Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرپرست کاروان ایران در المپیک زمستانی پیونگ چانگ گفت: ما تنها در ۳ ماه از سال می‌توانیم اسکی کنیم در حالی که اسکی‌بازانی که در المپیک حاضر شده بودند در تمام طول سال می‌توانند اسکی کنند.

سید عبدی افتخاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص عملکرد اسکی‌بازان کشورمان در المپیک زمستانی پیونگ چانگ اظهار داشت: اسکی‌بازان ایران عملکرد خوبی در المپیک زمستانی داشتند و تلاششان را انجام دادند و به نظر من 70 درصد داشته‌هایشان را به مرحله اجرا گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: البته ما توقع بیشتری از اسکی‌بازان‌مان داشتیم اما وقتی سطح مسابقه را از نزدیک دیدیم به این نتیجه رسیدیم که عملکرد بچه‌های ما قابل قبول بوده است.

سرپرست کاروان ایران در المپیک زمستانی پیونگ چانگ در پاسخ به این سوال که برای بهتر شدن عملکرد اسکی‌بازان کشورمان چه کارهایی باید انجام داد، تصریح کرد: برای بهتر شدن باید تکنولوژی و زیرساخت‌هایمان را در اسکی به‌روز کنیم. ما تنها در 3 ماه از سال می توانیم اسکی کنیم در حالی که اسکی‌بازانی که در المپیک حاضر شده بودند در تمام طول سال می توانند اسکی کنند.

افتخاری تصریح کرد: رقابت با این حریفان خیلی سخت است اما با توجه به شرایطی که داریم فضا برای رقابت مهیا نیست. تا زمانی که تکنولوژی و زیرساخت‌هایمان در این حد باشد نمی‌توان توقع بیشتری از اسکی‌بازان‌مان داشت.

وی در مورد انتقادهایی که به آخر شدن سمانه بیرامی در اسکی صحرانوردی ماده اسپرینت المپیک زمستانی شد، گفت: رقابت سختی در این ماده بود. خیلی از کشورها در این ماده شرکت نکردند چون این ماده خیلی سخت است اما همین که بیرامی به خط پایین رسید ارزشمند است.

سرپرست کاروان ایران در المپیک زمستانی پیونگ چانگ درباره متفاوت بودن لباس یکی از اعضای کاروان ایران در زمان مراسم رژه خاطرنشان کرد: ما در بازی های آسیایی هم چنین شرایطی داشتیم. لباسی که یکی از اعضای کاروان پوشیده بود لباس مسابقات بود و لباسی هم که سایر نفرات کاروان پوشیده بودند لباس رژه بود و تلفیق این لباس‌ها نمای بدی نداشت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۳۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات توزیع سهیمه باقی المپیک در سطح قاره آسیا از امروز (شنبه ۸ اردیبهشت) در فجیره امارات آغاز شد.    روز نخست این رقابت‌ها به برگزاری دیدار‌های اسلحه اپه و سابر مردان و اسلحه فلوره بانوان اختصاص داشت که طی آن نمایندگان ایران به مصاف حریفان شان رفتند.    اسلحه فلوره بانوان   زهرا کارگر نماینده ایران در این بخش از مسابقات بود که با حضور ۱۴ شمشیرباز برگزار شد. کارگر در مرحله مقدماتی متحمل ۵ باخت شد و در رقابت با نماینده بحرین پیروز شد و از صعود بازماند. زهرا کارگر در جدول رده بندی صاحب جایگاه ۱۲ شد.    اسلحه اپه مردان   رقابت‌های اسلحه اپه با حضور ۲۴ شمشیرباز و از جمله محمد اسماعیلی برگزار شد. اسماعیلی در مرحله گروهی با کسب ۳ پیروزی و متحمل شدن دو باخت موفق به صعود و حضور مستقیم در جمع ۱۶ بازیکن برتر شد.    ملی پوش اسلحه اپه کشورمان در این مرحله و در رقابت با «عبدالعزیز الشاطی» از کویت ۱۵ بر ۱۱ پیروز شد و به جمع هشت بازیکن برتر صعود کرد. «رانگ لی» از چین تایپه حریف اسماعیلی در این جدول بود. اسماعیلی در این جدول و در رقابت با این شمشیرباز به برتری ۱۵ بر ۱۲ دست یافت و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.   شمشیرباز اسلحه اپه ایران در مرحله نیمه نهایی مقابل «هانگ وی هو» از هنگ کنگ قرار گرفت. اسماعیلی رقابت نزدیکی با این شمشیرباز برگزار کرد و با حداقل اختلاف امتیاز و نتیجه ۱۵ به ۱۴ شکست خورد و از صعود به فینال بازماند.   بدین ترتیب محمد اسماعیلی با وجود پیشروی تا مرحله نیمه نهایی رقابت‌های انتخابی زون آسیا از کسب سهیمه المپیک بازماند. او در رده بندی نهایی همراه با نماینده ویتنام در جایگاه مشترک سوم قرار گرفت.   قهرمان مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا در هر بخش صاحب سهمیه المپیک می‌شود. ­

دیگر خبرها

  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
  • ابهام در اعزام «الناز رکابی» به مسابقات سنگنوردی گزینشی المپیک
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می‌شود / یاری: امیدوارم امسال کشتی طلای بیشتری در المپیک بگیرد
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • رنگرز: توقع از کشتی‌ در المپیک باید همان یک نشان طلا باشد/ از ابتدا هم اولویت و هدفگذاری ما صرفاً کسب ۶ سهمیه نبوده
  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • شانس اسکواش بازان ایران برای تصاحب یک طلا و ۳ برنز
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم