Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی بازگير رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انديمشك در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، با بیان اینکه مهلت ارسال اثر به کنگره ملی ادبی ملک ملکوت تا 1 اسفند اعلام شده بود، گفت: پیرو انتشار این فراخوان، یک هزار و 130 اثر از 350 شاعر و نویسنده از سراسر کشور به دبیرخانه ششمین کنگره ملی ادبی ملک ملکوت( نکوداشت ادبی دوکوهه اندیمشک) ارسال شده که نسبت به دوره پنجم یکصد درصد افزایش داشته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: از این تعداد 137 داستان نویس و 213 شاعر آثار خود را به دبیرخانه ارسال کرده‌اند. از تعداد یک‌هزار و 130 اثر ارسال شده 771 اثر در بخش شعر بود که 341 اثر با موضوع ادبیات پایداری و 430 اثر با موضوع آزاد ارسال شده است.

بازگیر افزود: همچنین 359 داستان به دبیرخانه ارسال شد که 209 اثر با موضوع ادبیات پایداری و 150 اثر با موضوع آزاد است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انديمشك با بیان اینکه از ۳۱ استان کشور اثر به این کنگره ارسال شده است، گفت: اختتامیه این کنگره ملی، 18 اسفند همزمان با ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن با حضور چهره‌‍‌های سرشناس ادبی کشور و استان در تالار خورشید اندیمشک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۸۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان خارجی حاضر در تظاهرات از آمریکا اخراج می شوند!

به گزارش جماران؛ رئیس کنگره آمریکا به «آکسیوس» گفته است: ویزای دانشجویان خارجی که در تظاهرات نقش دارند، پس گرفته می‌شود و تخفیف‌های مالیاتی اعمال شده برای دانشجویانی که در اعتراضات شرکت کرده‌اند لغو می‌شود.

«آکسیوس» همچنین گزارش داده که نمایندگان جمهوری‌خواه در کنگره آمریکا درصدد تصویب طرحی هستند که به‌موجب آن تدابیر تنبیهی علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌ها اتخاذ می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • فیلمی از خروش رودخانه در روستای خانیله اندیمشک
  • دانشجویان خارجی حاضر در تظاهرات از آمریکا اخراج می شوند!
  • رویداد صدرا به ایستگاه اندیمشک رسید
  • جایزه نوبل ادبی باید به فردوسی تعلق می‌گرفت
  • دیدار با خانواده شهید معلم در اندیمشک
  • کسب رتبه برتر در جشنواره ملی شعر دوست من کتاب
  • شاعری که براساس دانش ادبی شعر نسروده!
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان والامقام دزفولی در اندیمشک
  • بازیگر سینما و پیشنهاد کتابی مرموز
  • سیل به خانه‌های اندیمشک آسیب زد