Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود محمدی نسب، دبیرکل جمعیت هلال احمر، مجموع اعضای فعال و غیرفعال این جمعیت در کشور را 2 میلیون نفر اعلام کرد و گفت: 300 هزار نفر از این تعداد، اعضای فعال هستند.

ایران آنلاین / محمود محمدی نسب اظهار کرد: جمعیت هلال احمر در امدادرسانی، متکی به این داوطلبان است، بدنه جمعیت هلال احمر از لحاظ پرسنلی مختصر است و بدون حضور این داوطلبان توان پاسخگویی به این وسعت حوادث در کشور را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعداد پایگاه های ثابت جمعیت هلال احمر در کشور را 531 مورد بیان و اظهار کرد: این تعداد پایگاه برای خدمات رسانی به مسافران نوروز97 حدود 2 برابر افزایش می یابد. دبیرکل جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: سازمان جوانان هلال احمر نیز با استقرار گروه های خود تلاش می کند با کارهای فرهنگی و ایمنی کیفیت و کمیت سفرها ارتقا یابد.
وی در خصوص تعداد پایگاه های امداد و نجات در کشور گفت: تعداد پایگاه های امداد و نجات فاصله زیادی با استانداردها دارد، باید به فاصله هر 35 کیلومتر یک پایگاه امداد و نجات جاده ای وجود داشته باشد که اکنون بیش از یکصد کیلومتر است.
وی در ادامه به بودجه اعتبارات این جمعیت اشاره و اظهار کرد: برای به روز کردن ابزار و تجهیزات این جمعیت هم به لحاظ کمی و کیفی نیازمند بودجه های مازاد هستیم و این به این معنا نیست که بودجه جمعیت نسبت به سال قبل کاهش یافته ، بلکه برای این جهش در تجهیزات به افزایش چشمگیر بودجه نیاز دارد.
وی افزود: در این زمینه به دنبال رایزنی هستیم که تاکنون دولت همراهی خوبی داشته، امیدواریم که در این زمینه هم بودجه تامین شود. دبیر کل جمعیت هلال احمر، امروز برای حضور در آیین تودیع و معارفه مدیران پیشین و جدید هلال احمر استان یزد به این خطه سفر کرده است./ ایرنا 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۸۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز های پرکار نیروهای امدادی چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن گفت: پایگاه گدار کبک و پایگاه نگین جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن ۱۴ اردیبهشت و به دنبال فعالیت سامانه بارشی در استان روز پرکاری را داشتند.
کیانی افزود: تیم عملیاتی گدار کبک در ساعت ۱۵:۳۰ پس از کسب خبری مبنی بر گرفتار شدن یک خانواده در حوالی چشمه زینل بلافاصله به منطقه اعزام شده و خانواده گرفتار در گل و لای را به مکان امن انتقال داد.
وی ادامه داد: تیم پایگاه نگین در ساعت ۲۰:۳۰ برای کمک به خانواده ای گرفتار به دشت کوثر حوالی گردنه حلوایی اعزام شدند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن گفت: در ساعت ۲۱:۱۸ تیم گدار کبک برای کمک به دو خانواده عشایری گرفتار در سیلاب به منطقه شمس آباد اعزام شد.
کیانی افزود: تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن تا پایان ۱۴ اردیبهشت ماه به ۱۶ نفر امداد رسانی کردند.
وی ادامه داد: در این عملیات ها ۳ دستگاه آمبولانس، به همراه ۱۰ نفر نجاتگر حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • ورود خودروهای جدید به هلال احمر
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید هلال احمر به استان‌های کشور
  • تعداد پایگاه‌های امداد دریایی در استان بوشهر باید افزایش یابد
  • ورود خودرو‌های جدید به هلال احمر
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید جمعیت هلال احمر به استان‌های کشور
  • روز های پرکار نیروهای امدادی چهارمحال و بختیاری
  • ۴ کوهنورد گمشده درارتفاعات بام ایران، تلفنی نجات یافتند
  • تصویب بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر
  • بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر تصویب شد
  • ماده واحده بودجه ۱۴۰۳ هلال‌احمر تصویب شد