Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، دانشگاه پیام نور را دانشگاهی ریشه دار و مردمی دانست و گفت: باید توانمندی ها و مزایای دانشگاه پیام نور به شکل مطلوب به مردم معرفی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، مسعود رضایی، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی امروز (5 اسفند) در دیدار با دکترعبدالرسول قرائتی، رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس، دانشگاه پیام نور را دانشگاهی ریشه دار و مردمی دانست و گفت: دانشگاه پیام نور به رسالت خود در نظام آموزشی به خوبی عمل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اضافه کرد: باید توانمندی ها و مزایای دانشگاه پیام نور به شکل مطلوب به مردم معرفی شود و موانع موجود با همت و مساعدت مسئولین حل شود.

 

بر اساس این گزارش در ادامه، دکتر عبدالرسول قرائتی، رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس بر تداوم جلسات و دیدارهای مشترک با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای تسریع و تسهیل مشکلات موجود تاکید کرد.

 

این نشست به منظور بحث و تبادل نظر پیرامون مسایل کلان دانشگاه در محل دفتر رئیس دانشگاه پیام نور شیراز برگزار شد در این مراسم دکتر حسین توللی، معاون دانشگاه پیام نور استان فارس، دکتر قاسم فروزانی، رئیس دانشگاه پیام نور شیراز و جمعی از اعضای هیئت رئیسه دانشگاه حضور داشتند.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۶۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر مردم غزه از جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در جهان

مردم غزه با نگارش پیام‌هایی بر روی چادرهایی که در آنها زندگی می‌کنند، از جنبش‌های دانشجویی سراسر جهان برای حمایت از فلسطین قدردانی کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، چادرهای آوارگان در رفح حاوی پیام‌های حمایت و تشکر از دانشجویان دانشگاه های سراسر جهان به ویژه دانشگاه های آمریکایی است که خواستار پایان دادن به نسل کشی جاری در غزه برای دویست و چهارمین روز متوالی هستند.

موج اعتراضات حمایت از فلسطین در محوطه‌های دانشگاه‌های آمریکا بعد از سرایت به اکثر دانشگاه‌های این کشور در حال گسترش به دانشگاه‌های سایر کشورهای دنیاست.

اعتراضات از دانشگاه کلمبیا در نیویورک از 9 روز پیش (17 آوریل) آغاز شد و دانشجویان معترض خواستار قطع رابطه این دانشگاه با نهادهای رژیم صهیونیستی که در جنگ غزه نقش دارند شدند.

معترضان در دانشگاه‌های دیگر نیز خواسته‌های مشابهی دارند. اردوگاه‌های دانشگاهی که در سراسر آمریکا ایجاد شده‌اند، دانشجویانی را از پیشینه‌های مختلف ـ از جمله فلسطینی‌ها، عرب‌ها، یهودیان و مسلمانان ـ گرد هم آورده‌اند تا بمباران غزه توسط اسرائیل را محکوم کنند.

تا کنون در جریان جنبش دانشجویی در ایالات متحده، بیش از 600 نفر از جمله دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها بازداشت شدند.

خیزش دانشگاه‌های آمریکا؛ حرف حساب دانشجویان چیست؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سفیراندونزی از غرفه استان فارس بازدید کرد
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است
  • کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • تقدیر مردم غزه از جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در جهان
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور