Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- زهرا نعمتي، پارا کماندار ايران، از سوي کميته بين المللي پارالمپيک نامزد دريافت جايزه بين المللي روز زن شد.
به گزارش آريا به نقل از سايت کميته ملي پارالمپيک، براي دريافت جايزه بين المللي روز زن پنج نامزد از سوي کميته بين المللي پارالمپيک معرفي شده اند که نام نعمتي نيز در اين ميان به چشم مي خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنين مينا مجتهدي، نام يکي ديگر از نامزدان اين جايزه است. مجتهدي رئيس اصالتا ايراني و 44 ساله کميته ملي پارالمپيک کشور فنلاند است.
نام برنده اين جايزه در تاريخ هشتم مارس (17 اسفند ماه) اعلام خواهد شد.
«استر ورگير»، بازيکن تنيس با ويلچر بازنشسته هلند که هشت مدال پارالمپيک برنده شده، دکتر «حيات خطيب»، نخستين زني که رئيس کميته ملي پارالمپيک کشور مصر شده، و «سارا استوري»، پارا دوچرخه سوار بريتانيايي که هفت دوره حضور در بازي هاي پارالمپيک را در کارنامه دارد و 14 مدال طلا برنده شده، سه نامزد ديگر دريافت اين جايزه هستند.
سايت کميته بين المللي پارالمپيک در خصوص زهرا نعمتي گزاش داد:
زهرا نعمتي ديدگاه زنان جامعه ايراني را با موفقيت هايي که در تير و کمان به دست آورد، عوض کرده است. وي دو مدال طلاي پارالمپيک و سه مدال طلاي جهاني دارد. نعمتي در سال 2017 موفق شد در رقابت هاي جهاني چين به مدال طلا برسد.
زهرا نعمتي نخستين زن ايراني است که موفق به کسب مدال در بازي هاي المپيک و پارالمپيک مي شود. به عنوان يک پيشگام و الگو، تاثيري که وي طي سال هاي گذشته بر روي زنان ايراني گذاشته، تاثيري بزرگ و مهم بوده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۳۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین طلا برای ملی پوش ووشو ایران/ زهرا کیانی بازهم قهرمان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، روز دوم و پایانی رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین پیگیری شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در بخش تالوی بانوان و در فرم چیانگ‌شو، زهرا کیانی با نمره ۹.۶۸ به مقام قهرمانی رسید و صاحب مدال طلا شد. نماینده سنگاپور با نمره ‌۹.۵۳ دوم و ورزشکاری از اندونزی با امتیاز ۹.۴۴ سوم شدند.

زهرا کیانی پیش از این به مدال طلای فرم چانگ‌چوان دست یافته بود.

کد خبر 6088258

دیگر خبرها

  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک/وضعیت اعزام دوباره پیچیده شد
  • دو بازی ایرانی نامزد جایزه MENA Games Industry شدند
  • ایران با کسب ۲۰ مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد
  • این دختر باز هم طلای جهانی گرفت
  • کیانی برای دومین بار مدل طلا را کسب کرد
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • انتخابی جام جهانی| زهرا کیانی باز هم طلا گرفت
  • کیانی دومین طلا را کسب کرد
  • دومین طلا برای ملی پوش ووشو ایران/ زهرا کیانی بازهم قهرمان شد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا