Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@09:13:08 GMT

کشف 13 کیلو گرم مواد مخدر در اسفراین

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۶۷۱۲۹

کشف 13 کیلو گرم مواد مخدر در اسفراین

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از زمین گیر شدن سوداگران مرگ و  کشف ۱۳ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپهرآیین ، سرهنگ "جاوید مهری" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی در سطح شهرستان اقدام به خریدوفروش مواد مخدر سنتی مینماید  ویک نفر از استانهای جنوبی برای نامبرده مواد را تامین وانتقال می دهد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ مهری افزود: ماموران با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی،فنی و پلیسی موفق شدند فرد مورد نظر را که با خودرو در حال انتقال  مواد بود  شناسایی کردند .
وی در ادامه بیان کرد : راننده خودرو به محض رویت ماموران متواری وبه دستور ایست ماموران توجه نکرد وماموران با رعایت قوانین ومقررات قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی می کنند وبانشانه گیری لاستیک خودرو ،خودرو پنجر و متوقف و راننده دستگیر شد. 
فرمانده انتظامی اسفراین تصریح کرد : پس از متوقف کردن خودرو ودستگیری راننده، به مقر انتظامی منتقل شده ودر بازرسی از داخل خودرو مقدار۱۲ کیلو دویست و نود گرم مواد مخدر سنتی از نوع تریاک کشف وضبط شد.
وی افزود : در این راستا در بازرسی از منزل متهم دیگر مقدار 685گرم مواد مخدر از نوع تریاک و مقدار 140گرم گراس کشف شد.

 این مقام انتظامی ادامه داد: با هماهنگی مقام قضایی و در بازرسی از محل اختفای این متهم اسفراینی مقداری مواد و تعدادی ادوات غیرمجاز و ممنوعه کشف گردید.

سرهنگ مهری افزود:  در این خصوص 2نفر متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو ودودستگاه تلفن همراه توقیف و متهمان  بعد از تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی گردیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین در پایان از مبارزه بی امان پلیس با سوداگران مرگ خبر داد و بیان داشت: از شهروندان عزیز هم درخواست میگردد درصورت مشاهده چنین مواردی مراتب را سریعا از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۷۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۹۵ کیلو تریاک از یک خودرو سواری در ورودی شیراز

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با هوشیاری پلیس، سوداگران مرگ با ۱۹۵ کیلوگرم تریاک در ورودی شیراز زمین‌گیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، رهام بخش حبیبی اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات فنی مطلع شدند افرادی قاچاقچی قصد دارند مقادیری تریاک را از استان کرمان به شیراز منتقل کنند که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به محور مواصلاتی مرودشت-شیراز اعزام و با اقدامات فنی و پلیسی، یک سواری پژو ۴۰۵ متعلق به قاچاقچیان را شناسایی و با اقدامات فنی آن را توقیف و ۲ نفر را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۱۹۵ کیلوگرم تریاک کشف شد، اضافه کرد: یک سواری تیبا که اسکورت محموله بود توقیف و راننده نیز دستگیر شد.

کد خبر 744907

دیگر خبرها

  • کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد افیونی درسیستان و بلوچستان
  • کشف ۱۹۵ کیلو تریاک از یک خودرو سواری در ورودی شیراز
  • بیش از ۶۰۴ کیلوگرم مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی کشف شد
  • نزدیک به ۶۰۵ کیلوگرم مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی کشف شد
  • توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق در لارستان
  • چهار قاچاقچی مواد مخدر در خرم‌آباد دستگیر شدند
  • جاسازی مواد مخدر در خودرو سواری ، لو رفت
  • دستگیری قاتل فراری در حمیدیه پس از چهار سال
  • دستگیری دو نفر عوامل توزیع مواد مخدر در شهرستان اشنویه
  • کشف ۱۷۱ کیلو تریاک در کرمانشاه