Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۱۱۵ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به ۷ واحد تولیدی استان سمنان پرداخت می‌شود. ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰ استانها سمنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، بهروز اسودی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان اظهار داشت: در این جلسه و با تصویب اعضای کارگروه 115 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به 7 واحد تولیدی استان پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با پرداخت این مبلغ 120 شغل جدید در استان سمنان ایجاد می‌شود اذعان کرد: تاکنون 733 واحد تولیدی استان سمنان موفق به دریافت تسهیلات رونق تولید به ارزش 4 هزار و 160 میلیارد ریال شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به اینکه با پرداخت این تسهیلات تاکنون 46 درصد از سهم استان سمنان در ارائه تسهیلات رونق تولید در سال 96 محقق شده است خاطرنشان کرد: در یک‌ماهه باقی‌مانده سال 96 بانک‌ها باید نسبت به پرداخت تسهیلات رونق تولید تسریع کنند تا گامی مؤثر در حوزه اشتغال استان سمنان برداشته شود.

وی با بیان اینکه از میزان تسهیلات پرداخت‌شده 3 هزار و 250 میلیارد ریال سهم صنعت استان است اعلام کرد: 141 واحد تولیدی در بخش صنعت استان سمنان موفق به دریافت این تسهیلات شدند که سهم ویژه‌ای را در افزایش نرخ اشتغال در استان ایفا می‌کنند.

اسودی با بیان اینکه 592 واحد تولیدی در بخش کشاورزی تسهیلات رونق تولید به ارزش 910 میلیارد ریال را دریافت کردند تصریح کرد: تاکنون پرونده یک هزار و 635 واحد تولیدی استان سمنان برای دریافت این تسهیلات به ارزش 12 هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل استان معرفی شدند که تحقق و پرداخت 100 درصدی این تسهیلات در دستور کار قرار دارد.

وی در ادامه با اشاره به عودت پرونده 457 واحد تولیدی استان از سوی بانک‌ها بیان کرد: همکاری و هماهنگی بانک‌ها برای رفع مشکل پرونده این واحدها در دستور کار قرار گیرد و نسبت به تسریع در پرداخت تسهیلات به واحدهای باقی‌مانده اهتمام ویژه‌ای بورزند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بیان کرد: در این جلسه مشکلات بانکی، مالیات، تأمین اجتماعی و زیربنایی چهار واحد تولیدی بررسی شد.

وی افزود: در بخش رفع موانع تولید کارگروه تاکنون مشکلات 543 واحد تولیدی استان بررسی و در جهت رفع موانع یک هزار و 312 مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.

انتهای پیام/ ع

R41366/P1494/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۴۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت

امتداد - مدیرکل بنیاد مسکن کرمان در دیدار با مدیر شعب بانک مسکن، ضمن قدردانی از اقدامات این بانک در پرداخت تسهیلات بهسازی و مقاوم‌سازی روستایی و تسهیلات‌دهی به پروژه‌های نهضت ملی گفت: بانک مسکن همواره در پرداخت تسهیلات پیشتاز بوده و عملکرد قابل تقدیری دارد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، مهدی محمدی مدیرکل بنیاد مسکن استان در دیدار با عقیل زینلی مدیر شعب بانک ضمن قدردانی از همکاری و همراهی بانک مسکن در کمک به تحقق اهداف و برنامه‌ها و سیاست‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: ارتباط بانک و بنیاد مسکن همواره مطلوب و مستحکم بوده است و این موضوع زمینه‌ساز ارائه خدمات بهتر و مناسب‌تر به مردم است.

محمدی ابراز امیدواری کرد که بانک مسکن همچون گذشته در پرداخت تسهیلات مسکن روستایی و کمک به توسعه و بهسازی مسکن روستایی تعامل سازنده‌ای با بنیاد مسکن استان داشته باشد.

مدیر شعب بانک مسکن استان کرمان نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از اقدامات بانک مسکن در پرداخت تسهیلات بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی و طرح نهضت ملی مسکن گفت: تمام تلاش ما در راستای عمل به رسالت اصلی بانک و کمک به خانه‌دار شدن اقشار مختلف جامعه است.

زینلی یادآور شد: از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون در استان تعداد ۲ هزار و ۷۶۰ واحد توسط بنیاد مسکن به بانک معرفی شده است که انعقاد قرارداد تعداد یک هزار و ۷۲۳ واحد به مبلغ هفت هزار و ۱۱۷ میلیارد ریال انجام شده است.

مدیر شعب استان گفت: در بخش تسهیلات مسکن روستایی نیز در سال ۱۴۰۲ برای بهسازی و مقاوم‌سازی تعداد ۲ هزار و ۵۷۷ واحد به مبلغ ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص‌یافته که مبلغ ۲ هزار و ۸۹۲ میلیارد ریال برای بهسازی هزار و ۵۱۷ واحد پرداخت شد.

زینلی افزود: مبلغ ۴۵۸ میلیارد ریال نیز از اعتبار سال جاری برای بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی توسط بانک مسکن به متقاضیان پرداخت شده است.

وی با اشاره به خدمات ماندگار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌ویژه در ساخت مسکن روستایی بیان داشت: با توجه به حوزه کاری مشترک بسیار زیاد بین بانک مسکن و بنیاد مسکن امیدواریم در سایه این همکاری، توسعه و بهسازی مسکن روستایی با سرعت بیشتری ادامه یابد.

مدیر شعب استان با بیان این مطلب که نیمی از تسهیلات مسکن روستایی مربوط به منطقه جنوب استان است، افزود: تمهیداتی با همکاری بنیاد مسکن در حال انجام است تا پرداخت تسهیلات مسکن روستایی تسریع شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • رشد ۴۴ درصدی مبلغ تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۲
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود