Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-20@02:50:57 GMT

جزئیات پخش کلاه قرمزی جدید در نوروز ۹۷

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۶۸۵۰۶

جزئیات پخش کلاه قرمزی جدید در نوروز ۹۷

مجموعه تلویزیونی «کلاه قرمزی» در نوروز ۹۷ از شبکه دو سیما پخش می‌شود. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجموعه عروسکی «کلاه قرمزی» طی سال‌های اخیر از جمله محبوب‌ترین مجموعه‌های تلویزیون بوده که مخاطبان پر و پا قرصی دارد.

بنا بر این گزارش، سال گذشته سری جدید این مجموعه به دلیل اختلاف میان سازندگان و شبکه دو سیما رنگ آنتن به خود ندید و مدیران تلویزیون ترجیح دادند که گزیده‌ای از قسمت‌های قبلی سریال را روانه آنتن کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 امسال اما مذاکرات ظاهرا به نتیجه رسیده و قرار است مجموعه‌ای که برای نوروز 96 تدارک دیده شده بود، در نوروز 97 به روی آنتن برود. در همین راستا گروه تولید کننده برای به روز شدن مجموعه تغییراتی در آن اعمال کرده‌اند و آیتم‌هایی به اثر اضافه شده که در برخی از آنها از عروسکی جدید استفاده شده است.

پیش از این و در آخرین سری که از مجموعه کلاه قرمزی به روی آنتن رفت، زنده یاد دنیا فنی‌زاده عروسک‌گردانی عروسک کلاه قرمزی را برعهده داشت و در این سری شیما بخشنده جایگزین او شده است.

مجموعه کلاه قرمزی در ایام نوروز هر شب ساعت 20 از شبکه دو سیما پخش می‌شود. منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۸۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تجلیل از برنامه سازان نوروز و ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در این مراسم رییس سازمان صدا و سیما از افزایش مخاطبان رسانه ملی ظرف ماه‌های گذشته خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مجموعه «هیس، هیچی نیس»، از شبکه دو سیما
  • تلویزیون این آخر هفته چه فیلم هایی به روی آنتن خواهد برد؟
  • پایان فصل پنجم نون خ مشخص شد
  • آیین تجلیل از برنامه سازان نوروز و ماه رمضان
  • برنامه «محفل» و «سال‌نو» شبکه سه در صدر توجه مردم/ افزایش ۲۵-۲۰ درصدی کاربران تلوبیون در ایام نوروز و ماه رمضان + فیلم
  • «هیس، هیچی نیس!» روی آنتن تلویزیون می‌رود
  • «هیس، هیچی نیس!» از یک اردیبهشت به آنتن می‌رسد/ رونمایی از پوستر
  • فانتزی «هیس، هیچی نیس!» از اول اردیبهشت روی آنتن می‌رود
  • خبر‌های رسانه بیست و نهم فروردین
  • بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما