Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر آمریکا در سازمان ملل از روسیه بابت تاخیر در رای دادن به توافق آتش‌بس در سوریه به شدت انتقاد کرد و گفت: تا پیش از رای شورای امنیت سازمان ملل چه تعداد دیگر از مردم باید در سوریه کشته شوند؟

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه ایندیپندنت، آمریکا و متحدانش از توافق آتش‌بس در غوطه شرقی سوریه حمایت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا نیکی هیلی، سفیر آمریکا در سازمان ملل روسیه را به خاطر تاخیر در رای دادن به توافق آتش‌بس در این منطقه مورد انتقاد شدید قرار داد و در توئیترش نوشت: مردم سوریه نمی‌توانند منتظر بمانند. باور کردنی نیست که روسیه رای‌گیری را درباره آتش‌بس به تاخیر انداخته؛ این آتش‌بس به نیروهای امدادی و کمک‌رسان اجازه می‌دهد تا به سوریه وارد شوند. چه تعداد آدم دیگر باید کشته شوند تا شورای امنیت با این رای‌گیری موافقت کند؟

صدها غیرنظامی در جریان بمباران شهر غوطه شرقی در سوریه کشته شده‌اند و این مساله باعث شده تا آمریکا و سایرین بر آتش‌بس موقت به منظور ارسال کمک‌های بشردوستانه به این شهر تاکید کنند.

مباحثه بر سر قعطنامه آتش‌بس پس از آن به روز دوم کشیده شد که روسیه با نسخه اولیه آن مخالفت کرد؛ در نسخه اول، آتش‌بس 30 روزه برای توقف اقدامات خصمانه مطرح شده بود و واسیلی نبنزیا، سفیر روسیه در سازمان ملل آن را غیرواقعی دانست و سایر اعضای شورای امنیت را به "روانپریشی بزرگی" متهم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۵۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب طرح تفصیلی کرج بعد از ۱۰ سال

حسین سعیدی سیرایی، رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: بیش از ۱۰ سال است که طرح تفصیلی کرج بررسی نشده و بعد از آغاز به کار شورای ششم، این طرح در دستور کار شورای شهر قرار گرفت و بخش اول آن مورد تصویب قرار گرفت.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3081685 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تبریک بشار اسد به پوتین
  • سازمان منع تسلیحات شیمیایی: ادعای استفاده روسیه از تسلیحات ممنوعه در اوکراین اثبات‌شده نیست
  • آمادگی دانشگاه تربیت مدرس برای پذیرش اساتید و دانشجویان اخراجی آمریکایی
  • اعلام آمادگی دانشگاه تربیت مدرس برای پذیرش اساتید و دانشجویان اخراجی آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین
  • واژگونی ۲ خودرو در تبریز یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت
  • تصویب طرح تفصیلی کرج بعد از ۱۰ سال
  • واژگونی دو خودرو در تبریز ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • سوریه:آمریکا صلاحیت اظهار نظر درباره حقوق بشر را ندارد