Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@03:19:09 GMT

تشدید نظارت دامپزشکی در طرح نوروزی

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۶۶۱۷۹

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان اصفهان گفت: در این طرح 40 گروه ثابت و سیار نظارتی در قالب 450 کارشناس بهداشتی از ساعت 8 صبح تا 20  بر بهداشتی بودن عملکرد هفت هزار و 68 کشتارگاه و مراکز بسته بندی و عرضه فرآورده های خام دامی نظارت می کنند.

محمد کشتکار افزود: از امروز تا 15 فروردین سال آینده گروه های بهداشتی دامپزشکی از شش هزار و 318 کشتارگاه و 100 واحد بسته بندی و 650 واحد رستوران و چلوکبابی بازدید می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: شهروندان به عنوان بازرسان افتخاری این اداره می توانند هرگونه تخلف بهداشتی را به  شماره تماس  1512 اطلاع رسانی کنند.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان اصفهان افزود: نوروز 96 با اجرای طرح تشدید نظارت دامپزشکی در مجموع 12 هزار و 365 کیلوگرم فراورده های خام دامی فاسد و غیر بهداشتی از مراکز عرضه ، بسته بندی ، کشتارگاه و رستوران ها جمع آوری شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۶۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای طرح نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی خراسان رضوی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،معاون سلامت دامپزشکی استان خراسان رضوی گفت: این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

 دکتر محمود قربان زاده گفت:۳۴ تیم ثابت و ۸۲تیم سیار در استان مسئولیت نظارت بر روند تولید و عرضه فراورده‌های خام دامی را برعهده دارند.
معاون سلامت دامپزشکی خراسان رضوی از زائران و مجاوران بارگاه مطهر امام رضا علیه السلام خواست تا گوشت و دیگر فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز مجاز تحت نظارت دامپزشکی تهیه کرده و از خرید گوشت از افراد دوره گرد و خودرو‌های فاقد هویت، پرهیز کنند.
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد نیز گفت: طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی ایام پایان سال و ماه رمضان در مشهد با حضور ۱۲ اکیپ دامپزشکی انجام خواهد شد و در این راستا ۴ پایگاه اطراف حرم مطهر نیز به طور اختصاصی در نظر گرفته شده است.
دکتر محمد سیاح افزود: گروه‌های دامپزشکی در ۴ پایگاه در خیابان‌های امام رضا، طبرسی، شیرازی و نواب حضور دارند.

دیگر خبرها

  • اجرای مانور طرح نظارت بهداشتی ماه مبارک رمضان و عید نوروز دامپزشکی در گیلان
  • جلوگیری از فعالیت ۹۶ واحد متخلف بهداشتی در اصفهان
  • تشدید نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی در شهرستان خانمیرزا
  • تداوم طرح تشدید نظارت‌های دامپزشکی استان یزد
  • کشف بیش از یک تن گوشت غیر قابل مصرف در کرمانشاه
  • تشدید نظارت‌های دامپزشکی کرمان در ماه مبارک رمضان و نوروز
  • نظارت بهداشتی بر تولید بیش از ۴۷۰۰ تن گوشت سفید در مه ولات
  • حذف بیش از ۲۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ غیربهداشتی
  • آغاز اجرای طرح نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی خراسان رضوی در ایام نوروز و ماه رمضان
  • آغاز اجرای طرح نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی خراسان رضوی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان