Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  پرسپولیس در یک بازی عجیب سه بر یک به السد قطر باخت. در آخرین تمرین سرخپوشان در تهران، اما اتفاق عجیبی رخ داد که از چشم‌ها پنهان ماند. شایان مصلح که عمدتا نیمکت‌نشین است و برابر السد هم به میدان نرفت، در چند نوبت خمیازه کشید که در نوع خودش عجیب بود. البته خمیازه کشیدن بازیکنان ایرانی در تمرینات یا حتی روی نیمکت و درون میدان چندان تازگی ندارد و حسابی مسبوق به سابقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با این حال ژانر بازیکنانی که از این کار‌ها می‌کنند با یکی مثل مصلح فرق دارد. پیش از این مثلا خمیازه‌های پیام صادقیان و مهدی قائدی جنجال‌برانگیز شده بود و رسانه‌ها هم درست یا غلط آن‌ها را به «شب‌زنده‌داری» متهم می‌کردند.

چنین پیش‌فرضی، اما در مورد مصلح که خیلی مقید و پابند به مسایل اخلاقی و حرفه‌ای نشان می‌دهد، قابل تصور نیست. شاید هم آقا شایان که مختصر ذوقی دارد، شب قبل از تمرین در محفل شب شعر حضور داشته (!)، اما هر چه هست، از همه بازیکنان انتظار می‌رود کاملا آماده و توی فرم در تمرینات حاضر شوند، حتی رزرو‌هایی که شانس کمی برای بازی دارند.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۳۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن یزدانی مرد ۹ مداله المپیک و جهان کشتی ایران، به دلیل ادامه روند توانبخشی در این مرحله از اردوی آزادکاران حضور نخواهد داشت.

یزدانی که در مدت توانبخشی خود به دلیل عمل جراحی کتف، تمرینات خود را با گرفتن برنامه و هماهنگی با کادر فنی انجام می‌داد، در این اردو نیز به دلیل کامل شدن روند فیزیوتراپی در اردو حضور نخواهد یافت و به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می‌کند. بر این اساس حسن یزدانی در اردوی بعدی تیم ملی کشتی آزاد به جمع نفرات دعوتی اضافه خواهد شد.

کد خبر 6087489 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • اتفاق جالب برای امین حزباوی در قطر
  • اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • یاسین سلمانی در تمرینات پرسپولیس
  • خمیازه‌های عبدالکریم در روزهای کم فشار پرسپولیس!