیان کرد: نیازهای استان باید برای برطرف شدن مشکلات مردم شناسایی شود؛ اگر ما بین نیازها و خواسته‌ها نتوانیم تفکیک ایجاد کنیم و این‌ها را هدفمند کنیم باید در مسیری حرکت کنیم که ما را به هدف اصلی نمی‌رساند و توسعه پایدار و همه‌جانبه ایجاد نمی‌شود.

انتهای پیام/ع

R41366/P1494/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۳۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه و امکانات شوراها گرفتار مشکلات قانونی است

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام دبیری ظهر سه شنبه در همایش بزرگداشت روز شوراها و تجلیل از شوراهای برتر استان سمنان در سالن اجتماعات کتابخانه‌های عمومی استان بیان کرد: کارهای اساسی و ماندگار در سطح شورای عالی استان ها کشور در دستور کار است.

وی با بیان اینکه بودجه و امکانات شوراها دچار مشکلات قانونی است، افزود: از نظر محل، بودجه و امکانات مشکلاتی در سطح شوراها وجود دارد که باید خلاء قانون آن حل شود.

رئیس شورای عالی استان‌های کشور ادامه داد: این مساله مهم همراه با مدیریت یکپارچه شهری در راستای ارتقاء جایگاه شوراها نیز مدنظر و اولویت است.

دبیری با بیان اینکه مباحث و مسائل رفاهی اعضای شوراهای اسلامی از جمله بیمه شورای روستایی در دستور کار قرار داشته و پیگیری می شود، تاکید کرد: تلاش داریم مشکلات حوزه بیمه حل شود.

استاندار سمنان نیز در سخنانی کوتاه ضمن بیان اینکه در راستای نگاه حمایتی از شهرداری ها و دهیاری ها، بودجه حوزه دهیاری ها در سال ۱۴۰۲ به ۳۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت، گفت: در بحث حمایت از شهرداری ها و دهیاری ها، از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده، در سال ۱۴۰۳ پرداختی به شهرداری های استان بالغ بر یک هزار و ۷۰ میلیارد تومان و به دهیاری ها نیز ۳۱۰ میلیارد تومان بوده است.

سید محمد رضا هاشمی بیان کرد: افزایش ۳۴۰ درصدی اعتبارات عمرانی، برگزاری مطلوب جشن احیاء ۲۰۱ واحد راکد، بهره برداری از نیروگاه سیکل ترکیبی، واگذاری زمین به متقاضیان واجد شرایط و… در زمره مسائلی است که در سفر هیات دولت به استان سمنان محقق شد.

کد خبر 6093285

دیگر خبرها

  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • جهش تولید با مشارکت مردم باعث توسعه اشتغال می‌شود
  • بودجه و امکانات شوراها گرفتار مشکلات قانونی است
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • کمبود معلم در هرمزگان ‌برای همیشه برطرف شود
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود