Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت پایانه‎های نفتی ایران در 2 منطقه عملیاتی خارک (جنوب) و نکا (شمال) به عنوان سرآمد محیط زیست و «واحد سبز» در نوزدهمین همایش ملی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز معرفی شد.

به گزارش شانا، در مراسم اختتامیه این همایش که هفته گذشته در سازمان حفاظت محیط زیست کشور برگزار شد، شرکت پایانه‌های نفتی ایران در میان 312 واحد صنعتی و خدماتی، به عنوان واحد سبز معرفی شد و لوح سپاس و تندیس سیمین این جشنواره را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، در نوزدهمین همایش ملی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز، چهار واحد صنعتی و چهار واحد خدماتی به عنوان «برگزیده سبز» شناخته شدند و از 67 واحد «صنعت سبز» و 22 واحد «خدمات سبز» با اهدای تندیس قدردانی شد.

واحدهای صنعتی با 12 شاخص و ضرایب متفاوت ارزیابی شدند و در این داوری مدیریت پساب، کاهش آلودگی هوا، کاهش آلودگی صدا، مدیریت پسماند، فضای سبز، استقرار نظام مدیریت سبز و کاهش میزان مصرف منابع و همچنین استقرار دفتر محیط زیست  یا واحد HSE مورد توجه قرار گرفت.

سیستم بهداشت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای، اشاعه فرهنگ و اخلاق زیست محیطی و ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و تولید محصول سبز از جمله شاخص‌هایی است که در داوری‌ها مورد توجه قرار گرفته است.
 



منبع: شانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۴۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب خارگ اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، عباس غریبی صبح چهارشنبه در دیدار با مسؤولان استان بوشهر با تشریح آخرین اقدامات در حوزه‌های تخصصی و مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت از اراده جدی و تلاش حداکثری شرکت ملی نفت برای خدمت‌رسانی به محیط پیرامونی خبر داد و گفت: برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب جزیره خارگ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران در سال ۱۴۰۲ به تصویب رسیده و تخصیص یافته است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران ابراز داشت: برای کاهش مشکلات و خدمت‌رسانی در کنار مسئولان و مردم هستیم و امیدواریم مدیران استانی پروژه اصلاح شبکه آب و فاضلاب جزیره خارگ را در اولویت قرار بدهند.

غریبی به اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های تخصصی در شرکت ملی نفت ایران اشاره کرد و افزود: سال گذشته اساس کار در این شرکت بر سازماندهی، برنامه ریزی، هدف‌گذاری و تخصیص منابع مالی بود و با تخصیص منابع در سال جاری، طرح‌های مصوب را به پروژه‌های اجرایی تبدیل کرده تا بتواند نقش مهمی در افزایش تولیدِ کشور داشته باشد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با تاکید بر توسعه متوازن و لزوم توجه به مسئولیت اجتماعی، اظهار داشت: تخصیص اعتبار به امور عام‌المنفعه مسئولیتی است که از ابتدای دولت سیزدهم، وزارت نفت آن را در اولویت قرار داده است.

وی بهبود وضعیت بهداشت و درمان، اورژانس هوایی و دریایی و انجام پروژه‌های ورزشی، نوسازی مدارس، نوسازی منازل محرومان و اشتغال را از مهم‌ترین فعالیت‌های شرکت ملی نفت در جزیره خارگ دانست.

غریبی همچنین به خدمات ارائه شده توسط عملیات عمومی شرکت پایانه‌های نفتی ایران در سال‌های گذشته برای مردم و ساکنان جزیره خارگ اشاره و تصریح کرد: فعال کردن ۲ شناور مسافربری برای تثبیت وضعیت تردد ساکنان این جزیره، جمع‌آوری روزانه ۱۵ تن زباله و تفکیک و تبدیل آن به کود کمپوست، مدیریت نخاله‌های ساختمانی، گشت‌های شبانه‌روزی برای حفاظت از اراضی، لایروبی قنات‌های قدیمی، برگزاری کلاس‌های فنی حرفه‌ای برای جوانان، اعزام اورژانسی بیماران، حمل مصالح و اثاثیه ساکنان بومی و اختصاص سهمیه پروازی برای بومیان از جمله خدمات صنعت نفت برای مردم جزیره خارگ است.

کد خبر 6080847

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب‌وفاضلاب جزیره خارگ
  • اجرای ۸۰ پروژه فنی و خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب خارگ اختصاص یافت
  • افزودن ۹ واحد صنعتی به جمع شرکت‌های دانش بنیان‌های کشور
  • رشد ۲۸ درصدی واحد‌های صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳؛ کاهش قیمت طلا و سکه
  • اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی خیابان‌ها
  • جاده دسترسی شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل بهسازی و آسفالت می‌‍‌‎شود