Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@21:46:17 GMT

حمایت سرمربی ازمسعود:عذرخواهی لازم نیست

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۶۴۹۰۵

حمایت سرمربی ازمسعود:عذرخواهی لازم نیست

مانولو خیمنز، سرمربی معروف آ ا ک آتن، اعلام کرد مسعود شجاعی نباید به خاطر موقعیتی که در دیدار مقابل دیناموکیف از دست داد، عذرخواهی کند.

به گزارش تابناک ورزشی، آ ا ک در دیدار برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا میهمان دینامو کیف بود و با تساوی 0-0، به دلیل گل زده کمتر در خانه حریف حذف شد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که شجاعی یکی از بهترین موقعیت های تیمش را در شرایطی که در مقابل دروازه خالی قرار داشت، از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او بعد از بازی بلافاصله با انتشار پستی در استوری اینستاگرامش، از هواداران آ ا ک عذرخواهی کرد اما خیمنز در ابتدا تمرین تیمش، به شجاعی گفت که نباید به خاطر از دست دادن این موقعیت خودش را سرزنش کند و حتی عذرخواهی کند.

 خیمنز گفت:" فکر نمی کنم که باید عذرخواهی کنی. فکر نکن که باید چیزی به ما بگویی. دلیلی ندارد. کسی لازم نیست عذرخواهی کند. من در طول دوران حرفه ای ام هرگز چنین موقعیتی از دست ندادم زیرا هرگز در آن موقعیت قرار نگرفتم. تو از دست دادی، زیرا به دنبال این موقعیت بودی. تو در مجموع در طول بازی تلاش زیادی کردی. من هم تیمی هایت را در دو طرف تو قرار دادم و اگر بخواهی عذرخواهی کنی، از آنها می خواهم که تو را کتک بزنند!"

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۴۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلونسو: هنوز کار زیادی برای انجام دادن باقی مانده است

سرمربی تیم فوتبال بایرلورکوزن به پیروزی تیمش مقابل رُم در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژابی آلونسو که شاگردانش شب گذشته (پنجشنبه) در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا موفق شدند با نتیجه 2 بر صفر میزبان خود رُم را شکست دادند تا نیمی از راه صعود به فینال را طی کرده باشند، پس از این بازی گفت: ما با قدرت و نظم تیمی سخت جنگیدیم اما هنوز کار زیادی برای انجام دادن باقی مانده است. ما روی ضدحملات عالی بازی کردیم و با وجود اینکه از موقعیت‌های‌مان برای به ثمر رساندن گل سوم نهایت استفاده را نبردیم اما همچنان ازعملکرد این تیم راضی هستیم. امیدوارم در بازی برگشت بتوانیم همراه با هواداران‌مان جشن صعود به فینال بگیریم.

سرمربی اسپانیایی لورکوزن که اخیراً این تیم را به قهرمانی زودهنگام در بوندس‌لیگا رساند، تصریح کرد: این یک عملکرد متمرکز با ارائه یک بازی هوشمندانه و پخته بود. رُم هم موقعیت‌های خود را داشت اما گل اول به ما اعتماد به نفس بیشتری داد و ما چه با توپ و چه بی‌توپ خوب کار کردیم. ما در نیمه دوم احساس ثبات می‌کردیم و به سختی به رُم اجازه خلق موقعیت دادیم، چون می‌دانستیم که اگر در دفاع محکم و منضبط بمانیم، می‌توانیم موقعیت‌هایی هم روی دروازه آنها ایجاد کنیم.  

دست بالای رُم برای پایین آوردن رقم بند خرید آزمون

آلونسو که با لورکوزن رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرده‌اند و در 47 بازی اخیر شکست‌ناپذیر بوده‌اند، در این باره هم خاطرنشان کرد: این روند شکست‌ناپذیری استثنایی است. این به خاطر ذهنیت عالی بازیکنانم و سطح تمرکز ثابت در سراسر تیم است اما ما نمی‌خواهیم اکنون متوقف شویم. ما باید این روند را تا پایان فصل ادامه دهیم.  

وی در پایان در مواجهه با این پرسش که «آیا رؤیای کسب سه‌گانه قهرمانی را دارید؟»، گفت: ما به کسب سه‌گانه نزدیک هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!
  • سرژ گنابری: مقابل رئال مادرید باید موقعیت بسازیم و سپس آن را بکشیم!
  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال
  • محبی: با مسعود شجاعی می‌توانیم قهرمان حذفی شویم
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد
  • آلونسو: هنوز کار زیادی برای انجام دادن باقی مانده است
  • مناظره مدیران پرسپولیس و سپاهان درباره اتفاقات رخ داده در ورزشگاه آزادی
  • رقابت گلرهای سرخابی به اوج خود رسید
  • لیگ برتر حالا یک سرمربی با تفکرات هجومی دارد