Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@02:40:09 GMT

دیوید ممت نمایشنامه‌ای درباره هاروی واینستین نوشت

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۶۳۸۱۳

دیوید ممت نمایشنامه‌ای درباره هاروی واینستین نوشت

دیوید ممت نویسنده مشهور گفت نمایشنامه‌ای درباره هاروی واینستین برای اجرا در برادوی نوشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از ورایتی، دیوید ممت در مصاحبه‌ای با شیکاگو تریبیون گفته است نمایشنامه‌ای جدید نوشته است. وی از این اثر جدید به عنوان «گندم گرسنه» یاد کرد. در این مقاله ذکر شده یک فرد کهنه‌کار عرصه تئاتر شیکاگو که اکنون در سینما فعالیت دارد ابراز علاقه کرده تا در این اثر نقش‌آفرینی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ طرحی برای تولید یا زمانی برای ارایه این نمایش اعلام نشده، گرچه ممت در این مصاحبه گفته است با تهیه‌کننده‌اش در برادوی صحبت کرده و این او بود که گفت چرا نباید نمایشنامه‌ای درباره واینستین بنویسیم. ممت ‌گفت: من هم این کار را کردم.

این نمایشنامه‌نویس و فیلمنامه نویس نامدار از تهیه کننده نام نبرد اما به نظر می‌رسد فرد مورد نظر وی باید جفری ریچاردز تهیه کننده «بیداری بهار» باشد که نمایش‌های خیرکننده ممت را در طی سال‌ها در برادوی به صحنه برده است. از تولیدات اخیر و درخشان وی «عروسک چینی»، «گلن‌گری گلن راس»، «آنارشیست»، «یک زندگی در تئاتر»، «رقابت» و «نوامبر» بوده است.

ممت پیش از این به آزار جنسی در نمایشنامه «اولنا» ‌در سال ۱۹۹۲ پرداخته بود. این اثر سال ۲۰۰۹ در برادوی روی صحنه رفت و بیل پولمن و جولیا استایلز در آن نقش‌آفرینی کردند.

در این مطلب ممت از رمان جدیدی با عنوان «شیکاگو» نیز یاد کرده و از فیلمنامه‌ای که برای فاکس نوشته، سخن گفته است.

منبع:مهر

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۳۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه یک غذای محلی خوشمزه با دم گاو (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه واوایشکا با گوشت ساطوری بره توسط آشپز‌ پاکستانی (فیلم) طرز تهیه پنیر با ۲ لیتر شیر ، زنجبیل و لیموترش (فیلم) طرز تهیه آبگوشت زغالی به روش روستائیان هندی (فیلم)

دیگر خبرها

  • طرز تهیه مرغ کنتاکی رستورانی به روش کی اف سی (فیلم)
  • طرز تهیه "چلو مرغ بانکوکی" به روش آشپز تایلندی (فیلم)
  • طرز تهیه یک غذای محلی خوشمزه با دم گاو (فیلم)
  • رونمایی از مدل موی جدید دیوید بکام + عکس
  • مخالفت وزیر خارجه انگلیس با اقدام علیه سپاه
  • مخالفت کامرون با شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی
  • تهیه بسته های اقتصاد دریاپایه در مازندران
  • دست دادن بروکس با دیوید تیلور پس از برتری مقابل او در انتخابی کشتی المپیک 2024 / فیلم
  • بلیت‌ کنسرت محسن ابراهیم‌زاده را از «سینماتیکت» تهیه کنید
  • جنجال سفر‌های هوایی لوکس دیوید کامرون