Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@08:37:24 GMT

جشنواره «نقش تن‌پوش» تمدید شد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۶۴۵۴۹

جشنواره «نقش تن‌پوش» تمدید شد

مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره «نقش تن‌پوش» تا ۲۰ اسفندماه تمدید شد.

به گزارش ایسنا به نقل از دبیرخانه‌ این جشنواره، علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا ۲۰ اسفندماه به دبیرخانه  جشنواره واقع در چهارراه ولی عصر، روبه‌روی پارک دانشجو، کوچه بالاور، پلاک ۴، طبقه ۴، جهاددانشگاهی واحد هنر ارسال کنند.

جشنواره «نقش تن‌پوش» تلاشی برای الگوسازی و ترویج نقش‌های ایرانی متناسب با فرهنگ و نیاز جامعه و ترغیب هنرمندان جوان به خلق تصاویر زیبا بر روی تن‌پوش یا همان تی‌شرت ساده است و به دلیل استقبال از ششمین دوره آن مهلت ارسال آثار تمدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 جهاددانشگاهی واحد هنر براساس همین نگاه و ضرورت‌ها در قالب دبیرخانه دائمی جشنواره «نقش تن‌پوش» تلاش می‌کند با برجسته‌سازی این موضوع، طرح‌ها و نمادهای مناسب با فرهنگ ایرانی را جایگزین طرح‌های غیربومی کند.

ششمین دوره این جشنواره با هدف کمک به انتقال مفاهیم فرهنگ ایرانی از طریق تن‌پوش، استفاده از سبک‌های نوین هنرهای تجسمی معاصر در طراحی تن‌پوش، رشد خلاقیت و استعدادهای هنری جوانان و شناسایی افراد مستعد و معرفی آنها به مراکز تولیدی و صنعتی، کمک به تجاری‌سازی و تولید طرح‌های منتخب تن‌پوش آغاز به کار کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۴۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت

سرهنگ ذوالفقاری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در محور‌های پایگاه اطلاع رسانی و خبر، شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها، نرم افزار‌های کاربردی، کلیپ، موش گرافیک و پویا نمایی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

درخشش در جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت

وی افزود: علاقمندان فرصت دارند آثار خود را در دو بخش دانش آموزی و عمومی تا ۳۱ اردیبهشت به پیام رسان‌های داخلی به شماره ۰۹۹۳۳۸۸۲۰۷۵ ارسال کنند.

ذوالفقاری اضافه کرد: اختتامیه جشنواره خرداد ماه امسال برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود