Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-16@08:58:17 GMT

همایش بین المللی جنبه های حقوقی فناوری ارتباطات و اطلاعات

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۶۸۳۷۴

‍‍‍‍‍‍

همایش بین المللی جنبه های حقوقی فناوری ارتباطات و اطلاعات با همکاری سازمان فناوری اطلاعات ایران، پژوهشگاه قوه قضاییه و دانشگاه علم و فرهنگ در تهران برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، بررسی ابعاد  مختلف علمی و تحلیلی فضای سایبر از اهداف برگزاری این نشست دو روزه است .   دانلود  

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۸۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین دستاوردهای حوزه ژئوماتیک در سازمان نقشه‌برداری

سازمان نقشه‌برداری کشور از روز ۸ اردیبهشت میزبان محققان و صاحبنظران در حوزه‌های ژئوماتیک خواهد بود.

به گزارش ایسنا، بیست و هشتمین همایش ملی مهندسی نقشه‌برداری و اطلاعات مکانی (ژئوماتیک ۱۴۰۳)، از یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و به مدت ۲ روز ادامه خواهد داشت.

برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های  تخصصی، از برنامه‌های جنبی این همایش است که به صورت حضوری و مجازی در سازمان نقشه‌برداری کشور برگزار می‌شود. "ژئودزی و ژئودینامیک (تعیین موقعیت، ناوبری و چارچوب‌های مختصاتی زمین مرجع)"، "آبنگاری (چارت دریایی، تغییرات تراز دریا، ایمنی دریانوردی، کاداستر دریایی)"، "ژئودزی و ژئودینامیک"، "فتوگرامتری و سنجش از دور (پهپاد، سامانه‌های پویای تولید و به‌روزرسانی نقشه و اطلاعات مکانی)"، "سامانه‌ها و زیرساخت‌های اطلاعات مکانی" و "فناوری‌های نوین در حوزه اطلاعات مکانی" از موضوعاتی است که در این رویداد در خصوص آن تبادل نظر می‌شود.

در بخش پوستر نیز تحقیقات فعالان این عرصه در حوزه‌هایی چون "سیاست‌ها، قوانین، استانداردها و تنظیم‌گری در حوزه مدیریت اطلاعات مکانی" و "فتوگرامتری و سنجش از دور"، "سامانه‌ها و زیرساخت‌های اطلاعات مکانی" و "کاربرد اطلاعات مکانی در مدیریت بحران، مدیریت منابع طبیعی، اقلیم و محیط زیست، حمل و نقل" خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انعقاد بزرگترین قرارداد برای ساخت ماهواره با دانش‌بنیان‌ها
  • شعار سال چگونه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات محقق می‌شود؟
  • میزان افزایش قیمت پیامک در قانون بودجه ۱۴۰۳
  • پیامک ۴ تومان گران می شود
  • پروژه هوشمندسازی خدمات دانشگاهی ایران در بخش جوائز سازمان ملل منتخب شد
  • پیشتازی وزارت ارتباطات در صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • بررسی آخرین دستاوردهای حوزه ژئوماتیک در سازمان نقشه‌برداری
  • پیشتازی وزارت ارتباطات در صدور مجوزهای الکترونیکی
  • وزیر ارتباطات به کمیسیون صنایع مجلس می رود
  • برنامه ویژه معاونت علمی برای حضور دانش‌بنیان‌ها در رویدادهای معتبر بین‌المللی