Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سرهنگ سعید بابایی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به طرح جمع آوری معتادان متجاهر گفت: تردد این گونه افراد در سطح شهر موجب جریحه دار شدن احساسات عمومی، زشت شدن چهره شهر و ایجاد احساس ناامنی در بین شهروندان می‌گردد، همچنین بسیاری از جرایم خرد نیز توسط افراد معتاد انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی افزود:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی اماکن آلوده تعداد ۸ نفر فروشنده مواد مخدر و معتاد متجاهر را دستگیر کردند، یک دستگاه موتورسیکلت توقیف و مقداری مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف شد. سرهنگ بابایی با اعلام رضایت شهروندان از اجرای این طرح تصریح کرد: به منظور سالم سازی و پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی مردم، این طرح‌ها همچنان تداوم دارد.   انتهای پیام/ن   دستگیری ۸ نفر فروشنده مواد مخدر و معتاد متجاهر در زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۴۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری معتادان متجاهر در اجرای طرح آرامش در بافق

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ "شهرام طولابی نژاد" گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدرشهرستان بافق در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی محلات از وجود معتادان موفق شدند تعداد ۲۱ نفرمعتاد را دستگیر و به کمپ ترک اعتیاد معرفی کنند. 
وی افزود: از معتادان مقایر جزیی مواد مخدر از نوع حشیش، هروئین، تریاک و سوخته تریاک کشف شد. 
فرمانده انتظامی شهرستان بافق تصریح کرد: ازآنجایی که برخورد با خرده فروشان موادمخدر و جمع آوری معتادان متجاهر همواره یکی از اولویت‌های مأموریتی پلیس می‌باشد، مبارزه با اعتیاد نیز نیازمند عزم همگانی و مشارکت اجتماعی شهروندان است و از شهروندان تقاضا داریم همچنان باپلیس همکاری نموده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس به مرکزفوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند

دیگر خبرها

  • دستگیری معتادان متجاهر در اجرای طرح آرامش در بافق
  • ۴۰ معتاد متجاهر در مهاباد جمع‌آوری شدند
  • لزوم برخورد جدی شهروندان با معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر
  • طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در قم
  • دستگیری ۱۳ متخلف و جمع‌آوری ۵ پاتوق معتادان در دامغان
  • شهرداری گزارش اقدامات خود در ساماندهی معتادان متجاهر را ارائه کند/ شهر تهران چه میزان معتاد دارد؟
  • دستگیری ۳۰ معتاد متجاهر در نور
  • ۱۱۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری و به مراکز ترک اعتیاد منتقل شدند
  • ۴۲ خرده‌فروش و معتاد متجاهر در اسفراین دستگیر شدند
  • ۳۰ معتاد متجاهر در نور دستگیر شدند