Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، هادی شاهی گفت: بنابر تدابیر شرکت توانیر مسابقات سیمبانان به صورت منطقه‌ای در کرمانشاه برگزاری می‌شود و سیمبانان شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در کنار سیمبانان شرکت‌های توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی، تبریز، کردستان، ایلام، اردبیل و کرمانشاه به رقابت خواهند پرداخت.

وی در خصوص مسابقات سیمبانان توضیح داد: این مسابقات در دو شاخه نصب انشعابات 3 و تکفاز و همچنین احداث شبکه فشار ضعیف با کابل خودنگهدار برنامه‌ریزی شده است و تکنسین‌ها می‌بایست در حداقل زمان وظایف محوله از سوی داوران را با رعایت اصول ایمنی و استانداردها انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اظهار کرد: با برگزاری این مسابقات ضمن ایجاد شور و نشاط در بین نیروهای عملیاتی و بالا بردن انگیزه‌ها، افزایش ایمنی، استانداردسازی و یکسان سازی روش‌های اجرایی در سطح شرکت‌های توزیع نیروی برق دنبال می‌شود.

شاهی همچنین عنوان کرد: جهت انتخاب نفرات اعزامی ابتدا فراخوان اعلام نفرات به مدیریت‌های توزیع شهرستان‌ها ارسال شد و پس از معرفی نفرات منتخب مدیریت‌های توزیع نواحی از این نفرات مسابقات آمادگی و گزینش به عمل آمد که در نهایت 7 نفر برای شرکت در بخش احداث شبکه فشار ضعیف با کابل خودنگهدار و 3 نفر نیز در بخش نصب انشعابات 3 و تکفاز انتخاب شدند همچنین 6 نفر از کارشناسان برجسته شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی جهت داوری برگزیده شدند.

وی در ادامه افزود: جهت برگزاری دوره‌های بازآموزی و آماده‌سازی بیش از پیش سیمبانان اعزامی به مسابقات سایت آموزشی شبکه توزیع در محل جدید تجهیز و راه‌اندازی شد تا بتوان دوره‌های آموزشی مرتبط را برگزار کنیم.

* برگزاری 2 هزار نفرساعت آموزش برای نفرات اعزامی به مسابقات سیمبانان

معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اعلام کرد: تا کنون بیش از 2 هزار نفر-ساعت دوره آموزشی و تمرینی برای نفرات اعزامی به مسابقات سیمبانان منطقه غرب و شمالغرب کشور که به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق  کرمانشاه خواهد بود، برگزار شده است.

شاهی در تشریح سخنان خود گفت: دوره‌های آمادگی سیمبانان از پنج ماه پیش هر هفته و قبل از شروع فصل بارندگی به مدت 50 روز متناوب در محل سایت آموزشی جدید شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اجرا شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: نفرات شرکت کننده در مسابقات سیمبانان پس بازگشت از مسابقات و با توجه به آشنایی با شیوه‌های جدید سایر شرکت‌ها و دریافت نکته نظرات اصلاحی داوران مسابقات می‌توانند در بسط فرهنگ صحیح و استاندارد انجام کار در سطح مدیریت‌های توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ایفای نقش کنند.

معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: در صورت اهتمام شرکت کنندگان،داوران و ناظران این مسابقات، می‌توان برخی از آئین‌نامه‌های موجود را اصلاح و تدوین کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۷۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، علی مطهری روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: آیین‌های هفته گرامیداشت مقام معلم از روز سه‌شنبه در همه مدارس استان با نواخته شدن زنگ سپاس به صورت نمادین در مدرسه شهید حبیب زاده ارومیه با حضور مسوولان آغاز می‌شود.
وی اظهار کرد: ۴۵ نفر از فرهنگیان استان در این ایام به دیدار رهبر معظم انقلاب اعزام می شوند که ۲۰ نفر از آنان معلمان نمونه و برگزیده هستند.
مطهری ادامه داد: روز پنجشنبه تعدادی از معلمان با استاندار آذربایجان غربی دیدار می کنند که شامل ۱۱ گروه از طیف های مختلف است و هجدهم اردیبهشت آیین تجلیل از معلمان نمونه برگزار می شود، همچنین آیین ویژه‌ای برای بازنشستگان سال قبل پیش بینی شده که همراه با برنامه های شاد و مفرح برگزار می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اظهار کرد: در تمامی نقاط استان نیز مشابه این برنامه ها اجرا می شود و روز جمعه نیز میز خدمت در سراسر استان دایر می شود و در کنار آن حضور گسترده فرهنگیان در نماز جمعه نیز برنامه ریزی شده است.
وی دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، تجلیل از همکاران فرهنگی ایثارگر، برگزاری مسابقات ورزشی خاص فرهنگیان، مسابقات کتابخوانی، مسابقات فرهنگی هنری ویژه خانواده فرهنگیان در استان و حضور برگزیدگان استانی در نشست‌های خبری و رسانه‌ا ی را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.

دیگر خبرها

  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • نخستین موزه برق و روشنایی تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • آذربایجان غربی پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • آذربایجان‌غربی جز استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • یکی از استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای هستیم
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی