Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@04:41:15 GMT

اخبار کوتاه فرهنگی و هنری استان زنجان

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۶۴۲۸۴

اخبار کوتاه فرهنگی و هنری استان زنجان

خبرگزاری شبستان:نخستین نمایشگاه تخصصی مد و لباس مانتوهای اسلامی ایرانی، از امروز(۵ اسفند) در فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان آغاز به کار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان؛ این نمایشگاه با همکاری اداره کل و توسط مریم علی‌گو، هنرمند طراح لباس در گالری هنر فرهنگسرای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

زمان بازدید از این نمایشگاه را از پنجم تا دهم اسفندماه و ساعت بازدید از نمایشگاه 15 تا 20 شب اعلام شده و حضور برای علاقه‌مندان آزاد است.

 

مریم علی‌گو، مسئول این نمایشگاه نیز در خصوص آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه گفت: حدود ٢٢ مانتو با طراحی جدید و مطابق مد روز ایرانی در این نمایشگاه به نمایش درخواهد آمد که در میان آثار، از طرح‌های سنتی نیز استفاده شده است.

 

وی که بیش از ٦ سال سابقه طراحی پارچه و لباس دارد، ادامه داد: شعار این نمایشگاه استفاده از رنگ‌های متنوع در لباس است و مانتوهای عرضه‌ شده در آن، دنیایی از رنگ دارند.

 

اکران پنج فیلم کوتاه در زنجان

پاتوق فیلم کوتاه این هفته انجمن سینمای جوانان دفتر زنجان با اکران پنج فیلم کوتاه اجرا می‌شود.

 

لیلا بیگلی، سرپرست انجمن سینمای جوانان دفتر زنجان با معرفی این فیلم‌ها گفت: فیلم‌های کوتاه "اشیاء گمشده" به کارگردانی حامد نجابت، "یک روز بعد" به کارگردانی احسان همتی و "مامان فریده و بابا حسین" به کارگردانی شیرین قره‌داغی در روز یکشنبه، ٦ اسفندماه نمایش داده می‌شوند.

 

وی ادامه داد: همچنین فیلم‌های "حساسیت فصلی" به کارگردانی سعید وکیلی و "یافته شده" به کارگردانی آرمین میلادی برای علاقه‌مندان در انجمن سینما جوان زنجان اکران می‌شود.

 

بیگلی با اشاره به برگزاری هفتگی پاتوق فیلم کوتاه در روزهای یکشنبه هر هفته، هدف از برگزاری پاتوق فیلم کوتاه را استفاده اعضای انجمن سینمای جوانان دفتر زنجان از تجربه فیلم‌سازان موفق ایران و جهان عنوان کرده و ادامه داد: این برنامه هر هفته ساعت ٤ و نیم عصر در دفتر انجمن واقع در فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان برگزار می‌شود.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۴۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه گروهی نقاشی «بهار رنگ ها» در برج آزادی

آفتاب‌‌نیوز :

 

این نمایشگاه با ۳۳ شرکت کننده از شهرهای مختلف و ۵۲ اثر نقاشی به همت استاد « شهلا کوهستانی» و با مدیریت هنری «سایه پارسایی» با مشارکت برج آزادی و موسسه فرهنگی هنری حریر هنر شرق برگزار می شود. 

هدف از برگزاری نمایشگاه «بهار رنگ ها » ترویج قصه‌های کودکانه و عامیانه ایرانی با بهره گیری از خلاقیت کودکان می‌باشد .

علاقه‌مندان می‌توانند از روز جمعه ۷ اردیبهشت تا ۱۴ اردیبهشت از ساعت ۱۰ تا ۱۹ از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام

خبرنگار:نسترن اسکندرپور 

دیگر خبرها

  • چین و روسیه؛ تنها شرکت‌ کنندگان خارجی نمایشگاه ریلی
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور
  • انتشار پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • تولید چهار فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • افتتاح نمایشگاه گروهی نقاشی «بهار رنگ ها» در برج آزادی
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد
  • ۴ فیلم کوتاه‌داستانی در سینمای جوان مهاباد تولید شد
  • برپایی نمایشگاه عکس فتومونتاژ در سینمای جوان نهاوند