Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان میانه گفت: اخبار منتشر شده در برخی سایت‌ها در رابطه با ممنوعیت کشت برنج در شهرستان میانه کذب بوده و ما آن را تکذیب می‌کنیم. ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵ استانها آذربایجان شرقی نظرات

جلال رحیم زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در میانه با اشاره به اخبار پخش‌ شده در فضای مجازی مبنی بر ممنوعیت کشت برنج در شهرستان میانه، اظهار داشت: متأسفانه در برخی سایت‌ها از زبان ما اخباری کذب در رابطه با ممنوعیت کشت برنج در میانه منتشر شده است که ما قویاً آن را تکذیب می‌کنیم چرا که اصلاً چنین بحثی وجود ندارد که کشت برنج با کیفیت در میانه ممنوع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان میانه افزود: عده‌ای در فضای مجازی مدعی شده‌اند که ممنوعیت کشت برنج در شهرستان میانه بخشنامه شده است درحالی‌که اصلاً چنین چیزی وجود ندارد و اداره جهاد کشاورزی میانه به هیچ فردی نگفته است که شما حق کشت برنج را ندارید.

وی با تأکید بر اینکه کشت برنج در شهرستان میانه طبق سنوات گذشته ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: به‌هیچ‌وجه کشت برنج در این شهرستان ممنوع نشده چراکه برنج میانه یک محصولی باکیفیت و دارای عطر و طعم فوق‌العاده‌ای است لذا کسانی که از قدیم‌الایام برنج کشت کرده و آب کافی دارند همچنان می‌توانند به روال خود ادامه دهند ولی افرادی که آب کافی در مزارع ندارند نباید برنج کشت کنند چرا که این موضوع اصلاً عاقلانه نبوده و باعث می‌شود کشاورز متضرر شود.

رحیم زاده اضافه کرد: ممنوعیت کشت برنج در میانه با توجه به کیفیت، سود و اشتغال‌زایی زیادی که در پی دارد غیرممکن است و در این راستا انتظار می‌رود مردم به شایعات توجهی نکرده و اخبار را صرفاً از منابع موثق دریافت کنند.

رئیس جهاد کشاورزی میانه در پایان با اشاره به اینکه آب مصرفی برنج از سایر محصولات بالاتر است، اذعان کرد: برخی معتقدند که برنج آب کمی مصرف می‌کند درحالی‌که اصلاً این‌طور نیست به‌طور مثال عده‌ای می‌گویند که برنج از هندوانه کمتر آب مصرف می‌کند ولی در واقعیت مصرف برنج به مراتب بالاتر است.

انتهای پیام/ح

R7887/P1357/S6,47/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۴۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ملی زراعت چوب در لالی اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی هزاریان شامگاه سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با یادآوری اینکه اجرای طرح ملی زراعت چوب در لالی یکی از برنامه جهاد کشاورزی این شهرستان است، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۵۰ هکتار از اراضی این شهرستان به زیر کاشت زراعت چوب رفته است.

وی ادامه داد: این طرح با مشارکت بنیاد برکت در حال اجرا است و این بنیاد تاکنون بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات در شهرستان لالی اختصاص داده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لالی بیان کرد: استفاده و احیای زمین‌های غیرقابل زراعت و شیب دار از مزایای مزرعه چوب است.

کد خبر 6087009

دیگر خبرها

  • نخستین نشای مکانیزه برنج در شفت انجام شد
  • فعالیت ۲۱ بانک نشا در آمل/کشت مکانیزه ۲۴ هزار هکتاری
  • درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی
  • طرح ملی زراعت چوب در لالی اجرا شد
  • آماده همکاری با دولت برای بازگشت آرامش به بازار برنج هستیم
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • یک شهرستان جدید به کشور اضافه شد | ترکمانچای کجاست و چرا شهرستان شد؟
  • ۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال
  • ۳۹۵ هکتار اراضی کشاورزی در آذربایجان شرقی واگذار شد