Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که با وجود یک شهردار جوان و ترکیب متعادل شورای شهر تغییر و تحولات ظاهری خوبی در سطح شهر فریدونکنار در حال انجام است اما انگار که این رشد مدیریتی به مذاق برخی افراد خوش نیامده است. به گزارش بلاغ به نقل از بصیرنیوز، در دنیای امروز و با توجه به گستردگی رسانه‌های نوشتاری، دیداری و مجازی نفوذ و تاثیرگذاری آن‌ها در بین مردم بیشتر شده و تمامی مخاطبان تلاش می‌کنند تا خبرها و سوژه‌های محیط پیرامون خود را در کمترین زمان از رسانه دلخواه خود دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
اما آن عنصری که در میان تمامی مخاطبان و علاقه‌مندان به حوزه رسانه بسیار اهمیت دارد، رعایت صداقت و اخلاق رسانه ای است چراکه رسانه‌ها نباید هیچگاه برای حفظ موقعیت یا کسب درآمد وابسته به اشخاص و مسئولانی شوند که آن‌ها را از وظیفه اصلی خود دور کرده و موجب بی اعتمادی مردم را فراهم کنند.
 
چندی است که یکی از کانال‌های تلگرامی در سطح شهرستان فریدونکنار با طرح موضوعاتی تلاش می‌کند تا با حمایت از یکی از اعضای شورای شهر به قول معروف رازهای مگوی مدیریت شهری را فاش کرده و خود را قهرمان شهر معرفی کند.
 
این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که اعضای شورای شهر شاید از سلیقه‌های مختلف به این مسئولیت رسیده باشند اما برای مدیریت دپارتمان شهری باید مانند یک تیم واحد عمل کنند و غرق در بازی رسانه‌ای و ژست‌های پوپولیستی نشوند.
 
در حالی که با وجود یک شهردار جوان و ترکیب متعادل شورای شهر تغییر و تحولات ظاهری خوبی در سطح شهر فریدونکنار در حال انجام است اما انگار که این رشد مدیریتی به مذاق برخی افراد خوش نیامده که هر از چند گاهی برای مطرح کردن خود و برای کسب منافع شخصی دست به دروغ‌پردازی رسانه‌ای می‌زنند.
 
برداشتن پل عابر پیاده رو به روی ساختمان شورای شهر از سوی شهرداری موضوعی بوده که این عضو شورای شهر قرارداد آن را غیرقانونی اعلام کرده اما با پیگیری‌های به‌عمل آمده مشخص شد تمامی بندهای آن به صورت قانونی انجام گرفته است.
 
بیانیه‌های پی در پی و انتشار مطالب علیه دیگر اعضای شورای شهردر صفحه‌های مجازی، تنش آفرینی در نشست خبری ، متهم کردن اعضای شورای شهر به بی قانونی و درگیری با پرسنل نیروی انتظامی به عنوان حمایت از مردم از مهمترین اقدامات انجام شده این عضو شورای شهر است که با تکیه بر یک کانال تلگرامی به دنبال مقاصد خود است.
 
البته از این دست از افراد زیاد هستند که به محض مشاهده مانع در راه رسیدن به اهداف خود، تلاش می‌کنند تا با ابزار مختلف این موانع را بردارند اما آنچیزی که یک رسانه و کانال تلگرامی مورد نظر  باید به آن متعهد باشد حفظ اخلاق و احترام به مخاطبان خود در راستای پیشرفت شهر و به بازی نگرفتن شعور مردم است. کد مطلب: 350845  

"تنهازیستی"، ترکش انفجار مخرب "زندگی انسانی" ایرانیان/ دولت در قبال بیماری "زندگی تک‌نفره" حساس شود

آیا این اقتصاد، مقاومتی است؟!/ مسئولان به‌جای وعده عمل کنند

کلان‌نگری؛ حقله مفقوده توسعه در مازندران

مشکلات کشور با راه‌حل‌های یک خطی درست نمی‌شود/ قدرت‌های غربی جرات حمله نظامی به ایران را ندارند

هیچ نگرانی در تأمین کالای بازار شب عید وجود ندارد/ آخرین جزئیات اقلام شب عید

به لیلا بگو هوووو بکشه

    از دروغ‌پردازی رسانه‌ای تا کسب منافع شخصی در فریدونکنار افزایش نرخ ارز عامل گرانی این روزهای لوازم بهداشتی/ سودجویی برخی کسبه‌ از آشفته بازار ارز بارش برف خفیف در محور کندوان و هراز سالن‌های تخصصی تئاتر در شهرستان‌های مازندران ساخته می‌شود مسابقات دومینو و سازه‌های ماکارونی دانش‌آموزی در سوادکوه‌شمالی   نماهنگی زیبا از تشییع شهید خوشنام در شهرستان سیمرغ   برگزاری نمایشگاه بهاره در آمل؛ به‌سود مردم، کسبه یا دست‌فروش؟! یازدهمین یادواره شهدای گردان مسلم در جویبار   هیچ نگرانی در تأمین کالای بازار شب عید وجود ندارد/ آخرین جزئیات اقلام شب عید عده‌ای به‌دنبال تضعیف امامت و جایگاه ولایت در کشور هستند/ سازش با آمریکا راه‌حل مشکلات نیست هر کودک سزاوار یک فرصت است بارش برف در ارتفاعات لاریجان / محور هراز باز و تردد در آن جریان دارد کسی از کشته‌های جاده‌ای حرفی نمی‌زند/ نااهلان در انقلاب جایی ندارند انتقاد ائمه جمعه بابل از سیاست‌های نادرست دولت/ سرچشمه مصیبت‌های ملت اشرافی‌گری مسئولان است وزیر راه و شهرسازی باید هر چه زودتر استعفا دهد اقتدار برخورد با آشوب‌گران را به نمایش بگذاریم/ نباید بنیان‌های نظام اسلامی دچار اختلال شود مهم‌ترین ویژگی انقلاب اسلامی عدم اتکا به بیگانگان است/ مسئولان به‌شدت با عاملان حادثه تهران برخورد کنند احداث ایستگاه جست‌وجو و کنترل دریایی در بندر فریدونکنار/ قرارداد، پاشنه آشیل بندر فریدونکنار مشکلات کشور با راه‌حل‌های یک خطی درست نمی‌شود/ قدرت‌های غربی جرات حمله نظامی به ایران را ندارند مسئولان دولتی نباید دارای روحیه اشرافی‌گری باشند  

عزاداری عاشقان فاطمی در بابل  

شهر به احترامتان، تمام قد ایستاد  

شب وداع با ۱۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در قائم‎شهر  

تساوی خانگی نساجی ماندران مقابل اکسین البرز  

حماسه عاشقی مردم بابل در آیین تشییع ۲ شهید گمنام  

تصاویر برفی روستای نیاک لاریجان  

پیکر پاک پدر شهیدان "عبوری" در ساری تشییع شد  

مراسم استقبال و تشییع پیکرهای مطهر 12 شهید گمنام در سوادکوه  

مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در شهرستان قائم‎شهر برکزار شد  

استقبال خودجوش از شهدای گمنام در سیمرغ برگزار شد+تصاویر  

 

مدیران خسته یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن از قاب دوربین تنکابن24  

صدور کارت برای خبرنگاران قول بر زمین‌ مانده ارشاد مازندران

 

برخورد دور از انتظار فرماندار نکا با مردم در راهپیمایی 22 بهمن 96 +عکس و فیلم  

صدور کارت برای خبرنگاران قول بر زمین‌ مانده ارشاد مازندران

به لیلا بگو هوووو بکشه

مدیران خسته یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن از قاب دوربین تنکابن24  

مسئولان حق از دست‌رفته مردم جویبار را بازگردانند

امید کشورهای منطقه به ایران است/جایگاه رفیع ولایت فقیه در شکل‌گیری بیداری اسلامی

پشت پرده علت سقوط هواپیمایی تهران ـ یاسوج

طمع، جان جوان 24 ساله رامسری را گرفت

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۳۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها حافظ منافع مردم و نظام هستند

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی بعد از ظهر پنجشنبه در همایش روز ملی شوراها با تبریک این روز اظهار کرد: وظایف شوراها در قانون کاملاً روشن است لذا اعضای شورا منتخب مردم در پارلمان محلی بوده و مردم به آنان اعتماد کردند تا اهداف قانون اساسی را اجرایی کنند.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه ۱۸۰۰ دهیاری، بیش از ۲۰۲۰ روستا و ۵۶ شهر در گیلان با داشتن شورا فعالیت می‌کنند، افزود: انتقال مطالبات مردم به مسئولین اجرایی در رفع مشکلات اثرگذار است و باعث رونق و آبادانی می‌شود.

وی با اشاره به و تعامل و وحدت شورای اسلامی با شهرداری رشت ادامه داد: در ۶ دوره اخیر شورای شهر رشت، این دوره شورا نشان داد که پای کار و تعهدی که به مردم داده ایستاد و همین امر سبب شده که شهردار با انگیزه پروژه‌های بزرگی را اجرایی کند و نشان دهنده همدلی و تعامل شورا و شهرداری است.

عباسی با بیان اینکه شوراها حافظ منافع مردم و نظام هستند، ادامه داد: شوراها نماینده دولت در شهر یا روستا است چرا که مدیریت را در شهر و روستا پارلمان محلی انجام می‌دهد، انتقال مطالبات مردم به مسؤولان اجرایی در رفع مشکلات اثرگذار است و سبب رونق و آبادانی می‌شود.

استاندار گیلان عملیات وعده صادق را حرکت بازدارنده دانست و تصریح کرد: با اجرای این عملیات قدرت بلامنازع جمهوری اسلامی ایران در دنیا به اثبات رسید و این حکایت از به ثمر نشستن خون شهدای ما دارد.

وی با بیان اینکه اگر به عنوان استاندار خیلی مورد هجمه قرار می‌گیرم به این دلیل است کار می‌کنیم و این مطابق میل جریان غیر همسو نیست، تأکید کرد: کار و تلاش کنید و فقط هدفتان خدمت صادقانه به مردم باشد؛ تاکنون در هر حوزه‌ای قول دادیم، صادق الوعد بودیم رفع چالش‌های بخش کشاورزی، تعهد اشتغالزایی و کاهش بیکاری، آغاز سرمایه گذاری بیش از ۱۰۰ همت در بخش اقتصادی، ایجاد زنجیره ارزش در تولیدات از جمله اقداماتی انجام گرفته است.

استاندار گیلان بیان کرد: از شما انتظار دارم در بحث پسماند و تفکیک از مبدا جدی‌تر ورود کنید، از شهرداران و دهیاران موفق در این بخش قدردانی می‌کنیم. پهنه پسماند سراوان به اندازه ۴۰ سال کار دارد و متأسفانه تا پیش از این به علت عدم ثبات مدیریت شهری ساماندهی آن پیشرفتی نداشت اما ساماندهی پهنه سراوان به ۸۵ درصد رسیده است، اکنون ساماندهی شیرآبه در سراوان مانده که بعد از تعیین پیمانکار آغاز می‌شود، کارها در حال انجام است پیگیر زباله سوز هم هستیم.

وی با بیان اینکه همه شهرها در بحث ساماندهی پسماند دست به کار شوند و معضل زباله را جدی بگیرند، ادامه داد: تصفیه خانه شهر صنعتی ۲۵ درصد پیشرفت دارد که ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار تاکنون تخصیص یافته است.

کد خبر 6095165

دیگر خبرها

  • دروغ اجباری؛ سیاست رسانه‌های مدعی آزادی
  • شوراها حافظ منافع مردم و نظام هستند
  • فرصت سوزی و خستگی برای امروز کشور ممنوع است
  • دروغ؛ رکن اساسی رسانه روباه پیر
  • ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • توضیحات معاون علمی رئیس‌جمهور درباره پروژه دانشگاهی ساخت هواپیما و دروغ‌پردازی رسانه انگلیسی 
  • رئیس فدراسیون والیبال: موفقیت با ایران برای پائز مهم است/ منافع ملی بالاتر از منافع شخصی است
  • تعارض منافع مصوبه افزایش ظرفیت پزشکی وجود دارد؟
  • چرا صدا و سیما با تبلیغات دروغ کالاهای آسیب رسان به سلامت مدارا می کند؟
  • راست و دروغ تبلیغ محصولات غذایی در تلویزیون