Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@04:51:53 GMT

شکستگی بازو آقای بازیگر را خانه‌نشین کرد +عکس

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۶۷۹۷۸

شکستگی بازو آقای بازیگر را خانه‌نشین کرد +عکس

ولی الله شیراندامی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون به دلیل شکستگی استخوان بازو در منزل خود بستری است و در انتظار تشخیص پزشک معالج درباره چگونگی بهبود این وضعیت است.

خبرگزاری مهر: ولی الله شیراندامی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون به دلیل شکستگی استخوان بازو در منزل خود بستری است و در انتظار تشخیص پزشک معالج درباره چگونگی بهبود این وضعیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ولی الله شیراندامی که طی یک سال گذشته به دلیل ابتلا به بیماری دیابت با مشکلاتی مواجه بوده است درباره وضعیت جسمانی خود به خبرنگار مهر گفت: به دلیل بیماری دیابت پایم زخم شده بود که بعد از طی دوره درمانی خوب شد و بعد از چند ماه بستری بودن خود را آماده حرکت و فعالیت می‌کردم که به شدت روی زمین افتادم و استخوان بازویم شکست.

وی ادامه داد: یک شب وقتی داشتم با عصا در منزل حرکت می‌کردم از پهلو به زمین افتادم و استخوان بازویم دچار شکستگی شدید شد. حدود ۲ ماهی دستم در گچ بود و بعد از آن که باز شد تحت نظر دکتر معالج در بیمارستان هستم تا مشخص شود وضعیت استخوان دستم چگونه است.  

شیراندامی عنوان کرد: قرار است روز یکشنبه ۶ اسفند باز هم مورد معاینه قرار بگیرم تا شرایطم مشخص شود.

این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون یادآور شد: در همان موقع که دستم شکست با آقای عباس عظیمی مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت تماس گرفتیم و ایشان بلافاصله به عیادت من آمد.

شیراندامی درباره تأمین هزینه‌های درمانی خود اظهار کرد: ما تحت حمایت بیمه تکمیلی هستیم و از این طریق هزینه‌های درمان تأمین می‌شود. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003IgS

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۷۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای حفظ سلامت بهتر است پیاده روی کنید

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از مدیسن نت، دکتر «جیمز مک دیویت»، پروفسور طب فیزیکی و توانبخشی و رئیس امور بالینی کالج پزشکی بیلور، گفت: «پیاده روی چیزی است که به راحتی می‌توانید آن را در سبک زندگی خود بگنجانید.»

مک دیویت افزود: «مشخص شده است که پیاده روی سلامت قلب را بهبود می بخشد و به سلامت روان کمک می‌کند. حتی می‌تواند با سفت کردن استخوان‌ها از پوکی استخوان جلوگیری کند.»

پیاده‌روی همچنین به عنوان یک نقطه ورود فوق‌العاده برای افرادی که به دنبال بهبود فعالیت بدنی هستند، عمل می‌کند، زیرا در مقایسه با دویدن، ساییدگی و پارگی کمتری روی مفاصل دارد.

مک دیویت گفت: «حتی برای افرادی که مشکلات سلامتی دارند که حرکت را مختل می‌کند، پیاده روی یک گزینه ورزشی خوب است.»

با این حال، افرادی که مشکلات حرکتی شدید دارند، باید از تردمیل و سایر ماشین‌های هوازی خودکار اجتناب کنند، زیرا خطر آسیب بیشتر با آن دستگاه‌ها وجود دارد.

مک دیویت گفت: «افرادی که کم تحرک بوده اند باید با ۵ تا ۱۰ دقیقه پیاده روی مداوم در روز شروع کنند و سپس به تدریج این زمان را افزایش دهند.»

مک دیوایت توصیه می‌کند که با شدت کم برای مدت زمان طولانی پیاده روی کنید تا بیشترین استفاده را از پیاده روی داشته باشید، نه اینکه سعی در برقراری قدرت داشته باشید.

کد خبر 6081572

دیگر خبرها

  • مرمت خط انتقال آب محله سنگفرش شوشتر
  • لحظه تلخ و دردناک از پایان زندگی یک زن تُرک
  • فتح‌الله‌زاده: دستم را بستند و در جهنم هم باز نکردند
  • برای حفظ سلامت بهتر است پیاده روی کنید
  • بازوی حامی باش، راهکار جدید اپلیکیشن بله برای حمایت از کودکان
  • وضعیت ساحل بندرعباس ساعاتی بعد از بارندگی
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • زیر خط فقر را تا مغز استخوان احساس کنید؛ یک متر خانه در این منطقه ۲.۵ میلیارد تومان!
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • خدا به مهاجم استقلال رحم کرد/ نزدیک بود یک بازیکن دیگر خانه نشین شود!