Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره ورزش و جوانان زابل از موفقیت و کسب ۱۰ مدال رنگارنگ کاراته کاران شهرستان زابل در مسابقات ملی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود دهمرده در گفت و گو با خبرنگار اوشیدا عنوان کرد: تیم کاراته آقایان باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری شهرستان زابل جهت شرکت در مسابقات کاراته قهرمانی کشور به میزبانی استان تهران اعزام و در نهایت این تیم توانست با کسب ۱۰ مدال رنگارنگ به کار خود در این رقابتها پایان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی مصطفی زاهدی را مربی و سرپرست تیم زابل معرفی و علی اکبر آذریان، اسماعیل جمالزهی، سجاد رنجبر، مهرداد دهمرده، فاضل میرشکاری، محمد سارانی، صادق کریمیان را دارندگان مدال طلا این دوره از رقابت ها عنوان کرد.

دهمرده در ادامه از موفقیت متین خانه فروش و سعید سارانی در کسب مدال نقره و دانیال دهمرده و میلاد سیستانی نیز در کسب مدال برنز خبر داد.

کاراته از جمله رشته های ورزشی است که به دلیل قرار گرفتن در زمره رشته های رزمی از طرفداران خوبی در شهرستان زابل برخوردار است.

معمولا کاراته کاران فعال در زابل در مسابقات مختلف موفق به کسب مدال های رنگارنگ می شوند که مسابقات یاد شده تنها بخش کوچکی از این مدال ها را به خود اختصاص داده است.

دهمرده در ادامه از برگزاری مسابقات کشتی فرنگی انتخابی دانش آموزی شهرستان زابل و نیمروز با شرکت ۶۰ نفر کشتی گیر نونهال، نوجوان، جوان و بزرگسال در سالن ورزشی کشتی شهید عالی (مجموعه ورزشی استادیوم شهید حسینی طباطبایی) خبر داد.

با توجه به اینکه به دلیل وجود کشتی کچ گردان که یکی از ورزش های بومی زابل به شمار می رود معمولا ورزشکاران موفقی در رشته کشتی در سیستان پرورش می یابند که در این راستا می توان به امید آرامی دارنده چندین مدال طلا در مسابقات ملی، جهانی، آسیایی و بین المللی اشاره کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان زابل راهکار نجات نوجوانان و جوانان زابل از انحطاطات به ویژه اعتیاد را انجام ورزش اعلام و از خانواده ها خواست تا فرزندان خود را به این امر تشویق کنند.

خشکسالی های اخیر و انسداد مرز در سال های اخیر سبب افزایش چشمگیر بیکاری و در پی آن اعتیاد در جامعه شده است که در این راستا غنی سازی اوقات فراغت از اهمیت فراوانی برخوردار است.

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۴۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی فرنگی کاران خوزستان در مسابقات بین المللی ترکیه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ،  مسابقات بین اامللی کشتی فرنگی جام قهرمانان ترکیه از امروز در آنتالیا آغاز شد که علی احمدی وفا در فینال وزن ۵۵ کیلوگرم بر حریف خود از کشور میزبان را شکست داد و مدال طلا را تصاحب کرد.
در وزن ۷۷ کیلوگرم، علیرضا عبدولی درفینال حریف خود از کشور ازبکستان پشت سر گذاشت و طلایی  شد.
 ابوالفضل دادمرز، اهورا بویری و محمدهادی صیدی فردا به میدان می‌روند.
ملک محمد بویری نیز به عنوان مربی از استان درکادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشور حضور خواهد داشت.
بیست وهشتم اسفندماه تیم‌های برتر مسابقات بین المللی کشتی جام قهرمانان ترکیه مشخص می‌شوند.
جوانان کشورمان با هدف حضور درمسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا وجهان درپیکار‌های بین المللی ترکیه به میدان می‌روند.

دیگر خبرها

  • کسب قهرمانی و ۱۲ مدال رنگارنگ توسط کشتی‌گیران جوان ایرانی
  • اعزام فرنگی کاران خوزستان به مسابقات قهرمانی آسیا
  • موفقیت رزمی کاران کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • ۵ مدال طلا و یک مدال نقره حاصل کار جوانان ایرانی
  • تداوم درخشش فرنگی کاران خوزستان در مسابقات بین المللی ترکیه
  • فرنگی کاران خوزستانی در ترکیه خوش درخشیدند
  • ۳ مدال حاصل درخشش فرنگی‌کاران جوان خوزستانی در روز دوم مسابقات بین‌المللی
  • ۶ مدال طلا و یک مدال نقره حاصل کار جوانان ایرانی
  • ۵ طلا و یک نقره حاصل کار جوانان ایران در روز دوم جام قهرمانان ترکیه
  • قهرمانی فرنگی کاران خوزستان در مسابقات بین المللی ترکیه