Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-01@11:02:27 GMT

خلع ید بیش از ۱۳۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۶۵۱۰۱

خلع ید بیش از ۱۳۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی

خبرگزاری میزان- دادستان شهرستان گلو گاه از خلع ید و آزاد سازی بیش از ۱۳۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی از متصرفین خبر داد. رحمت عشقی واسوکلایی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گلوگاه استان مازندران گفت: به منظور حفظ منابع طبیعی و اراضی ملی نسبت به آزاد سازی حریم رودخانه تاکنون با صدور دستورات قضایی بیش از ۱۳۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی ازید متصرفین خلع ید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین اظهار داشت: به منظور پیشگیری از تجاوز به اراضی ساحلی به صورت دوره‌ای تیمی از مجموعه دادگستری با حضور کارشناسان منابع طبیعی، محیط زیست، شهرداری و نمایندگان سپاه و نیروی انتظامی از اراضی ساحلی بازدید میدانی انجام میدهند.
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان گلوگاه همچنین درخصوص ساخت وسازغیرمجازافزود: در این مورد بر تمامی دهیاران و شورای اسلامی روستا‌ها تکلیف کرده ایم در صورت مشاهده ساخت ساز غیر مجاز به ادارات مربوطه و یا به این دادستانی اطلاع رسانی شود، تا اقدامات موثر قانونی صورت گیرد.   همچنین در راستای اطلاع رسانی بهتراقدام به نصب بنر با محتوا و مصادیق تغییر غیر مجاز کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها جهت اطلاع رسانی عموم انجام شده است.
وی همچنین تاکید کرد: این دادستانی به صورت دوره‌ای استعلامی از اداره منابع طبیعی و جهاد کشاورزی در خصوص اقدامات ماهانه دریافت و اقدام پایشی و آمار سرزمینی انجام میدهد که در صورت مشاهده هر گونه تصرف با جدیت برخورد می‌شود.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۵۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: با توجه به اینکه تهران پایتخت است این تصور وجود دارد که دارای امکانات مورد نیاز می‌باشد اما یکی از استان‌های محروم کشور، استان تهران است.

به گزارش مشرق، «سپهر خلجی» روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت در گفت و گو با خبرنگاران به یکی از محرومیت‌های بزرگ در استان تهران اشاره کرد و گفت: یکی از این محرومیت ها موضوع آموزش و پرورش و مدارس قدیمی است؛ باید با نگاهی متوازن و با توجه به همه بخش‌ها، محرومیت‌های تهران مورد توجه واقع قرار گیرد.

خلجی افزود که در دولت با این نگاه، برنامه‌ریزی شکل گرفت تا در کنار سفرهای استانی رئیس جمهور، سفر به استان تهران هم مورد توجه قرار گرفته و حوزه‌های مختلف و زیرساخت‌های استان تهران نیز مورد بازدید قرار بگیرد تا تهران هم به صورت ویژه مورد توجه باشد.

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: سفرها به استان تهران به دلیل وسعت بالای آن، باید منطقه به منطقه صورت بگیرد و در راستای نیازمندی‌هایی که مردم مناطق مختلف دارند، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم انجام شود.

دیگر خبرها

  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • رفع تصرف و خلع ید ۱۰۲۹۷ مترمربع اراضی ملی در شهرستان ساری
  • آزادسازی بیش از ۲۰ هکتار از اراضی ملی حومه قیروکارزین
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخشهر + تصاویر
  • ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه قطع شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر