Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-18@06:04:24 GMT

برگزاری لیگ علمی پایا در چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۶۴۷۹۱

برگزاری لیگ علمی پایا در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار حاتم ریاحی، مسئول بسیج دانش آموزی استان گفت: یازدهمین دوره آزمون علمی پایا با هدف ایجاد روحیه پرسشگری و سوق دادن دانش آموزان به کار تحقیقی و پژوهشی در سراسر استان برگزار شد.

سرهنگ ریاحی افزود: این لیگ علمی با حضور بیش از 2125 نفر از دانش آموزان در قالب 425 گروه 5 نفره از دانش آموزان مقاطع پایه ششم تا یازدهم در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریاحی تأکید کرده  این لیگ در سه مرحله  مقدماتی ، نیمه نهایی و نهایی برگزار می شود که منتخبین استان در مرحله ی کشوری با رقیبان خود به رقابت خواهند پرداخت.

وی در پایان تأکید کرد: مرحله نهایی لیگ علمی پایا با حضور 15 کشور مسلمان در تهران برگزار خواهد شد که امیدواریم شاهد درخشش دانش آموزان استان باشیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۴۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۴۰ نفر به مرحله نهایی المپیاد دانش‌آموزی نانو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد نانو، سؤالات آزمون در دو دفترچه تستی و تشریحی در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت. ۹۰ دقیقه زمان برای پاسخگویی به دفترچه سؤالات تستی و ۱۵۰ دقیقه زمان برای پاسخگویی به دفترچه سؤالات تشریحی در نظر گرفته شده بود.

دفترچه کلید سؤالات مرحله دوم پانزدهمین المپیاد دانش‌آموزی نانو به‌زودی در سایت باشگاه نانو منتشر خواهد شد.

۴۰ نفر از افرادی که بالاترین نمره را در این دوره از المپیاد کسب کنند، به اردوی عملی دعوت خواهند شد. مرحله نهایی (دوره آموزشی تابستان) هماهنگ با سایر المپیادهای علمی زیر نظر باشگاه دانش‌پژوهان جوان و با حمایت ستاد توسعه فناوری نانو و میکرو توسط باشگاه نانو در تابستان ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو مورد تایید بنیاد ملی نخبگان قرار گرفته است و برگزیدگان آن طبق شیوه‌نامه پشتیبانی از فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور (طرح شهید وزوایی) از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان بهره‌مند می‌شوند.

کد خبر 6079747 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • شرکت ۱۷ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری در آزمون شبه نهایی
  • نخستین همایش ملی دانش سنتی محیط زیست به میزبانی شهرکرد برگزار شد
  • برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان دختر هندیجان
  • برگزاری آزمون شبه‌نهایی پایه دهم و یازدهم برای اولین‌بار
  • رقابت ۱۷ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری در آزمون شبه نهایی
  • راهیابی ۴۰ نفر به مرحله نهایی المپیاد دانش‌آموزی نانو
  • آزمون‌های شبه نهایی کاملاً مشابه آزمون‌های نهایی برگزار می‌شوند
  • برگزاری امتحانات شبه‌نهایی برای کنترل استرس دانش‌آموزان
  • آغاز امتحانات شبه نهایی | سوالات امتحانات نهایی لو نمی رود
  • اجرای ۲۵ طرح هادی در روستا‌های بن