Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مقام مسئول با بیان اینکه خرید توافقی شیرخام در ٤ استان ادامه دارد، گفت:٧٦ میلیارد تومان از مشوق صادراتی لبنیات باقی مانده است.

سید احمد مقدسی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه فاز سوم مشوق صادراتی لبنیات هنوز به کارخانجات لبنی پرداخت نشده است، اظهارداشت: ٧٦ میلیاردتومان از این یارانه باقی مانده که ما امیدوار هستیم سازمان برنامه و بودجه هر چه سریعتر این مبلغ را تخصیص دهد تا بازارهای صادراتی لبنیات دچار مشکل نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین با اشاره به اینکه خرید توافقی شیرخام در برخی استانها ادامه دارد، افزود: خرید توافقی در استانهایی مانند چهارمحال و بختیاری، اصفهان، فارس و خراسان رضوی انجام می شود.

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران با بیان اینکه میزان خرید در استانهای مذکور کم است، اضافه کرد: کارخانجات لبنی در حال جمع آوری شیر دامداران هستند و به همین دلیل محصول میزان خرید توافقی کاهش یافته است.

به گفته مقدسی تاکنون حدود ٧٠ درصد مطالبات دامداران پرداخت شده است.

وی درباره آخرین وضعیت تعیین تکلیف قیمت شیرخام نیز گفت: هفته گذشته سازمان حمایت نظر کارشناسی خود را در زمینه اجرایی شدن مصوبه ١٤٤٠ تومان به ستاد تنظیم بازار اعلام کرده است و امیدواریم ستاد طی هفته جاری این مساله را مورد بررسی قرار دهد و تصمیم گیری کند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۳۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه

محمدرضا نادری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پیرو گزارشات مردمی با سامانه ۱۹۰ و کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان یک واحد غیر مجاز و زیر زمینی تولید لبنیات سنتی در کرمانشاه کشف و ضبط شد.

وی افزود: این واحد در شرایط غیر بهداشتی اقدام به تولید لبنیات (پنیر سنتی)، انواع ترشیجات و انواع شوریجات نموده و در شرایط غیربهداشتی و نامناسب انبار می‌کردند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: مواد غذایی غیر بهداشتی پس از کشف و با هماهنگی با اداره اماکن، نیروی انتظامی و مرجع قضائی از چرخه مصرف خارج و مکان مورد نظر پلمپ گردید.

وی ادامه داد: همشهریان می‌توانند بصورت ۲۴ ساعته تخلفات بهداشتی را با سامانه ۱۹۰ در میان بگذارند.

کد خبر 6091363

دیگر خبرها

  • با خرید امتیاز نهضت ملی گرفتار نشوید؛ احتمال سلب پروژه مسکن
  • رویداد بزرگ دشت غذا در تهران برگزار شد
  • ماتئوس: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی شانس آورد؛ احتمال صعود بایرن مونیخ بیش‌تر است
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • روزانه ۱۵۰ تن گوشت مرغ در مازندران خریداری می شود
  • این پنیر چربی‌های شکم را آب می‌کند!
  • ممنوعیت میزبانی سپاهان و گل‌گهر با 2 احتمال
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ