Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@01:23:38 GMT

عزیزی: من باید به آسیا اعزام می شدم نه نوری

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۶۴۱۵۴

عزیزی: من باید به آسیا اعزام می شدم نه نوری

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی بازی‌های داخل سالن آسیا گفت: طبق فرآیند انتخابی تیم ملی من باید به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شدم.

به گزارش ایران آنلاین و به نقل از فارس سامان عزیزی درباره عدم حضورش در ترکیب تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: در طی سال‌های اخیر در تمام فرآیندهای انتخابی تیم ملی حضور داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال گذشته هم همینطور؛ در حالی که من در تمام مسابقات حضور داشتم، اما حسین نوری به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شد. نمی‌گویم حق من بود، اما حق نوری هم نبود؛ چون او در هیچ کجا کشتی نگرفت. امسال هم در حالی که تنها در مسابقات کشوری گروه ج کشتی گرفته بود برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب شد.
وی ادامه داد: طی فرآیند انتخابی تیم ملی من باید به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شدم؛ طبق قانون انسانیّت هم همینطور؛ بر اساس هر قانونی که حساب کنید من باید اعزام می‌شدم. چند سال باید چوب این موضوع را بخورم؟ در سالهای قبل هم حق من بارها نادیده گرفته شد و نفراتی که به من باخته بودند به مسابقات اعزام می‌شدند؛ دیگر نمی‌دانم چه کاری باید انجام دهم؟
عزیزی خاطرنشان کرد: امسال در بازی‌های داخل سالن قهرمان شدم، در جام تختی هم اول شدم و در رنکینگ نخست وزن خودم حضور دارم؛ در حالی‌که قرار بود به تورنمنت اوکراین اعزام شوم، اما با توجه به اینکه تعهد به خدمت در آموزش و پرورش دارم و کارت پایان خدمت ندارم روز شنبه هفته گذشته تمام مدارکم را به سرپرست تیم ملی دادم، اما ساعت 2 و 21 دقیقه روز چهارشنبه به من گفتند، کارت درست نشده و خودت دنبال کارت برو؛ در حالی که در این ساعت تمام ادارات تعطیل هستند.
وی در واکنش به صحبت‌های احد پازاج مبنی بر اینکه تست سلامت او ستاره‌دار بوده است، گفت: برای تشویش اذهان عمومی و اینکه من نتوانم اعتراض کنم، پازاج به همراه پزشک تیم ملی من را به اتاق اشکانی بردند و به من فهماندند که اگر اعتراض کنم موضوع تست سلامت را پیش می‌کشند. این در صورتی است که تست سلامت هیچ ربطی به دوپینگ ندارد و این تست زیر نظر کادر فنی از طریق پزشک تیم ملی گرفته می‌شود و نمونه را به آزمایشگاه بیمارستانی می‌برند و اگر مثلا کبد چرب باشد، می‌گویند تست شما 3 ستاره است.
عزیزی ادامه داد: این تست از وقتی پازاج سرمربی شد در سال ۲۰۱۴ برای از راه بیرون کردن کشتی‌گیرانی ابداع شد که نمی‌خواستند در ترکیب تیم ملی باشد. با رفتن پازاج این تست‌ها تعطیل شد و با بازگشت وی دوباره آغاز شد. سوال من از این است؛ تستی که توسط کادر فنی با پزشک تیم ملی در یک آزمایشگاه بیمارستانی گرفته می‌شود و نمونه ها را دکتر تیم ملی در لیوان یکبار مصرف حمل و نقل کند می‌تواند مورد استناد باشد؟ شاید خودشان چیزی در نمونه‌ها بریزند و شاید اصلا نتایج را ساختگی اعلام کنند و حتی آزمایشی هم در کار نباشد. آیا نباید نادو و وادا این تست‌ها را بگیرند؟
قهرمان جام تختی تصریح کرد:‌ سوال بعدی این است اگر من تست سلامت داشتم و باید محروم می‌شدم چرا می‌خواستند من را به اوکراین بفرستند؟ برای دلجویی و اعتراض نکردن یا برای لاپوشانی کارهای آقای پازاج؟ از طرف دیگر هم در ماهشهر در حین مسابقه جام تختی و هم در جلسه با پازاج و پزشک تیم ملی پازاج گفت که در دوره سرمربیگری خودم هم باید تو را به مسابقاتی می‌فرستادم، اما به خاطر فشارهایی که روی من بود، اینکار را نکردم و حالا می‌گویم که اشتباه کردم. قضاوت در این خصوص را به مردم می‌‌سپارم.
وی ادامه داد: امسال هم در هر مسابقه‌ای که بود شرکت کردم، اما نوری هیچ کجا کشتی نگرفت. می گویند که چون تو سال گذشته در انتخابی تیم ملی به نوری باخته‌ای امسال هم او را اعزام می‌کنیم در حالی که سال قبل نیز با نتیجه بسیار نزدیکی به او باخته بودم. هرچند که نتایج سال قبل مربوط به سال گذشته است و در سال فنی جدید باید بر اساس فرایند امسال عمل شود. سال قبل در یک کشتی ۵ بر یک نوری را شکست دادم و در مسابقه دوم در حالی که 4 بر صفر پیش بودم داوران 2 اخطار پوئن دادند و بازنده شدم. در کشتی سوم هم در حالی که تا ثانیه‌های آخر 2 بر 2 جلو بودم، 2 امتیاز از دست دادم و باختم. کشتی‌های ما نزدیک بود و آن طور نبود که بگوییم نوری فاصله زیادی با من داشته است.
عزیزی خاطر نشان کرد: نمی‌دانم چرا حق ما شهرستانیها را می‌خورند. بنظرم کشتی‌گیری که اهل تهران است نیمی از راه ملی پوش شدن را رفته است، حالا هم هر صحبتی بکنم فایده‌ای ندارد. قرار است فردا تیم به مسابقات اعزام شود و من باید با وجود این همه زحمت و مشقت در خانه بمانم.

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۴۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند

به گزارش جام جم آنلاین، در این اردو ۲۱ بازیکن زیر نظر سرمربی چینی- آمریکایی تیم ملی خانم جون کنت ول آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به رقابت های آسیایی تایلند انجام خواهند داد. 

در راستای آمادگی بیشتر تیم ملی پیش از اعزام ، فدراسیون هاکی درحال بررسی برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی هاکی بانوان کشور عمان به درخواست و میزبانی عمان است.

 مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا به میزبانی تایلند از ۲۳ لغایت ۲۷ اردیبهشت و مسابقات هاکی سالنی آقایان آسیا به میزبانی قزاقستان از ۱ لغایت ۵ خرداد برگزار خواهد شد که انتخابی جام جهانی نیز هست و تیم های ملی بانوان و آقایان کشورمان حضور قدرتمند در این رقابت ها خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام پسران کشتی فرنگی قم به جام بین المللی صفوی
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک