Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،مرحله جدید اردوهای تیم ملی وزنه کشورمان به منظور حضور در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا و جهانی عشق آباد ترکمنستان از امروز (شنبه) زیر نظر محمد حسین برخواه سرمربی جدید تیم ملی وزنه برداری با حضور 15 پولاد مرد در مجموعه ورزشی آزادی تهران شروع شده است.

همانطور که از قبل هم پیش بینی می شد بیشتر پولاد مردان در این اردو حضور دارند و  تنها کیانوش رستمی حاضر نشده در این اردو حضور یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که قهرمان المپیک ریو در این سال های اخیر به هیچ عنوان حاضر نشده تا طبق برنامه های کادر فنی پیش برود و بیشتر سعی و  اصرار بر تمرینات انفرادی داشته است.

با اینکه در روزهای گذشته برخواه سرمربی تیم ملی و دبیر فدراسیون وزنه برداری از تدوین آیین نامه جدید برای ملی پوشان حاضر در اردو خبر دادند تا شاید با این کارشان کیانوش رستمی دست از لجبازی بردارد، زیر نظر کادر فنی تمرین کند اما با این وجود این حربه باز هم کارساز نبوده و کیانوش همچنان بدون اعتنا به این مسائل برنامه های تمرینی اش را به صورت انفرادی دنبال می کند.

بر همین اساس برای پیگیری بیشتر به سراغ محسن بیرانوند دبیر فدراسیون وزنه برداری رفتیم که او در این رابطه به خبرنگار ما گفت:کیانوش رستمی از قبل از شروع مرحله نخست اردوهای تیم ملی وزنه برداری به منظور حضور در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا و جهانی عشق آباد ترکمنستان با برخواه سرمربی تیم ملی هماهنگ کرده است تا در اردوی اول تیم ملی وزنه برداری شرکت نکند و بعد از تعطیلات سال نو به اردو ملحق شود.

او افزود: این موضوع تنها به کیانوش رستمی مربوط نمی شود بلکه بهداد سلیمی، سهراب مرادی، سعید علی حسینی هم با کادر فنی هماهنگ کرده اند تا در این مرحله از اردوها به دلیل برخی از مسائل شرکت نکنند، زیرا شرایط کاری و زندگی شخصی آنها به صورتی بوده است که نمی توانستند در اردوی اول شرکت کنند، اما همانند دیگر وزنه برداران آمادگی لازم برای حضور در مسابقات را دارند.

انتهای پیام/

غیبت وزنه برداران المپیکی در مرحله اول اردوی تیم ملی وزنه برداری

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۵۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت یک گلستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، امیرحسین قرنجیک در دومین اردوی تیم ملی سپک تاکرا بزرگسالان حضور دارد.

این اردو ازبیست و پنجم فروردین تا پنج اردیبهشت در سنندج در حال برگزاری است.

ملی پوشان خود را برای حضور در رقابت‌های جام جهانی در کوآلالامپور مالزی که اواخر اردیبهشت برگزار می‌شود آماده می‌کنند.

دیگر خبرها

  • پیام عجیب قهرمان المپیک پس از 9 ماه غیبت/ اخبار WWE
  • آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای گزینشی المپیک
  • اعلام زمان اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای المپیک پاریس با حضور حسن یزدانی
  • دعوت یک گلستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • دلخوری مجدد در اردوی آبی‌ها؛ اینقدر نگویید استقلال قهرمان می‌شود!
  • چهار دلیل برای اینکه بدن زنان با وزنه‌برداری حجیم نمی‌شود
  • آیا بدنسازی، بدن زنان را حجیم می‌کند؟
  • برای قهرمان جهان؛ مسیر المپیک از ۸۶ کیلوگرم می‌گذرد
  • دیوید تیلور امشب المپیکی می شود
  • مصدومان پرسپولیس مقابل آلومینیوم؛ حضور احتمالی هنانوف، غیبت قطعی عالیشاه و بیرو