Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-08@23:47:13 GMT

خانه تکانی منازل چقدر هزینه می برد؟

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۶۸۳۷۳

خانه تکانی منازل چقدر هزینه می برد؟

خبرگزاری میزان- با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال سنت خانه تکانی از سوی صاحب خانه‌ها آغاز می‌شود که در سال‌های اخیر شرکت‌های خدماتی نظافت به کمک صاحب خانه‌ها برای سرعت بخشیدن به روند خانه تکانی آمده اند.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال جنب و جوش خانواده‌ها برای خانه تکانی و آماده شدن برای استقبال از سال جدید آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از رسومی که هر ساله در فرصت باقیمانده از سال انجام می شود سنت خانه تکانی است که در چند سال اخیر شرکت‌های خدماتی نظافت به کمک صاحب خانه‌ها برای سرعت بخشیدن به روند خانه تکانی آمده اند.

نگاهی به تبلیغات این شرکت‌ها نشان می‌دهد در اسفند ماه که روزهای پیک کاری این افراد به حساب می‌آید برای جذب مشتری بیشتر پکیج‌های نوروزی را ارائه می‌دهند.

با پیگیری از شرکت‌های خدمات نظافت به عنوان مراکزی برای فرستادن نیرو ماهر و شناخته شده که اطمینان ورود به داخل منازل را برای صاحب خانه ایجاد کند، از قیمت‌ها و شرایط زیر مطلع شدیم.

یکی از این شرکت‌ها نیرو خدماتی خانم را از ساعت 9 صبح تا 5 بعدظهر بدون دیوار و شیشه 100 هزار تومان و با دیوار و شیشه 120 هزار تومان و به ازا هر ساعت اضافه کار 13 هزار تومان و برای نظافتچی آقا با ساعت کاری مشابه چه دیوار و شیشه باشد و چه نباشد 95 هزار تومان ارسال می‌کند.

گفتنی است فرستادن نیرو کار برای تمام مناطق تهران یکسان است و تفاوت منطقه تفاوتی در نرخ‌ها ایجاد نمی‌کند.همچنین بنا بر اعلام این مرکز نرخ ها در اسفند ماه به دلیل افزایش تقاضا 15 درصد رشد داشته است.

شرکت نظافتی دیگری فعال در شهر تهران خدمات دهی خود را این گونه تقسیم کرده که نظافتچی خانم برای کارهای نظافتی به جز دیوار، شیشه و فرش و بیشتر برای مسائلی مانند آشپزخانه، سرویس بهداشتی، اتاق‌ها و موارد مشابه فرستاده می شود که ساعت کاری آنها 8 ساعته و مبلغ 100 هزار تومان و برای خدماتی آقا برای انجام تمام امور 90 هزار تومان است.

گفتنی است در رقابت بین جذب متقاضیان در این ایام از سال برخی از سایت‌ها نیز اقدام به تبلیغات شرکت‌های متفرقه با قیمت های نازل می‌کنند که به طور قطع انتخاب این شرکت‌ها برای بهره گیری از خدمات آنها نیاز به دقت بیشتری دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۸۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۳۵ هزار پلاک‌ آبی هوشمند در منطقه ۵ اصفهان

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با اشاره به نصب ۳۵ هزار پلاک‌ آبی هوشمند در سطح این منطقه گفت: برای اجرای طرح نصب پلاک‌های هوشمند منازل مسکونی در سطح منطقه ۵ بیش از ۵۵ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به نصب پلاک‌های هوشمند بر منازل مسکونی منطقه ۵ اصفهان اظهار کرد: این طرح که با همت معاونت برنامه‌ریزی و با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان به‌صورت هماهنگ در سطح شهر اصفهان در حال اجرا است، به محدوده منطقه ۵ وارد شده است و مجریان آن در حال نصب پلاک‌های منازل و واحدهای تجاری این منطقه هستند، پلاک‌های آبی هوشمند شامل کد پستی و کد شناسایی هستند.

وی با اشاره به اینکه از طریق بارکدهای روی پلاک‌های آبی هوشمند، اطلاعات عمومی ملک قابل بازخوانی است، افزود: این امر می‌تواند به ارائه خدماتی همچون اطلاعات و مشخصات مکان‌مند ملک، کمک بسیاری کند. این خدمت برای راهنمایی مسیر، مکان‌یابی و ارائه خدمت باکیفیت‌تر نهادها و سازمان‌های خدمت‌رسان به شهروندان کمک می‌کند.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اجرای این طرح از خیابان نظر در محله جلفا آغاز و هم‌اکنون ۳۵ هزار پلاک در منطقه نصب شده است.

کارگر بیان کرد: اجرای طرح نصب پلاک‌های هوشمند منازل مسکونی تا پایان خرداد ۱۴۰۳ در منطقه ۵ ادامه خواهد داشت و همه منازل و مکان‌های تجاری منطقه دارای پلاک آبی هوشمند خواهند شد.

وی با بیان اینکه برای اجرای طرح نصب پلاک‌های هوشمند منازل مسکونی در سطح منطقه ۵ بیش از ۵۵ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: طی اجرای این طرح، حدود ٥٠ هزار واحد مسکونی و تجاری در این منطقه دارای پلاک هوشمند می‌شوند و از خدمات آن بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 750965

دیگر خبرها

  • زنان در دوراهی کار و خانه
  • حمایت شرکت ملی مس از طرح‌های نوآورانه با هدف کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری
  • پزشکیان: دولت به شرکت‌های دارویی ۶۰ هزار میلیارد تومان بدهی دارد
  • حق پرستاری؛ چراغی که به خانه معلولان رواست
  • پزشکیان : دولت به شرکت‌های دارویی ۶۰ هزار میلیارد تومان بدهی دارد/ در درمان بیماری های خاص مانده‌ایم
  • راهنمای جامع ارسال کالا از چین به ایران
  • بزرگترین عملیات تخریب در نقب/ ۴۷باب خانه فلسطینیان ویران شد+ فیلم
  • آغاز ثبت‌نام پشت‌کنکوری‌های متقاضی «ترمیم نمره» + جزئیات و هزینه
  • آغاز ثبت‌ نام پشت‌ کنکوری‌ ها برای «ترمیم نمره» + جزئیات و هزینه
  • نصب ۳۵ هزار پلاک‌ آبی هوشمند در منطقه ۵ اصفهان