Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بارش برف و باران، امشب و فردا صبح در محل سانحه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج در کوه های دنا ادامه خواهد داشت اما یک وقفه 24 ساعته در بارش‌ها تا دوشنبه شب پیش بینی می‌شود.

ولی بهره‌مند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از یکشنبه شب تا دوشنبه شب وقفه‌ای در بارش ها ایجاد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عنوان کرد: در این مدت در مناطق شهری بدون بارش است اما در کوه‌های دنا همچنان شاهد ابرناکی آسمان، کاهش دید و وزش باد شدید خواهیم بود.
بهره مند اظهار داشت: بعد از ظهر دوشنبه تا روز سه شنبه نیز این منطقه شاهد بارش باران و برف خواهد بود.
وی عنوان کرد: با توجه به بارش برف شدید و وزش باد در محل وقوع سانحه هوایی تهران یاسوج در ارتفاعات دنا منطقه پازن پیر واقع در روستای «نقل» دید افقی کمتر از یک متر است.
بهره مند بیان کرد: صبح امروز دمای هوا بر اساس ایستگاه سیار واقع در ارتفاعات 2 هزار متری دنا 25 درجه زیر صفر تا 22 درجه زیر صفر گزارش شده است.
روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه به علت شرایط نامساعد هوا، بارش برف و باران و وزش باد عملیات جست‌وجوی پیکر جانباختگان سانحه هوایی یاسوج نیمه‌تمام ماند.
پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان از تهران به یاسوج با 60 مسافر و 6 خدمه صبح یکشنبه گذشته در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.
این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه پرواز از صفحه رادار مرکز کنترل محو ‌شد و بر اساس گزارش اورژانس کشور در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم سقوط کرد.
این هواپیما هر روز دو پرواز رفت و برگشت در مسیر تهران به یاسوج انجام می‌داد که در هر نوبت به ‌طور میانگین 50 تا 60 مسافر را جا به جا می‌کرد.
روز سه شنبه پس از 48 ساعت جست و جو لاشه این هواپیما در کوه‌های نقل در مرز بین شهرستان‌های سمیرم استان اصفهان و دنا در کهگیلویه و بویراحمد پیدا شد.
9868/6110

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۸۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری

مهران چراغ پور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: براساس بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی از امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، از شدت و میزان بارش‌ها کاسته شده و بارش‌هایی به صورت خفیف و نقطه‌ای در برخی مناطق استان انتظار می‌رود.

وی افزود: برای روز یکشنبه در سطح استان آسمانی صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید

کوهرنگ خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری اعلام شد

چراغ پور اضافه کرد: با افزایش ناپایداری‌ها برای روز دوشنبه و سه شنبه برای اکثر مناطق استان به خصوص غرب و جنوب استان رگبار باران همراه با رعد و برق و احتمال تگرگ دور از انتظار نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بیشترین بارش در دوگنبدان/یاسوج ۵۷.۸ میلی متر باران بارید
  • پیش بینی بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری
  • تشدید بارش‌ها در شمال و شمال شرق کشور تا ۱۵ اردیبهشت
  • بارش‌ها برای چهارمحال‌ و بختیاری ادامه دارد
  • بارندگی‌ها در استان بوشهر تا شنبه تداوم دارد/ احتمال بارش تگرگ
  • بارش باران در تهران تا ظهر شنبه
  • هوای همدان تا شنبه بارانی است
  • سامانه بارشی تا شنبه میهمان همدان ها
  • هشدار هواشناسی: بارش شدید برف و باران در بیشتر مناطق کوهستانی/ از کوهنوردی بپرهیزید
  • بارش شدید برف و باران در بیشتر مناطق کوهستانی/ از کوهنوردی بپرهیزید