Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا فغانی به کمیته داوران توصیه کرد برای دیدار دربی پایتخت از داوران جوان استفاده کنند.

به گزارش قدس آنلاین، داربی ۸۶ سرخابی‌های پایتخت در حالی پنج‌شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد که موعود بنیادی‌فر و علیرضا فغانی دو گزینه اصلی قضاوت در این دیدار هستند.

با توجه به حضور جیانی اینفانتینو در ایران و تماشای داربی و همچنین مشکلات اخیر داوری ایران، کار برای قضاوت این دیدار سخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو مورد، اصلی‌ترین دلیل قرار گرفتن نام فغانی در لیست گزینه‌های داوری در این دیدار است.

به نقل از ایسنا، علیرضا فغانی داور بین‌المللی ایران درباره قضاوتش درشهرآورد هشتاد و ششم اظهار کرد: نمی‌دانم به چه کسی این مسئولیت واگذار خواهد شد اما به دلیل حضور ریاست فیفا و تماشای این دیدار، به کمیته داوران توصیه کردم که داوران جوان را انتخاب کنند تا دیده شوند.

گزینه اصلی قضاوت بازی برگشت استقلال و پرسپولیس اما موعود بنیادی‌فر است. داور ۳۲ ساله و اهل چهارمحال و بختیاری که از سال ۸۱ کار داوری خود را آغاز کرده است. بنیادی‌فر در سال ۸۹ موفق به دریافت درجه ملی داوری شد و از سال ۹۰ قضاوت در لیگ برتر را تجربه کرد. وی از سال ۲۰۱۳ نیز فعالیت بین‌المللی خود را آغاز کرده است. او تحصیلات خود را تا مقطع دکترا در رشته تربیت بدنی به پایان رسانده و به عنوان دبیر ورزش مشغول به فعالیت است.

این داور جوان همچنین ۸۵ بار توانسته در سطح‌های مختلف فوتبال ایران قضاوت کند و در ۱۷ بازی بین‌المللی را سوت زده است. او تاکنون در دیدارهایی که قضاوت کرده، ۳۲۲ بار از کارت زرد خود استفاده کرده است و ۱۴ بار نیز به بازیکنان مختلف کارت قرمز نشان داده است.

قضاوت دیدار دو تیم بنگلور هند و ترانسپورت یونایتد در مرحله مقدماتی رقابت‌های ای.اف.سی کاپ ۲۰۱۸ را نیز موعود بنیادی‌فر و کمک‌های ایرانی‌اش به عهده داشتند.

بنیادی‌فر در این فصل نیز، هشت بار سوت زده است که دو بار برای استقلال در هفته‌های اول و نوزدهم برابر صنعت نفت و سایپا و یک بار برای پرسپولیس در هفته شانزدهم برابر فولاد قضاوت کرده است.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۵۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنی که نگذاشت اوضاع گل‌گهر در دربی بدتر شود

به گزارش ورزش‌سه، یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ‌برتر که تحت تاثیر دو دیدار حساس در تبریز و تهران کمتر به چشم آمد، دربی کرمان میان شاگردان اوزونیدیس و محرم نویدکیا به عنوان دو مربی صاحب سبک بود که در پایان با تساوی یک بر یک تمام شد. 

البته این دیدار می‌توانست با نتیجه دیگری تمام شود و نارنجی‌پوشان رفسنجانی که این روزها روی فرم هستند با پیروزی زمین مسابقه را ترک‌ کنند، اما محمدرضا اخباری با پنج سیو اجازه نداد دروازه تیمش بیش از یک بار در این بازی گشوده شود.

اخباری در ۲۰ دقیقه ابتدایی دربی استان کرمان شوت سنگین واسعی را دفع کرد؛ در ادامه دو مرتبه موفق به مهار موقعیت‌های سجاد شهباززاده شد و درنهایت روی ارسال کرنر  ضربه سر تماشایی نژاد مهدی را به شکل تحسین‌برانگیزی از روی خط دروازه برگرداند تا گل‌گهر که برای پیروزی پا به این میدان گذاشته بود، حداقل موفق به کسب تک امتیاز بشود. 

البته این نتیجه به لطف درخشش تورس در بخش بازیسازی و تهاجمی تیم و در ادامه اخباری در خط دروازه رقم خورد که دو بازیکن شاخص اوزونیدیس در این فصل از رقابت‌های لیگ‌ برتر به شمار می‌روند.

دیگر خبرها

  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد
  • بازیکنی که نگذاشت اوضاع گل‌گهر در دربی بدتر شود
  • تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا
  • تساوی دربی استان کرمان | مس رفسنجان ۱-۱ گل گهر سیرجان
  • انواع کیف دوشی های مناسب برای استایل بهتر + 3 مدل عک
  • قضاوت داور دربی در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • شیرآلات سفید بهتر است یا شیرآلات طلایی؟
  • رهبر انقلاب: تبیین مصالح بنیادی از وظایف معاونت پرورشی است
  • وزیر کشور: انتقال پایتخت ۱۰۰ میلیارد دلار لازم دارد