Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی گفت: رسانه ملی در سالهای اخیر توانسته ایجاد رضایت مندی کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد و به نقل از روابط عمومی صداوسیمای مرکز خراسان رضوی، محسن نصرپور مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی در جریان بازدید امام جمعه مشهد از صداوسیمای خراسان رضوی به نقش صدا وسیما در فضای فرهنگی رسانه ای اجتماعی استان و عملکرد مرکز در دهه فجر و نیز پخش خطبه های نماز جمعه مشهد اشاره کرد وگفت رسانه ملی بعنوان بازوی کارآمد و تاثیرگذار رهبری در سالهای اخیر نقش بی بدیل و سرنوشت ساز برعهده داشت و توانست با جلب و جذب مخاطبان اعتماد سازی، امید آفرینی، ایجاد رضایت مندی، تحکیم انسجام و وحدت ملی و تقویت باورهای انقلابی و اسلامی، روحیه و آگاهی لازم برای مقابله با تهدیدات و تبلیغات روانی دشمن را فراهم سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تحول اساسی در برنامه های شبکه استانی خصوصا برنامه های معارفی و دفاع مقدس، تنوع در پخش مداحی و سخنران، بازتاب عزاداری های محلی و استانی،تولید و پخش متعدد نمازجماعت، برنامه ریزی متعهدانه برای عملیاتی شدن گفتمان رهبری در مقاطع مختلف ،پرداختن به موضوعات مهم شعار سال، انتخابات، راهپیمایی ها، بسیج سازندگی، و ارتقای بنیه فنی وافزایش ضریب پایداری سیگنال رسانی و دیجیتال همچنین همکاری با دستگاههای فرهنگی اعم از حوزه و دانشگاه و نهادهای هنری در استان انجام می شود.

نصرپور ادامه داد: همکاری موثر با نیروی انتظامی و دستگاههای مسئول در کنترل آسیبهای اجتماعی، جلسات متعدد با روحانیون برجسته استان، ارتباط با نمایندگان مجلس و قوه قضائیه، توجه به مناسک سازی حضور جدی در شبکه های سراسری و توفیقات چشمگیر در جشنواره ها- نظارت جدی بر موسیقی ها و برگزاری دهها نظرسنجی توسط واحد پژوهش مرکز خراسان رضوی و برنامه های فاخراز فعالیتهای شبکه استانی خراسان رضوی است.

مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی اظهارداشت: جایگاه نماز جمعه و خطبه ها در شبکه استانی از جنبه عبادی ، اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی مورد اهتمام صداوسیما است و ما در پرداختن به این موضوع در مشهد و استان دغدغه مندیم.

 مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی ضمن تشکر از حضور موفق امام جمعه مشهد در این سنگر مهم که اخیرا نیز با مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در استان، حوزه وظایف وسیع ترو خطیرتر شده است خواستار استماع نظرات ایشان در باره برنامه شمیم آدینه و همچنین عملکرد شبکه استانی شد.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۵۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.