Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجستان- رئیس شورای شهر بجستان گفت: برای رفع کیفیت آب شرب بجستان باید همه جوانب سنجیده شود و به صورتی عمل نکنند که کشاورزان ضرر و زیان ببینند.

قاسم علی اکبرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت به وجود آمده و نگرانی های مردم بجستان مبنی بر عملیات حفاری در دشت درزاب اظهار کرد: خوشبختانه با بررسی های به عمل آمده و کارشناسی های انجام شده مشکل آب شرب بجستان بدون ورود به دشت درزاب قابل حل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با حفر دو چاه در دشت حصارک و منصوری و چهار قله وحفر دو چاه دیگر به صورت موقت مشکل آب شرب قابل حل است هر چند برای حفر چاه موجود اداره آب علت آن را مسدود کردن چاه قبلی و بهره برداری از چاه حفر شده اعلام می کند.

رئیس شورای شهر بجستان اظهار کرد: در هر صورت دو مشکل اساسی  که با آن روبرو هستیم یکی قنات که شاهرگ حیاتی مردم هست و سال هاست که مردم از خشکسالی های متمادی رنج می برند و قنات ها شاهرگ حیاتی تامین آب آنان است وکشاورزانی که از کم درآمد ترین اقشار هستند و دیگر اینکه آب شرب شهر با توجه به خسارت های زیادی که به خاطر کیفی نبودن به مردم وارد می شود و بنابراین باید هردوموضوع در کنار هم دیده شود.

وی تصریح کرد: هر دو موضوع باید در کنار هم دیده شود و بهترین و منطقی ترین کار این است که اگر حفر چاه به قنوات ضررو زیانی دارد این ضرر و زیان را جبران و لااقل در افزایش دبی آب کشاورزی و یا کمک بلا عوض به قنوات که هر دو مورد توسط  دولت امکان پذیر است در نظر گرفته شود.

علی اکبرزاده افزود: امید است مسئولان با اتخاذ  بهترین روش، راهکارمناسب را بیابند که هم رضایت کشاورزان حاصل شود و هم مشکل آب شرب حل شود.

وی در خصوص کیفیت بخشی به آب شرب نیز عنوان کرد: بر اساس طرح پیشنهادی اولین اقدام با اصلاح چاه آب شرب حصارک بهره برداری و شروع خواهد شد و جا دارد از همه کسانی که در این جهت همکاری داشته اند قدردانی شود که یکی از معضلات مهم همشهریان بر آورده خواهد شد.

رئیس شورای شهر بجستان با تاکید بر اینکه همه مشکلات با همکاری و همفکری مردم و خصوصا صاحب نظران قابل حل است افزود: می توانیم با کمک یکدیگر مشکلات را از سر راه برداریم. اگر کمی صداقت حوصله ، تلاش و  برنامه ریزی داشته باشیم قطعا مردم نیز قدردان این خوبی ها خواهند بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۵۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) دست و پای مصنوعی برای مردم غزه

(تصاویر) دست و پای مصنوعی برای مردم غزه

دیگر خبرها

  • زباله‌های پلاستیکی؛ معضل دیروز، امروز و فردای استان ایلام
  • معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم
  • (تصاویر) دست و پای مصنوعی برای مردم غزه
  • بازیافت پسماند زباله توسط دانش‌بنیان‌ها و تبدیل به سوخت پاک
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌ گرد‌ها
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • تعطیلی که به معضل مملکت بدل شد | پنجشنبه یا شنبه؛ بالاخره کدام؟
  • افتتاح فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال/ حل معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران
  • سرآشپز پخت تورم در ایران